Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Provinssin leirinnän sisäänpääsy. Mitä helvettiä?

Vierailija
29.06.2017 |

Tiketistä olen ostanut lipun huomiselle provinssiin ja provinssin leirintään. Tiketissä näkyy, että leirintään pääsisi vasta 14:00. Miten tämä on mahdollista kun keikat alkavat jo 13:30? Pitääkö minun lähteä oikeasti pystyttämään telttaa alueelle silloin kun keikat ovat jo menossa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään tietoa? 

Vierailija
2/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Älä pystytä telttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se on. Älä pystytä telttaa?

Pakkohan se teltta on pystyttää, että voin siellä yöllä nukkua ja saan tavarat johonkin. Leirintäalueelle saa viedä omia juomia, mutta festarialueelle ei. Enhän minä sitten edes voi mennä alueelle katsomaan keikkoja ja odottamaan leirintäalueelle pääsyä, koska minulla on omat juomat repussa. Vaikka jättäisin alkoholin ottamatta mukaan, niin silti minulla on sielä korkillisia vesipulloja, joita ei saa alueelle viedä. Pitää olla kaupasta ostettavia vesipulloja, jotta uskallan juoda noita telttaan takaisin tullessani, koska niissä on sinetti vielä kiinni. 

Jos keikat alkavat 13:30 ja leirintäalue aukeaa 14:00 ja siellä varmaan joutuu vielä jonottamaan ja teltan pystyttämisessäkin menee aikaa, niin olen alueella vasta joskus 15:00. 

Vierailija
4/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi keikka jää näkemättä, tämä Malamujer. Onpa jäätävä menetys. Kyllä sää kerkiät sitä Vesalaa katsomaan tai Klamydiaa.

Provinssin leirinnässä on samat säännöt kuin kansainvälisestikin majoituksessa yleensä, vuorokausi alkaa klo 14, monissa maissa vasta klo15.

Vierailija
5/5 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yksi keikka jää näkemättä, tämä Malamujer. Onpa jäätävä menetys. Kyllä sää kerkiät sitä Vesalaa katsomaan tai Klamydiaa.

Provinssin leirinnässä on samat säännöt kuin kansainvälisestikin majoituksessa yleensä, vuorokausi alkaa klo 14, monissa maissa vasta klo15.

Jos majoitusta myydään yhdessä tapahtumalipun kanssa ja majoitus on ylipäänsä järjestetty vain tätä tapahtumaa varten, niin on aivan järjetöntä, että sisäänkirjautuminen on tapahtuman kanssa päällekäin. Toisekseen alueelta pitää olla pois seuraavana päivänä kello 12:00. Eikö olisi järkevämpää, että alueelta poistuttaisiin ja sinne tultaisiin ennen kuin festarialue edes aukeaa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi