Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita hoikkia ja urheilullisisa, joille tullut hirveästi painoa raskauden aikana?

Vierailija
30.03.2006 |

Mulla tulee kilo per viikko-vauhdilla eikä ole vielä edes turvotuksia. Odotan tosin tuplia, nyt viikko 28 menossa. Täytyy olla " kiitollinen" alkupuoliskon järkystä pahoinvoinnista, koska silloin paino oli miinuksella miltei puoliväliin asti....

Mulla on hirveä nälkä koko ajan. Jos syön vähäkalorista ruokaa, niin tuntuu,että se ei vaan riitä vaan on hirveä nälkä ja energianhimo koko ajan. Myös makeanhimo on järkyttävä. tekee mieli suklaata, pullaa, piirakkaa, ruokaa. Liikkuakaan ei enää pysty supistelujen ja huimuaksen ja hengästymisen takia. Viimeistään yöllä herään kauheaan nälkään ja makeanhimoon ja syön esim. suklaalevyn tai keksipaketin, jos päivällä olen pitänyt tiukempaa linjaa.... Mulla ei ennen raskautta tosin ollut mitään ylimääräistä, liekö sekin vaikuttamassa.

Esikoisesta mulle tuli vaan 13 kg koko aikana ja ne kaikki lähti miltei heti pois

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tässä siis yksi samanlainen entinen odottaja. Esikoinen toi painoa reilu 35kg,lähtömitat 172/56. Söin,söin ja vähän vielä söin. Normaalisti kävin lenkillä,uimassa,spinnailemassa tai pumpissa 4-5krt/vko. Raskaustestin myötä loppui kaikki kun seinään. Kävin joogassa silloin kun muistin. 1,5v. synnytyksestä painoin taas se 56-58kg. Urheilin 3-4krt/vko.

Sitten tämä viimeisin raskaus... Huh huh! Painoa tuli 42kg. Liikunta loppui kun seinään ja menin suklaan kanssa naimisiin. Mutta,nyt vauva on 10kk ja ylimääräistä on 9kg jäljellä. Käyn lenkillä,pumpissa ja joskus spinningissä,yht. 3krt/vko.

Anna vaan kilojen tulla jos on tullakseen. Kyllä ne lähtee kun vähän näkee vaivaa.

Mun herkkua odotus aikana oli KYLMÄ HK:n sininen,suklaa,pizza ja kebabit. Niillä taisin mennä alusta loppuun... -ja öisin on herätty syömään milloin mitäkin. Paras/pahin oli muistaakseni että paistoin lettuja klo 5 aamulla. Käärin sisään kinkkua ja juustoa ;DD

Vierailija
2/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan odotukseen 176/70, lopputulos oli et paino oli 103kg!

Tokaa odotellaan, edellisestä jäi vielä 8 kiloa ja nyt taas paino jo sadassa vaik viikkoi ois jälellä vielä 9..

Mullakin kaikki urheilu jäi, ja herkut tuli tilalle. Lopetin myös tupakoinnin heti esikoista odottaessa joka varmaan vaikutti myös asiaan.

Mut hei, elämä alkaa taas raskauden jälkeen, en jaksa nyt kiloja murehtia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta raskauden aikana on turvallista ja jopa suositeltavaa, mässäily sen sijaan haitallista niin äidille kuin lapsellekin.

Vierailija
4/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olekaan ainoa, jolle kiloja on tullut 35 tai yli! Vaikka en varreltani normaalisti hoikka olekaan, vaan ihan normaalipainoinen (165/59), niin silti mukava lukea näitä. Omat raskauskilot ovat onneksi jo historiaa ja urheilu maistuu taas!

Vierailija
5/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin raskautumiseeni asti (34vee) viettänyt aika kurinalaista elämää syömisen ja urheilun suhteen joten tuntui siltä että nyt tää on vaan mun aikaa. Tottakai käyn edelleen kävelemässä mutta varsinkaan viimeisimmillä viikoilla on jo kaikkea kremppaa ettei kauheesti voi lenkkeillä.

Tää aika on vaan mun ja mahan ;o)

T.se jolla 9 vkoa laahan

Vierailija
6/6 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilo per viikkoa. Nalka oli vietava! Laitokselle ei jaanyt kuin vauvan verran painoa, mutta silti kaikki lahti 4-6 kuukaudessa.

Minulta laakari kielsi urheilun kuopuksen kohdalla jo viikolla 24. Supisteli heti, kun kavelin 200 metria...