Möin auton, uusi omistaja ei laittanut nimiinsä
Autossa melko kalliit vakuutukset ja verotukset. Meinasi vissiin ajella minun rahoilla viimeiseen päivään asti.
Minulla on luovari samalle päivämäärälle kun otin auton liikenteeseen. Pitääkö minun maksaa viikon vakuutukset ja verotukset silti vaikka kävisin näyttämässä luovarit katastus konttorille?
Vielä on pari päivää jäljellä koodia ennenkuin se sulkeutuu. Pitäisikö käydä huomenna vaan näyttää luovarit niin ei ole omana riesana tuo auto.
Kommentit (5)
Eikös siinä ole viikko aikaa laittaa omiin nimiin? Etpä tuolle oikein mitään voi.
Me myytiin aikoinaan auto, jonka ostaja ei laittanut autoa nimiinsä ollenkaan, vaan möi sen sitten eteenpäin ja tämä lsittoi sen nimiinsä kuten kuuluikin.
Me jouduttiin maksamaan vero ja vakuutukset tuosta yli viikon ajalta, vaikka meillä oli myyntikirjat ym.härpäkkeet.
Eli ihan turhaan menet mitään papereita näyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikös siinä ole viikko aikaa laittaa omiin nimiin? Etpä tuolle oikein mitään voi.
Me myytiin aikoinaan auto, jonka ostaja ei laittanut autoa nimiinsä ollenkaan, vaan möi sen sitten eteenpäin ja tämä lsittoi sen nimiinsä kuten kuuluikin.
Me jouduttiin maksamaan vero ja vakuutukset tuosta yli viikon ajalta, vaikka meillä oli myyntikirjat ym.härpäkkeet.
Eli ihan turhaan menet mitään papereita näyttämään.
Eli jos ymmärsin oikein niin tuo luovari on vaan sitä varten jos narkkari ajaa autonsa jonnekkin ja poliisi tulee minua syyttämään niin on todistuspaperi ettei ole minun ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi maksaisit?
Koska auto on trafin tietojen mukaan minun nimissä vaikka sillä ajaa toinen henkilö.
Laskut tulee auton omistajan osoitteeseen joka on trafin tietojen mukaan minä.
Käy hakemassa katsastuskonttorista uusi rekisteriote ja hae auto takaisin. Voit myydä uudestaan. Rahat pidät tietenkin itselläsi. Itsellä oli vastaava tapaus. Soitin sinne ja kerroin ettet omista sitä koska et ole rekisteröinyt sitä. Ja että voin myydä sen jos haluan. Aika äkkiä rekisteröinti tapahtui.
Miksi maksaisit?