2- vee pitää vierottaa äidistä ennen kuin seuraava syntyy
Olipa hyvä neuvo! Vähän jäi mietityttämään mitenköhän 2- vee vieroitetaan.
Kommentit (6)
Tehdään vain mustasukkaiseksi tuollasella tyylillä. Meillä on vanhempi kulkenut aina siinä sivussa vauvan kanssa, eivätkä ole mustasukkaisia olleet. Karkkihylläkin on aina muistettu jopa vauvaa, että saa varmasti oman namun, mutta koska ei voi vielä syödä niin vanhemmat lapset ovat hyvää hyvyyttään sitten vauvan karkin sitten jakaneet.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään vain mustasukkaiseksi tuollasella tyylillä. Meillä on vanhempi kulkenut aina siinä sivussa vauvan kanssa, eivätkä ole mustasukkaisia olleet. Karkkihylläkin on aina muistettu jopa vauvaa, että saa varmasti oman namun, mutta koska ei voi vielä syödä niin vanhemmat lapset ovat hyvää hyvyyttään sitten vauvan karkin sitten jakaneet.
Hyvin pelattu toi muuten.
Kerrankin jotain iloa pikku ääkylistä isommille :)
Öö.. Okei. Mun pikkuveljet tuli vähän pienemmällä ikäerolla. Isompi oli 1v3kk, kun kuopus syntyi. Meillä on yksi ihana kuva, kun äiti pitää kumpaakin pientä sylissään. Pojat nukkuu, ovat äidin molemmilla käsivarsilla ja äiti näyttää samalla väsyneeltä, mutta onnelliselta. Itse olen tosiaan ekaa veljeäni 5v vanhempi.
Eipä siinä tosiaan isompaa veljeä "vieroiteltu". Oli pieni ihan siinä missä uusi vauvakin. Tuttisuisia vaippapöksyjä. Vähän enemmän sain itse ottaa isompaa veljeä jo leikkeihini = olla hänen kanssaan. Ei se haitannut. Yleensä livahdettiin katsomaan vauvaa, kun äidin silmä vältti.;D
Totta kai äiti oli vähän enemmän kiinni kuopuksessa, kun imetti yms. Mutta enpä usko että jätti arpia toiseen veljeeni. Mulla on se muistikuva lapsuudesta, että kaikki oltiin ihan yhtä tärkeitä. Iän mukaan saatiin omia tehtäviä joista tunnettiin itsemme tosi tärkeiksi ja iästä huolimatta kainalo oli vapaa. Eli äiti ei koskaan työntänyt luotaan. Sain minäkin mennä viereen nukkumaan, jos olin vaikka peloissani yöllä vielä vaikka 10-vuotiaana. Mulla ja veljilläni mitä nyt on juteltu on kaikilla hirmu positiivinen muistikuva lapsuudesta. Turvallinen, hauska ja rakastava.
Saattaa olla ohis. Sori.
Mitä tuolla edes tarkoitetaan?