Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko ekan kanssa edelleen vai löytyykö exiä?

Vierailija
29.06.2017 |

Tää palsta on täynnä exiä ja nyxiä. Kuinka moni meistä on edelleen ekan kumppaninsa kanssa? Kumppaniksi lasketaan tässä yhteydessä se, jonka kanssa on ollut avoliitossa / avioliitossa / on yhteinen lapsi

Ootko ekan kanssa edelleen vai löytyykö exiä?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka avioliitto, mut exiä löytyy.

Vierailija
2/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exiä löytyy, mut nyt sinkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans eka avioliitto mut seurustelusuhteesta exiä löytyy.

Vierailija
4/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kanssa ollut yhdessä 17 -vuotiaasta alkaen, ikä nyt 49.

Vierailija
5/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkiä seurusteluja on teini-iästä asti ollut, yhden kanssa kihloissa ja asuttiin jonkun aikaa yhdessä. Sitten olen ollut 26 vuotta naimisissa, lapsia on vain tämän aviopuolison kanssa. 

Vierailija
6/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka avioliitto, takana 2 avoliittoa.

Vierailija
7/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa avioliitto ja eka lapsi tulossa. Yksi avoliitto-exä valitettavasti taustalla. Puolisolla sama.

Vierailija
8/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pitkää suhdetta, yhden kanssa yksi lapsi, toisen kanssa ollut naimisissa. Nyt onnellisesti yksin.

Vierailija
9/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteluexiä on useampi, mutten ole ollut aiemmin avoliitossa, naimisissa, eikä lapsiakaan ole kuin nykyisen puolisoni kanssa. 

Vierailija
10/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ensin exä.Minun mielestäni ex on joku jonka kanssa on asuttu samassa osoitteessa.

Vierailija
11/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele ensin exä.Minun mielestäni ex on joku jonka kanssa on asuttu samassa osoitteessa.

Luitko ollenkaan aloitusta?

Vierailija
12/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka mies, eka avoliitto, eka avioliitto, yhteiset lapset, edelleen yhdessä 24 vuoden jälkeen. Molemmilla sama historia.

Vierailija
13/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka avoliitto, mutta todellakin löytyy exiä. Miten ihmeessä vain yhdessäasumiset lasketaan? :D

Vierailija
14/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea vastausvaihtoehto puuttuu. En ole ekan kanssa, erosimme jo 24 vuotta sitten, mutta en ole myöskään uudessa avo- tai avioliitossa. Hyvässä parisuhteessa olen kuitenkin ja pari aiempaakin parisuhdetta on näihin vuosiin mahtunut.

Vierailija
15/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikon-parin "seurustelusuhdetta" (lasken tähän kaikki, joissa on suudeltu), yksi puolen vuoden seurustelusuhde, yksi puolitoistavuotinen avoliitto+kihlaus, nyt yli kuusi vuotta avoliitossa + kihloissa nykyisessä suhteessa. Ei lapsia kenenkään kanssa.

Valitsin noista siis "menossa toinen liitto", vaikka eksiä onkin enemmän.

Vierailija
16/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei ole koskaan tarvinnut muuttaa yhteen exieni kanssa, koska molemmilla on aina ollut oma asunto. Harhaanjohtava kysely, koska jossain toisessa asuntotilanteessa oltais ehkä muutettukin.

Vierailija
17/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka avoliitto mutta exiä on yksi.

Vierailija
18/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit määritellä sen niin, minulle eksiä ovat myös ne, joiden kanssa on ollut pitkä (useamman vuoden) parisuhde.

Eri

Vierailija
19/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussabon selkeä määritelmä, mitä exällä tarkoitetaan. Voit toki halutessasi tarkentaa, mutta ei pitäisi olla vaikeaa vastata.

Vierailija
20/21 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksiä löytyy, mutta ei olla asuttu yhdessä eli sillä logiikalla ekan kanssa mennään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän