Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet haluaa mua. Siihen se sitten jääkin.

Vierailija
29.06.2017 |

Jatkuvasti kuulen olevani kuuma ja ihana. Miehet soittelevat, viestittelivät perään. Mutta alkaisi näyttää siltä, että minusta halutaan vain seksiä. Mikähän minussa on vikana?

Saan paljon katseita kävellessäni kaupungilla tai minua lähestytään paljon ollessani ulkona. En todellakaan pukeudu huomiota herättävästi vaan enemmänkin klassisen kauniisti. Minulla on pienet rinnat ja olen hoikka. Takapuoltani aina kehutaan, vaikka mielestäni se on ihan tavallinen. Ei siis mikään fitnes-peppu.

Minulla on hyvä koulutus. Ystävät, sekä mies- että naispuoliset ystävät, sanovat minua fiksuksi. Olen sitä omastakin mielestäni.

Mikähän on vialla? Eräs miespuolinen kaveri sanoi, että minulla on rima niin korkealla, että pettymyksiä tulee varmasti.

Sänkyyn en ole miesten kanssa mennyt. Kukaan ei vaan tunnu haluavani mun kanssa vakavaa suhdetta.

Mistä kiikastaa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. Miten sitten vielä voisi parantaa itseään, että ne parhaimmat miehet haluaisivat juuri minut?

Miksi juuri niiden parhaimpien pitäisi? Näetkö siis itse itsesi ihan parhaimpina naisina?

Lisäksi, voitko kuitata viestisi ap-merkinnällä.

Siis ap:han kysyi, miten voisi parantaa itseään? Eli on valmis tekemään jotain sen eteen, että olisi paras. Ei kuvittele, että on nyt jo sellainen ja että parhaimpien pitäisi haluta juuri hänet.

Silikoni tissit,perseimblantit,pidennykset,tekoripset,huuliin täytettä ja vähintään fitneskisoihin kelpaava vartalo.

eiköhän noilla pääse alkuun.

Vierailija
22/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on sama juttu, ja olen suosiolla mieluummin onnellinen sinkku kuin alan tapailemaan jotain miestä joka ei halua muuta kuin yhtä asiaa. Jos tapaa miehen ravintolassa jostain syystä he eivät ota asiaa vakavasti, mutta jos tapaa vaikka töissä taimuussa asiallisessa yhteydessä on heti toinen ääni kellossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota, mistä ap on päätellyt että häntä lähestyvät miehet haluavat vain seksiä eivätkä mitään vakavaa suhdetta?

Vierailija
24/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, mistä ap on päätellyt että häntä lähestyvät miehet haluavat vain seksiä eivätkä mitään vakavaa suhdetta?

Koska olen niin haluttava. Ap.

Vierailija
25/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity välttämättä mitenkään ulkonäköön, sanoin. Miksi teet minusta tyhjäpään, joka ajattelee vain ulkonäköä? Se ei ole totta.

Ap

Vierailija
26/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tätä.

Huoh, taisi olla toiveajattelua, että tällä palstalla voi keskustella asiallisesti.

Oikea Ap

Vierailija
27/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kirjoittanut tätä.

Huoh, taisi olla toiveajattelua, että tällä palstalla voi keskustella asiallisesti.

Oikea Ap

No jospa vastaisit esitettyyn kysymykseen?

Vierailija
28/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Kuten sanoin, tuo on yleinen kokemus. Tervetuloa naiseksi tähän maailmaan. Jos haluat hyvän miehen, joudut seulomaan noista tarjokkaista - joukossa voi olla joku mukava, joka haluaa muutakin kuin seksiä.

Vierailija
29/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap opettele nyt harrastamaan sitä seksiä ja nauttimaan siitä hyvänen aika! Ei auta "tasot" jos et ole seksuaalinen. Olen mäkin tasokas nainen monella tapaa mutta mieheni on todella onnellinen siitä että olen halukas ja himokas ja heti alusta asti olemme harrastaneet seksiä. En usko että suhteemme olisi alkanut jos olisin vaan myhäillyt että no voihan ei kun olen tuon ihanan miehen silmissä haluttava mutta enpä anna kun, Hyh, haluaa panna :D

Ei itseänikään kiinnostaisi mikään pihtarimies.

Miten suhteen pitäis sun mielestä alkaa Ap?

Vierailija
30/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut ap, että jotkut sabotoi täällä keskustelua.. 

Vierailija
31/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että se mistä koko asia kiikastaa on ap:n tulkinta;

Jos mies haluaa seksiä mies haluaa vain seksiä eikä vakavaa suhdetta.

Vierailija
32/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Et vaikuta kovin kypsältä. Oletko itsekäs ja omahyväinen? Tasokkaimmat ihmiset eivät ole omahyväisiä.

Vierailija
33/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan että se mistä koko asia kiikastaa on ap:n tulkinta;

Jos mies haluaa seksiä mies haluaa vain seksiä eikä vakavaa suhdetta.

Niin? Mikäs tuossa ap:n tulkinnassa on pielessä? Kysymys kuului, miksi miehet eivät halua vakavaa suhdetta hänen kanssaan vaan haluavat pelkkää seksiä. Mielestäni aika hyvin hän on huomannut, että seksin haluaminen ei ole johtanut parisuhteisiin.

Ja jos tarkoitat sitä, että on vain kahdenlaisia miehiä, niitä, jotka haluavat parisuhteen ja niitä, jotka haluavat vain seksiä, olet väärässä. Minulle on ainakin käynyt niin, että mies haluas minusta vain seksiä, mutta kuitenkin on jonkin ajan päästä parisuhteessa.

Vierailija
34/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä sitten haluaisit mieheltä? Millaista suhdetta ja kumppania etsit? Jos etsit elämänkumppania yhtä pinnallisin ehdoin kuin millä tavalla kuvailet itseäsi (kauneus, hyvä peppu, hyvä koulutus), en yhtään ihmettele projektin vaikeutta. Ulkokuorestaan/statuksestaan tietoisimmat miehet harvemmin ovat niitä sitoutumishaluisimpia. Yliopistokaupunkien sinkkumarkkinoiden naispainotteisuus on lisäksi tunnettu ongelma. Koulutettuna naisena ja 'eksoottisena' suomalaisena sinun olisi ehkä helpompaa löytää korkeasti koulutettu, komea, hyväkäytöksinen ja sitoutumishaluinen mies jostain muusta maasta kuin Suomesta. Lisäksi ( - ja tämä voi olla oma virheellinen tulkintani - ) vaikutat tekstisi perusteella siltä, että sinusta voisi puuttua jotain (?) tarttumapintaa ja menet ehkä jossain määrin status edellä myös parisuhteeseen. Varsinkin siinä tapauksessa olisi sinun etusi, jos etnisyytesi toimisi tutustumisvaiheessa mielenkiintoa lisäävänä tekijänä.

Vierailija
35/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on paikkakunnan ainoa menestyjä, hohhoijjaa.

Takuulla on todistus leimoineen, että menestynyt on ja jatkossakin pitää menestyä, kulissiavioliitto jne.

Vierailija
36/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa omahyväiseltä ja selvästi nauttii miesten huomiosta.Ei ole miesten mieleen sellainen parisuhteen kannalta.

Vierailija
37/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä etsit vääristä paikoista, ravintoloissa ja netissä haetaan seksiseuraa, sinuna en paljoa heiluisi kummassakaan. Ulkonäkösi on vahvuus ja heikkous, miehet toki näkevät vain sen ja reagoivat siihen omalla tavallaan, myös tasokkaat miehet harrastavat seksiä;).

Onko sinulla jokin sukupuolineutraali harrastus tai olisitko kiinnostunut jostain asiasta jonka tiimoilta järjestetään tapahtumia? Mene siis esim. purjehduskilpailuun, raveihin, eukonkantokilpailuihin, kylätapahtumiin, konsertteihin tai muihin ei kännitapahtumiin ja katsele ympärillesi. Raveissa on hyvä pähkäillä pelien tiimoilta, tuossa tuokiossa ympärilläsi on lauma uroita neuvomassa. Ole ystävällinen myös vanhemmille sedille, heiltä saat hyvät ravivinkit:D ja parhaassa tapauksessa voitat rahat vaikkapa matkaan.

Asennoidu myös olemaan vain ihminen toisten joukossa, ota kohtaamiset ihminen ihmiselle- juttuna, unohda että olet sievä seuraa haluava tyttö, ole ihminen joka haluat olla. Sisäinen tasapaino ja itsevarmuus vetävät puoleensa luusereita jos liikut väärissä paikoissa, siksi kehotan menemään näihin tapahtumiin jossa jokin muu asia vie ihmisten päähuomion ja kaunis nainen on vasta kakkossijalla.. paitsi niille jotka oikeasti etsivät kumppania.

Vierailija
38/38 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin ap:lla. Siispä päätin pari vuotta sitten unohtaa miehet kokonaan ja elää täyttä elämää ilman niitä. Ihana työ, ystävät, perhe, harrastukset ja matkustelu riittävät tekemään minut onnelliseksi.

Mihin sitä miestä edes oikeastaan tarvisi? Lapsista en ole oikeastaan koskaan haaveillut ja vaikka parisuhteessa eläminen tietty olisi taloudellisesti kannattavampaa (asunto, vakuutus yms. kulut tippuisivat kun ne jaettaisiin kahdelle), niin taloudellinen tilanteeni on ihan riittävän hyvä näinkin. Seksiäkään en osaa enää oikeastaan kaivata (itsetyydytystä kyllä harrastan).

Ei tarvi enää kuluttaa aikaa, energiaa ja rahaa miesten etsintään ja pettyä kerta toisensa jälkeen, kun tajuaa, että kelpaa vain seksiin, muttei suhteeseen. Elämäni on parempaa näin kuin se oli tuolloin pari vuotta sitten.

N31