Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen ystävä asuu meillä

Vierailija
28.06.2017 |

Tytön paras ystävä asuu meillä tämän heinäkuun. On ainut lapsi ja molemmat vanhemmat töissä. Asuvat pari kerrosta ylempänä meitä. Minä otan lapsen ihan mielelläni meille ja olen muutenkin todella lapsirakas:), tyttö ja tytön kaveri myös ihan innoissaan asiasta. :) Tytöt siis 9-vuotiaita. Naapurin tyttö siis muutenkin usein meillä,joka viikko monta kertaa. Joskus arkenakin yökylässä. Minulla ja naapurin tytön äidillä tosi hyvät välit, keskustelemme puhelimitse tyttöjen asioista, heidänkin perheessä on kaikki ok:) Tyttö kutsuu joskus kaveriaan siskoksi. :)
Onko muilla kokemuksia siitä että lapsen kaveri ns. asuisi teillä? :) Kertokaa miten on mennyt:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu meilläkin joskus lapsen kaveri on ollut muutaman yön putkeen ja hyvin on mennyt. Jos hyviä ystäviä ovat niin eikai siinä mitään

Vierailija
2/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo "asunut" mutta monesti iltaan asti kunnes sanon lapsen kaverille että pitäisiköhän sun lähtee kotiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pojalla melkein sama homma, pojan eräs kaveri on meillä nyt viikon:) Hyvin se menee:)

Vierailija
4/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap: lle! Hyvin tulee menemään! Minulla itselläni ei lapsia ole eli ei myöskään lasten kavereita. Tutuilla kyllä on lapsia mutta vielä sen verran pieniä että eivät ole vielä koulussa;D

Vierailija
5/6 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa se on kivaa, mutta sitten ärsyttää puolin ja toisin. Riitoja tulee ja tytölle kotiin kaipuu.

Vierailija
6/6 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän tytöllä sisaruksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi