Lapsen ystävä asuu meillä
Tytön paras ystävä asuu meillä tämän heinäkuun. On ainut lapsi ja molemmat vanhemmat töissä. Asuvat pari kerrosta ylempänä meitä. Minä otan lapsen ihan mielelläni meille ja olen muutenkin todella lapsirakas:), tyttö ja tytön kaveri myös ihan innoissaan asiasta. :) Tytöt siis 9-vuotiaita. Naapurin tyttö siis muutenkin usein meillä,joka viikko monta kertaa. Joskus arkenakin yökylässä. Minulla ja naapurin tytön äidillä tosi hyvät välit, keskustelemme puhelimitse tyttöjen asioista, heidänkin perheessä on kaikki ok:) Tyttö kutsuu joskus kaveriaan siskoksi. :)
Onko muilla kokemuksia siitä että lapsen kaveri ns. asuisi teillä? :) Kertokaa miten on mennyt:)
Kommentit (6)
ei oo "asunut" mutta monesti iltaan asti kunnes sanon lapsen kaverille että pitäisiköhän sun lähtee kotiin
Meijän pojalla melkein sama homma, pojan eräs kaveri on meillä nyt viikon:) Hyvin se menee:)
Tsemppiä ap: lle! Hyvin tulee menemään! Minulla itselläni ei lapsia ole eli ei myöskään lasten kavereita. Tutuilla kyllä on lapsia mutta vielä sen verran pieniä että eivät ole vielä koulussa;D
Alussa se on kivaa, mutta sitten ärsyttää puolin ja toisin. Riitoja tulee ja tytölle kotiin kaipuu.
Juu meilläkin joskus lapsen kaveri on ollut muutaman yön putkeen ja hyvin on mennyt. Jos hyviä ystäviä ovat niin eikai siinä mitään