Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18403)
Uskotko Trumpin pyrkivän presidentiksi vuonna 2024?
Peukku ylös: Kyllä
Peukku alas: En
Kun poistuu Teams-kokouksesta, katoaako jaettu ikkuna/välilehti muiden näkyvistä samalla? Mikäli on siis jakanut jotain muille.
Ikkunan jakaminen Teamsissa: jos tekee näin ja hetken päästä siirtyy omalla tietokoneella toiseen välilehteen, näkevätkö muut käyttäjät tämän, siis myös toisen välilehden sisällön? Vai näkyykö vain se, joka on alun perin jaettu?
Pitääkö jakaminen lopettaa sille tarkoitetusta painikkeesta, vai häviääkö jaettu näkymä samalla, kun poistuu kokouksesta ja kirjautuu ulos Teamsista?
Miksi ihmiset väittävät minulle, että olen yhtä hyvä kuin muutkin vaikka minä tiedän hyvin, että olen kaikkia muita huonompi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset väittävät minulle, että olen yhtä hyvä kuin muutkin vaikka minä tiedän hyvin, että olen kaikkia muita huonompi?
Koska niin kuuluu sanoa.
Koska he haluavat olla hyviä ihmisiä ja sanoa kauniisti sinulle.
Koska he eivät uskalla tai halua kritisoida tai olla ilkeitä.
Syitä on monia. Toki jokainen vääristää omaa todellisuuttaan omilla tavoin ja on mahdollista että he näkevät asian toisin kuin sinä. On siis mahdollista että he oikeasti uskovat niin.
Terveisin toinen samaa miettinyt
Miksei minua, 38-vuotiasta vapaaehtoisesti lapsetonta, ole koskaan painostettu lapsentekoon? Olen siis avioliitossa, ja ollut saman miehen kanssa 13 vuotta. Molemmilla on vakituinen hyväpalkkainen työ, ja meillä on omakotitalokin. Media väittää, että noin kolmekymppisenä nainen saa jatkuvasti vastailla vauvauteluihin. Minä odotin ja odotin tätä vuosikaudet, mutta nyt uskon ettei sellaista kohtelua tule saamaan.
Miksei minua, 38-vuotiasta vapaaehtoisesti lapsetonta, ole koskaan painostettu lapsentekoon? Olen siis avioliitossa, ja ollut saman miehen kanssa 13 vuotta. Molemmilla on vakituinen hyväpalkkainen työ, ja meillä on omakotitalokin. Media väittää, että noin kolmekymppisenä nainen saa jatkuvasti vastailla vauvauteluihin. Minä odotin ja odotin tätä vuosikaudet, mutta nyt uskon ettei sellaista kohtelua tule saamaan.
Pystyisikö sipuleja kasvattamaan ympäri vuoden kotioloissa niin että olisi aina mahdollista käyttää "kevätsipuli"-vaiheessa olevia sipuleja ruoanlaitossa?
Kun menee kauppaan kävellen, missä vaiheessa maski tulisi laittaa?
Onko Viivi ja Wagner sarjakuvien Wagner oikeasti sika vai piirretäänkö hänet sikana jotta hänen käytöksensä ja olemuksensa korostuu
Vierailija kirjoitti:
Tuntemasi ihmiset ovat siinä suhteessa fiksuja.
Facen kirppiksellä joku haluaa ostaa tai saada ilmaiseksi tavaran joka minulta löytyy.
Olenko sairas jos selaan ensin hänen profiili- ja taustakuvat läpi ja jos sieltä löytyy yksikin TAHDON tai vastaava ko. ideologiaa kannattava juttu niin en myy tavaraani hänelle enkä varsinkaan anna ilmaiseksi, mieluummin heitän tavaran roskikseen.. tai jätän tavaran itselleni odottamaan sopivaa tarvitsijaa... olen näin tehnyt useamman kerran.
Mikä olisi sellainen foorumi jolla voi parhaiten keskustella asia-aiheista kuten lainsäädännöstä, liittyen mm. vakuutuksiin, muiden yrittäjien kanssa? Ei vain vakuutuskorvauksista tai koronasta vaan siitä miksi lait on säädetty sellaisiksi kuin mitä ne ovat, jotenkin kivikautisia ja tositilanteissa hyödyttömiä. Mihin kannattaisi ilmoittaa epäkohdista tai edes herättää keskustelua, alkuun vaikka netissä?
Mistä johtuu se niinkutsuttu "jäädyttäminen"?
Siis se, kun alkaa tuijottamaan yhteen kohtaan katse pysähtyneenä, sen tuntumatta kuitenkaan tietyn kohteen tuijottamiselta, vaan jotenkin se tuntuu raukealta, kuin tietynlaiselta venytykseltä :D tota on yllättävän vaikea kuvailla
Ylekö muka oikeudenmukainen ja ihmisoikeuksia puolustava?
Vierailija kirjoitti:
Kun menee kauppaan kävellen, missä vaiheessa maski tulisi laittaa?
Siinä vaiheessa kun tulee muiden ihmisten lähelle
Olen käyttänyt picukia ja gramhoa. Usein kuitenkaan storyt eivät jotenkin päivity. Nytkin esim näkyy 2-1 päivää vanhat, mutta ei uusimpia ollenkaan. Miks ei toimi? Onko jotain parempia vaihtoehtoja?
Minkä takia kaikille hyville ulkoilureiteille pitää tehdä ladut?
Miten voi olla mahdollista ettei minulla ole herpesvirusta? Nuorena seurustelin pojan kanssa, joka kai oli käynyt vieraissa ja sai huulirakkulan joka aika ajoin oireili. Me suudeltiin, ja ....Olin niin tyhmä kai etten tajunnut että se on herpesrakkula. No onneksi erottiin muista syistä. Kaiken jären mukaan minun olisi pitänyt saada se myös, mutta ei ole. Miksi?