Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon ettei tätä kysymystäni sensuroitaisi, koska kiinnostaa ihan oikeasti. Voiko nainen saada k**torisor*asmin samaan aikaan em*tinor*asmin kanssa? Saan itse vain toisella tavalla, joten kiinnostaisi.
Nykykäsityksen mukaan ei ole olemassa emätinorgasmeja. Klitoris on se elin, jossa siinäkin tilanteessa syntyy se orgasmi, ei siis varsinaisesti emättimessä. Termi emätinorgasmi on siis harhaanjohtava.
Tämän linkin jutun kuva valaisee, miksi. Klitoris ei ole vain se pikku nappula, vaan se on vain jäävuoren huippu. Naisen fysiologiassa on vielä paljon löydettävää.
https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/330a96d2-34a2-45f4-b6fb-eb5e4ee1…
tornikaista kirjoitti:
Paljonkos maksaisi?
Koska tässä ketjussa kuuluu vastata asiallisesti kaikkiin, vastaan nyt sinulle. Tuo kysymys on naista kohtaan äärimmäisen loukkaava ja esineellistävä sekä agressiivinen. Sen sanoja olettaa, että kaikki naiset ovat ostettavissa, ja siis esineitä ja hyödykkeitä jotka on tarkoitettu seksuaalisen tyydytyksen aikaansaamiseen. Samoin kun se esitetään ventovieraalle naiselle, oman kokemuksen mukaan jopa 14-vuotiaalle tytölle, kysyjä loukkaa rajoja, mitä pidetään yleisesti hyväksyttävänä, mitä vieraille ihmisille voi puhua. Näin kysyjä myös tulee ilmaisseeksi, että naisella/tytöllä ei ole oikeutta sellaisiin rajoihin, kunnioitukseen ja yksityisyyteen, mitä yleensä ihmisillä ajatellaan, vain siksi että hän on jonkun mielestä kaunis ja haluttava.
Vierailija kirjoitti:
Milloin alkaa keskimäärin syksy?
Syyskuussa, joko alku- tai loppupuolella riippuen siitä, missä päin Suomea oleskelee ja kuinka lämmintä sattuu kunakin vuonna olemaan.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Termiset_vuodenajat
Mistä voisi katsoa/tilata This Is Us- sarjan tuotantokausia? Tallensin jaksoja TV:stä ja nyt näyttää muutama jakso puuttuvan välistä :(
Jos on menettänyt kaksi tärkeää ihmistä, onko sopivaa viedä hautausmaan yleiselle hautapaikalle vain yksi kukka ja yksi kynttilä?
Mietin tässä, miten yleistä on, että on itselleen liian ankara. Joten gallup:
Oletko tarpeeksi armollinen itsellesi?
ylänuoli = kyllä
alanuoli = en
Yritän uudelleen, ensimmäisellä kerralla kysymykseni jäi moderoinnin hampaisiin. Mitä tarkoittaa tällä palstalla käytetty sana jannamies? Kysyn tosissani, minulla ei ole aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yritän uudelleen, ensimmäisellä kerralla kysymykseni jäi moderoinnin hampaisiin. Mitä tarkoittaa tällä palstalla käytetty sana jannamies? Kysyn tosissani, minulla ei ole aavistustakaan.
Ko. termi viittaa vaarallisen tuntuisiin miehiin ja netissä sukupuolten välistä sotaa lietsovat käyttävät sitä kiltin miehen vastakohtana. Kumpaakin näistä kuvitelluista ryhmistä, samoin kuin kummastakin pitäviä naisia, nimitellään keskusteluissa aivan kuin keskustelijat olisivat kymmenvuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ko. termi viittaa vaarallisen tuntuisiin miehiin ja netissä sukupuolten välistä sotaa lietsovat käyttävät sitä kiltin miehen vastakohtana. Kumpaakin näistä kuvitelluista ryhmistä, samoin kuin kummastakin pitäviä naisia, nimitellään keskusteluissa aivan kuin keskustelijat olisivat kymmenvuotiaita.
Kiitos, hyvä ystävä, tästä vastauksesta!
Jos verenpaine on hiukan koholla, niin onko se adia kuolemqn vaarallinen asia?
Jos puntti ja aerobinen "syö" toisiaan, "söisikö" vähemmän, jos joka toinen viikko olisi puntti ja joka toinen aerobinen? Posket punoitti tätä kirjoittaessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaa hyvä pussilakana?
Stockan omaa merkkiä Casa Stockmann olen ostanut, luomuperkaalipuuvillaa lankaluku 200 Egyptin puuvillaa, kun olleet alessa, joten hinta ollut n. 35 euroa per sinkkupussilakana, mikä on kohtuullisen okei.
Paremmanlaatuinen luomupuuvilla, jossa lankaluku n. 200, maksaa alessakin (esim. Finlaysonilta) n. 50 e.
Jos vielä laadukkaampaa halua eli 100% egyptiläistä puuvillaa, jonka lankaluku on 270 vähintään, sitten on vaikeampi löytää ja hinnat ovat siinä satasen korvilla.
Kysyttiin paljonko maksaa hyvä pussilakana. Oikea vastaus on 2-5 euroa.
Kysyttiin siis paljonko maksaa HYVÄ pussilakana. Hyväksi laadullisesti määritellään puuvillakankainen lakana, jonka lankakulu on 200 tai yli.
Jos sellaisen saa jostain 5 eurolla, laita ihmeessä linkki.
Vierailija kirjoitti:
Milloin alkaa keskimäärin syksy?
Mulle se alkaa siitä kun tervapääskyt lähtee.
Mikä (terveydellinen) syy voisi olla siihen, että lakritsi(jäätelö), on alkanut yllättäen ällöttää, vaikka olen aina pitänyt siitä? Kyse ei ole siitä, että olisin syönyt sitä liikaa, pahoinvoivana tms. Muut jäätelöt ja makea maistuvat edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä (terveydellinen) syy voisi olla siihen, että lakritsi(jäätelö), on alkanut yllättäen ällöttää, vaikka olen aina pitänyt siitä? Kyse ei ole siitä, että olisin syönyt sitä liikaa, pahoinvoivana tms. Muut jäätelöt ja makea maistuvat edelleen.
Eka tuli mieleen raskaus (silloin ei muutenkaan pitäisi syödä lakua tai salmiakkia) tai korkea verenpaine, jota kroppa yrittäisi vähentää laittamalla nostattavat aineet ällölistalle.
Tämä vastaus oli täyttä mutuilua, mutta pakko oli vastata kun kysymys oli niin mielenkiintoinen.
"Rikoo on riskillä ruma", laulaa Mikko Alatalo.
Mitä halvattua tarkoittaa rikoo?
Vierailija kirjoitti:
Trikoot, kireät jumppa- tai aerobicvaatteet.
Onko isoäitini veljenpoika minulle serkku??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trikoot, kireät jumppa- tai aerobicvaatteet.
Miksei se sitten laulanut niin? No selvispä kuitenkin, kiitos siitä. On aina ärsyttänyt kun ei tiedä edes mistä on kyse.
Minulla tämä johtuu luultavasti lapsuudesta ja kasvatuksesta. Jouduin kokemaan paljon ikäviä kokemuksia kun minua esim. kiusattiin eikä juuri kukaan oikein puolustanut minua. Siksi aloin ajattelemaan, että ihmiset ovat pahoja, heikkoja sorretaan eikä ketään kiinnosta auttaa kiusaamisen uhria. Sain myös kuulla paljon ihmisten pahoista teoista jo lapsena ja minua kasvatettiin ajattelemaan, että maailma on paha paikka missä ihmisiä kiinnostaa vain oma hyvinvointi eikä kehenkään saa luottaa. Sen vuoksi pidän yhä maailmaa pahana paikkana vaikka tiedän, että on olemassa paljon hyvyyttäkin. Silti minun on lähes mahdotonta luottaa kehenkään aidosti.