Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18386)

Vierailija
9961/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homoille tavallaan tyypillisempää olla drag queen vai harrastavatko heterotkin samaa? Onko homo mies joka joskus pukeutuu drag queeniksi ( yleensä esityksiin)  sitten transvestiitti myöskin? Tarkoitan tällä sitä jos kuitenkin yleensä pukeutuu "tavallisiin" vaatteisiin ja nämä asut kuitenkin vaan harvemmin käytössä. Mietin vaan yhtä ulkomailla asuvaa ihmistä ja hänen elämäänsä ja en voi enää kysyä häneltä asiaa. Tämä ihminen on siis homo mies joka joskus esityksiinsä pukeutuu naiseksi.

Vierailija
9962/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa ette tiedä musta mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9963/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää jo

Vierailija
9964/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet suomalaiset kuvittelevat Suomen olevan jokin maailman keskipiste? Eli kaikkien pitäisi tietää jotain Suomesta ja sitten loukkaannutaan verisesti, jos joku ei esim. tiedä sen olevan itsenäinen valtio?

Suomi ON maailman keskipiste!!!!

Vierailija
9965/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Iltasanomien kommentit näkyvät toisinaan, toisinaan taas eivät? Kaikkia juttujahan ei saa kommentoida, sen kyllä tiedän, mutta esim. artikkeli, joka on saanut yli 200 kommenttia... Minulla on kaksi iPadia, toisessa kommentit näkyvät, toisessa eivät. En löydä mistään sellaisia asetuksia, josta tätä voisi säätää. Tietääkö joku?

Vierailija
9966/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet suomalaiset kuvittelevat Suomen olevan jokin maailman keskipiste? Eli kaikkien pitäisi tietää jotain Suomesta ja sitten loukkaannutaan verisesti, jos joku ei esim. tiedä sen olevan itsenäinen valtio?

Suomi ON maailman keskipiste!!!!

Ja millähän tavalla?

Vierailija
9967/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia jotkut ovat ilkeitä ihmisille, jotka eivät harrasta tai ole kiinnostuneita samoista asioista kuin hän? Mitä se häneltä on pois, jos joku ei muu ei ole kiinnostunut?

Koska se on hänestä kivaa ja kuvittelee, että kun ilkeilee, niin heti se toinenkin aloittaa saman harrastuksen. Minulla on tuttu, joka soittelee humalapäissään ja jos minä en ole ottanut mitään, niin vastaava ilkeily alkaa heti.

Vierailija
9968/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia jotkut ovat ilkeitä ihmisille, jotka eivät harrasta tai ole kiinnostuneita samoista asioista kuin hän? Mitä se häneltä on pois, jos joku ei muu ei ole kiinnostunut?

Jotkut pitävät itseään, kiinnostuksenkohteitaan ja harrastuksiaan niin mahtavina, etteivät he voi ymmärtää, mikseivät kaikki tykkää samoista asioista. Yleensä tällaiset ihmiset ovat itsekkäitä ja suppeakatseisia muutenkin.

Vierailija
9969/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kontrolloivat toisten tekemisiä?

Nìin kuin minuakin töissä, vaikka tapani ei tuota yhtään sen huonompaa tulosta. Ja sitten se jatkuva nipottaminen ja aliarvoisesti minulle puhuminen. Itse tiedän paikkani töissä ja alennun hänen edessä, koska en tiedä miten hän suuttuisi minulle, jos sattuisin suututtamaan. Pelottaa sanoa vastaan hänelle.

Osaako joku selittää tämmöistä käyttäytymistä?

Ikäerokin on huomattava. Olen nuori ja hän keski-ikäinen. Olen pieni kooltani ja hän massiivinen.

Vierailija
9970/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että lapsenlapset ovat rakkaampia kuin omat lapset. Ovatko lapsenlapsenlapset sitten vielä rakkaampia? Jos ihminen eläisi tuhatvuotiaaksi, niin olisivatko kaikki jälkeläiset rakkaita ja lisääntyisikö rakkauden määrä aina uuden sukupolven myötä?

Vierailija
9971/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen muori kirjoitti:

Onko Jeesuksella todellakin siivet? Mistä lähtien? Eihän hän ole enkeli.

Ei minulle opetettu sellaista koulussa tai rippikoulussa.

Virsi 552; Mua siipeis suojaan kätke

virsikirja.fi › virsi-552-mua-siipeis-suojaan-katke

Mua siipeis suojaan kätke, oi Jeesus, Herrani, suojassas suo mun olla, jos kuinka kävisi.

Ei Jeesuksella ole siipiä, mutta kyse on vertauskuvista. Jeesus itse esim. Matteuksen evankeliumissa sanoo Jerusalemille, millä tarkoittaa siis israelilaisia "....miten monesti olenkaan halunnut koota lapsesi niin kuin kanaemo kokoaa lapsensa siipiensä suojaan, mutta te ette ole tahtoneet tulla". 

Vierailija
9972/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v nainen, mutta en tiedä millaisia alushousuja miehet pitävät seksikkäänä. Onko sellaisia, jotka olisivat myös ok:t päällä?

Vierailija
9973/18386 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Elää hyvä elämä, nauttia siitä, kasvaa ja auttaa muitakin elämään hyvä elämä.

Vierailija
9974/18386 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi iho tuntuu jäykältä kosteusvoiteen levittämisen jälkeen? Ja onko ihon rypistely tuon jäykän tunteen aikana ihon kannalta haitallisempaa kuin muulloin?

Vierailija
9975/18386 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauppojen tarjoukset valitaan? Siis ne mitä mainostetaan lehdissä. Etenkin jos tuote ei ole sesonkiin liittyvä (jäätelö talvella tms.).

Vierailija
9976/18386 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on mahdollista, että tunnen itseni uupuvaksi suorittajaksi, vaikka saan hyvin vähän aikaan? En edes työskentele tai opiskele. Elämä ei siis voisi olla enää paljon helpompaa. Silti rasittaa, kun pitää koko ajan varmistaa, että tulee tarpeeksi liikuntaa, kotitöitä, hygienian huolehtimista ym. Joinain päivinä jaksan enemmän kuin toisina, mutta välillä on otettava päiviä, etten tee yhtikäs mitään. Energiani on hyvin epätasaista ja ennalta-arvaamatonta, joten minun on mahdoton suunnitella etukäteen milloin teen mitäkin. EN OLE MASENTUNUT. Ja verikokeiden mukaan ei ole vikaa terveydessä. Uupumus on eniten henkistä: niin kuin pää vain olisi täynnä asioiden runsautta ja niistä on vapauduttava (tekemättömyydellä).

Minua on alkanut ärsyttää ja uuvuttaa aina vain uudet entistä pienemmät asiat, kuten värit sisustuksessa (oltava neutraalia). Luovutan myös tosi helposti. Esim. jos kaveri haluaa tutustuttaa uuteen tietokonepeliin (en pelaa juurikaan, koska peleihin on vaikea keskittyä, niissä on paljon värejä, yksityiskohtia ja epäselvyyttä) eikä se vie mukanaan muutamassa minuutissa, tuskastun ja haluan lopettaa välittömästi.

Minulla ei ole siis lainkaan kestävyyttä. Miksi ei, ja miten sitä saa?

Vierailija
9977/18386 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Energiani on hyvin epätasaista ja ennalta-arvaamatonta, joten minun on mahdoton suunnitella etukäteen milloin teen mitäkin."

Tuohon sellainen tarkennus, että voin kyllä suunnitella ihan ok:sti yhden päivän sisällön, jaksamisen mukaan, mutta suunnitteluhetkellä en voi tietää mitä jaksan eri päivinä. Jos suunnittelen viikoksi eteenpäin, en melko varmasti pysty toteuttamaan kaikkea. Uuvun myös lisää pelkästä viikon tehtävälistan katsomisesta. Joskus haluan unohtaa painavan tulevaisuuden ja elää päivä kerrallaan. Tulevien tehtävien tiedostaminen uuvuttaa ehkä jopa enemmän kuin tekeminen. Kunpa olisi vaikka joku tekoäly, joka aina yllättäisi uusilla tehtävillä, kun energiani riittää, eikä se kertoisi tehtävistä etukäteen.

Vierailija
9978/18386 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40v nainen, mutta en tiedä millaisia alushousuja miehet pitävät seksikkäänä. Onko sellaisia, jotka olisivat myös ok:t päällä?

Varmaankin jos tiedossa on jokin "sessio" niin ne alushousut saavat väliaikaisesti olla vaikka miten eksoottiset. Mutta kyllä arkikäytössä ne Sloggit riittävät, ja jos eivät riitä, niin miehellä on jokin fiksaatio t. M45

Vierailija
9979/18386 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esikypsytetty avokado sama asia kuin syöntikypsä avokado?

Vierailija
9980/18386 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan, että lapsenlapset ovat rakkaampia kuin omat lapset. Ovatko lapsenlapsenlapset sitten vielä rakkaampia? Jos ihminen eläisi tuhatvuotiaaksi, niin olisivatko kaikki jälkeläiset rakkaita ja lisääntyisikö rakkauden määrä aina uuden sukupolven myötä?

Ihmisten tietoisuus kasvaa sukupolvi sukupolvelta ja voi olla, että myös myötätunto toisia kohtaan kasvaa. Potentiaalia siihen ainakin on ja meillä jokaisella on mahdollisuus valita rakkaus ja myötätunto.

En ymmärrä tätä vastausta. Miten tuo liittyy ko. kysymykseen?