Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18386)

Vierailija
9501/18386 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torillatavattaisiin kirjoitti:

Kun olin Yläasteella, minua kiusasi toinen poika kahden vuoden ajan. Hän huuteli harvoin, mutta sitäkin henkilökohtaisempia kommentteja jotka loukkasivat syvästi. Kommentit koskivat ulkonäköäni ja ujouttani. Pelkäsin tätä "kovanaamaa". No, vuodet vierivät ja onneksi lähes kokonaan unohdin tämän tyypin. Meni kymmenen vuotta kun törmäsin baarissa itseäni peräti 20 vuotta vanhempaan naiseen. Syntyi lyhyt seksisuhde. Panimme noin viitisen kertaa. Jälkeenpäin selvisi että tämä nainen oli kiusaajani äiti. Nolo kysymys kuuluu, oliko tämä kiusaajalleni oikein, vaikka hän ei lähes varmasti edes tiedä näin tapahtuneen?

En ole varma mitä tarkoitat. Kiusaajalle oikein, niin kuin kostona vai? Ei kai siinä ole mitään pahaa, että olet harrastanut seksiä hänen äitinsä kanssa, joten ei kai sillä ole kiusaajasi kannalta mitään merkitystä? Ellei hänen äitinsä sitten ole yhä yhdessä kiusaajasi isän kanssa ja petti tätä kanssasi? Siinäkin tapauksessa ex-kiusaajasi varmaan aikuisena toipuisi tuosta.

Heidän ero oli astunut voimaan muutama kuukausi aiemmin.

Vierailija
9502/18386 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs1234 kirjoitti:

Naiset! Minkä kokoisia klitoriksia teiltä löytyy? Omani on niin pieni, ettei mies meinaa sitä aina löytää vaikka kokenut mies onkin. Mietin onko se voinut pienentyä ajan kuluessa, nuorena muistan sen olleen paljon isompi, klitorikseni erottui kunnolla. Toki siihen ympärille on varmaan tullut lisää rasvakerrosta. Olen kuullut mieheltäni myös kokonaisen peukalon kokoisesta klitoriksesta, hän sanoi sen muistuttaneen pientä penistä, eikä mieheni siksi voinut harrastaa seksiä tämän naisen kanssa jolla tämä iso klitoris oli.

En ole löytänyt itseltäni, joten varmaan olemattoman pieni. Voisi melkein luulla, ettei minulla ole tuota osaa ollenkaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9503/18386 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi hyvät kolesteroliarvot, voiko silti olla jokin sydän- tai verisuonivika?

Vierailija
9504/18386 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Volvoa pidetään hyvänä autona?

Vierailija
9505/18386 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Volvoa pidetään hyvänä autona?

Jokaiselle automerkille löytyy kyllä omat faninsa. Pitkällä aikavälillä asiaan vaikuttaa mm. se että Volvolla oli aikanaan laatu erittäin korkealla tasolla. Tämä imago, joka yltää Volvo Amazoniin saakka (valmistusvuodet -56 ... -69), elää mielikuvissa yhä vaikka brändin omistus on karannut Ruotsista Kiinaan ja laadunvalvonnassa on käsittääkseni näkynyt hetkittäin pientä lipsumista. Tästä huolimatta Volvot pärjäävät katsastustilanteissa varsin hyvin. Volvojen ajettavuus antaa myös jämäkän ja vakaan vaikutelman.

Veikkaisin että mitä vähemmän autoalaa seuraa, sitä enemmän vanhat mielikuvat vaikuttavat. Vanhalle fanille oli kova pala kun Volvo-merkkinen auto saattoikin yhtäkkiä olla Alankomaissa valmistettu. Monien mielessä taas VW on edelleen taattu luottopeli vaikka koko konsernia ravisteli päästöhuijausjupakka sekä onnettomien 1,8- ja 2-litraisten turbomoottorien kriisi josta valmistaja otti nihkeästi vastuuta.

Ja mikä on hyvä auto? Joku korostaa luotettavuutta, toinen vakautta maantieajossa, kolmas sporttista ajettavuutta, neljäs matalia huoltokuluja, viides runsaita tiloja. Kaikki on suhteellista.

Vierailija
9506/18386 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torillatavattaisiin kirjoitti:

Kun olin Yläasteella, minua kiusasi toinen poika kahden vuoden ajan. Hän huuteli harvoin, mutta sitäkin henkilökohtaisempia kommentteja jotka loukkasivat syvästi. Kommentit koskivat ulkonäköäni ja ujouttani. Pelkäsin tätä "kovanaamaa". No, vuodet vierivät ja onneksi lähes kokonaan unohdin tämän tyypin. Meni kymmenen vuotta kun törmäsin baarissa itseäni peräti 20 vuotta vanhempaan naiseen. Syntyi lyhyt seksisuhde. Panimme noin viitisen kertaa. Jälkeenpäin selvisi että tämä nainen oli kiusaajani äiti. Nolo kysymys kuuluu, oliko tämä kiusaajalleni oikein, vaikka hän ei lähes varmasti edes tiedä näin tapahtuneen?

Karma is a bitch... 

Vierailija
9507/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yhdysvaltalainen vapautuu vankilasta, onko hänellä automaattisesti ehdonalaisuus jonkin aikaa vai ei?

Jos yhdysvaltalainen tekee Suomessa rikoksen, tuomitaanko hänet Suomen lakien mukaan vai laitetaanko takaisin kotimaahan ja tuomitaan sen osavaltion lakien mukaan, jossa asuu?

Vastaan kysymyksen alkuosaan, jälkimmäiseen on jo vastattu.

Yhdysvalloissa yleistäen tuomio annetaan joko oikeudella hakea ehdonalaiseen tai ei. Joten tuomiosta riippuu pääsekö ehdonalaiseen vai joutuuko istumaan koko kakun.

Eli jos ns. viimeinen vapautuksen ajankohta on vaikkapa 2030, mutta pääsee jo tänä vuonna pois, on siis siihen 2030 asti ehdonalaisessa?

Vierailija
9508/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun yhdysvaltalainen vapautuu vankilasta, onko hänellä automaattisesti ehdonalaisuus jonkin aikaa vai ei?

Jos yhdysvaltalainen tekee Suomessa rikoksen, tuomitaanko hänet Suomen lakien mukaan vai laitetaanko takaisin kotimaahan ja tuomitaan sen osavaltion lakien mukaan, jossa asuu?

Yhdysvalloissa yleistäen tuomio annetaan joko oikeudella hakea ehdonalaiseen tai ei. Joten tuomiosta riippuu pääsekö ehdonalaiseen vai joutuuko istumaan koko kakun.

Eli jos ns. viimeinen vapautuksen ajankohta on vaikkapa 2030, mutta pääsee jo tänä vuonna pois, on siis siihen 2030 asti ehdonalaisessa?

Itse asiassa ei ihan. USA:ssa tuomio tarkkaallen ottaen sisältää mahdollisuuden hakea ehdonalaiseen kun määrätty osa vankeusrangaistusta on kärsitty. Ehdonalaislautakunta sitten päättää hyväksytäänkö hakemus vai ei. Vangin käytöksestä ja tilanteesta (asunto, työpaikka, yms.) siis riippuu pääseekö ehdonalaiseen vai ei. Ehdonalaista voi siis hakea säännöllisesti uudestaan. Kyse ei kuitenkaan ole automaatiosta, joten mikään tai kukaan ei takaa etukäteen, että ehdonalaiseen pääsee ollenkaan.

Toki joka osavaltiolla on omat lakinsa ja säädöksensä, joten tilanne vaihtelee osavaltiosta toiseen. Ainakin n. 16 osavaltiossa ehdonalaisjärjestelmää ei ole ollenkaan. Liittovaltiolla ei ole enää ehdonalaista, mutta on muita järjestelyitä, joiden avulla vanko voi päästä aikaisemmin vapauteen.

Vierailija
9509/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tavallista, että aikuinen ihminen ymmärtää lukemansa uutiset tai tilastot usein väärin? Tuttavani lukee ihan koko ajan koronauutisia. Tänään uutisissa sanottiin, että koronaan on Suomessa kuollut 59 ihmistä. Tuttavani luuli, että 59 on kuollut tämän päivän aikana. Myös tartuntojen määrää hän luuli kuolleiksi. Ennenkin hän on puhunut muista uutisista ja näyttänyt sitä minulle, että katso nyt, tässä kerrotaan näin, ja kun minä luen, niin mielestäni siinä kerrotaan ihan eri tavalla. Ja muutkin ihmiset puhuvat asiasta sillä tavalla kuin minä sen ymmärsin.

Vierailija
9510/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ei ihan. USA:ssa tuomio tarkkaallen ottaen sisältää mahdollisuuden hakea ehdonalaiseen kun määrätty osa vankeusrangaistusta on kärsitty. Ehdonalaislautakunta sitten päättää hyväksytäänkö hakemus vai ei. Vangin käytöksestä ja tilanteesta (asunto, työpaikka, yms.) siis riippuu pääseekö ehdonalaiseen vai ei. Ehdonalaista voi siis hakea säännöllisesti uudestaan. Kyse ei kuitenkaan ole automaatiosta, joten mikään tai kukaan ei takaa etukäteen, että ehdonalaiseen pääsee ollenkaan.

Toki joka osavaltiolla on omat lakinsa ja säädöksensä, joten tilanne vaihtelee osavaltiosta toiseen. Ainakin n. 16 osavaltiossa ehdonalaisjärjestelmää ei ole ollenkaan. Liittovaltiolla ei ole enää ehdonalaista, mutta on muita järjestelyitä, joiden avulla vanko voi päästä aikaisemmin vapauteen.

Niin, ei tietenkään ole automaattista että pääsisi ehdonalaiseen ennen kuin koko tuomio on istuttu, siksi juuri kysyinkin että jos ns. viimeinen vapautusvuosi on 2030, MUTTA pääsee pois, ONKO ehdonalaista siihen asti?

Vierailija
9511/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs1234 kirjoitti:

Naiset! Minkä kokoisia klitoriksia teiltä löytyy? Omani on niin pieni, ettei mies meinaa sitä aina löytää vaikka kokenut mies onkin. Mietin onko se voinut pienentyä ajan kuluessa, nuorena muistan sen olleen paljon isompi, klitorikseni erottui kunnolla. Toki siihen ympärille on varmaan tullut lisää rasvakerrosta. Olen kuullut mieheltäni myös kokonaisen peukalon kokoisesta klitoriksesta, hän sanoi sen muistuttaneen pientä penistä, eikä mieheni siksi voinut harrastaa seksiä tämän naisen kanssa jolla tämä iso klitoris oli.

En ole löytänyt itseltäni, joten varmaan olemattoman pieni. Voisi melkein luulla, ettei minulla ole tuota osaa ollenkaan!

Itse asiassa klitoris on aika iso eli n. 9-10 senttiä pitkä elin, joka asettuu laajalle naisen lantion alueelle. Suurin osa siitä on kuitenkin ihon alla ja se pieni napukka, joka on näkyvissä on vain klitoriksen pää. Usein virheellisesti tätä klitoriksen päätä kutsutaan klitorikseksi ja luullaan että se on se koko elin.

Yleensä klitoriksen pää sijaitsee aivan siellä naisen näkyvän sukuelimen yläosassa. Pää on sen verran herkkä, että sitä suojaa pieni huppu. Kun klitorista kiihottaa sen koko kasvaa ja huppu vetäytyy sen päältä.

Pää voi olla muodoltaan pyöreä nappi tai vipumaisempi. Koko vaihtelee naisesta toiseen ja vaihtelee samalla naisellakin elämän aikana. Yleensä pienenemisen tunne liittyy vaihdevuosiin ja hormoniaalisiin ongelmiin.

Tai sitten vaan klitoris tuntuu pieneltä, jos sitä kaivetaan esiin tilanteessa jossa se ei ole kiihottunut.

Vierailija
9512/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks Tenho Sauren ei saanu tehä viihdekasetteja Reinikaisen nimellä? Reinikainen on kuitenki yleinen sukunimi Suomessa. Ei mikään tuotantoyhtiö sitä omista.

Vierailija
9513/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tavallista, että aikuinen ihminen ymmärtää lukemansa uutiset tai tilastot usein väärin? Tuttavani lukee ihan koko ajan koronauutisia. Tänään uutisissa sanottiin, että koronaan on Suomessa kuollut 59 ihmistä. Tuttavani luuli, että 59 on kuollut tämän päivän aikana. Myös tartuntojen määrää hän luuli kuolleiksi. Ennenkin hän on puhunut muista uutisista ja näyttänyt sitä minulle, että katso nyt, tässä kerrotaan näin, ja kun minä luen, niin mielestäni siinä kerrotaan ihan eri tavalla. Ja muutkin ihmiset puhuvat asiasta sillä tavalla kuin minä sen ymmärsin.

En osaa sanoa tavallisuudesta mutta eräs sukulaiseni on täsmälleen tuollainen, luvut ja niiden merkitys menevät iloisesti sekaisin. Samoin sääennustetta katsoessaan hän ei tajua että ennusteessa on mukana koko maa, ja monta päivää - niinpä jos mainitaan että jossain ihan toisessa osassa Suomea sataa kolmen päivän päästä hiukan niin hänelle jää kuva että "vettä ne vaan lupas taas". En tosiaan tiedä onko kyse huonosta medialukutaidosta, loogisen päättelykyvyn ongelmista vai mistä. Ihan siis itsenäisesti toimeen tuleva ihminen on kyseessä.

Vierailija
9514/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ei tietenkään ole automaattista että pääsisi ehdonalaiseen ennen kuin koko tuomio on istuttu, siksi juuri kysyinkin että jos ns. viimeinen vapautusvuosi on 2030, MUTTA pääsee pois, ONKO ehdonalaista siihen asti?

Kyllä, teoriassa noin, että ehdonalaisessa ollaan tuomion loppuun asti.

Mutta kuten sanottu, on vaikea yleistää mitä oikeasti tapahtuu, riippuu niin monesta asiasta. Yleensä kun ehdonalaiseen pääsee, se tarkoittaa että joutuu elämään tiettyjen sääntöjen mukaan ja niitä valvotaan. Jos rikkoo sääntöjä, joutuu uudestaan vankilaan, mikä on hyvin yleistä.

Vierailija
9515/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska ollaan perillä?"

Kulunut, mutta klassikko

Vierailija
9516/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten sinä voit katsoa kauhuelokuvia"

No, p**kele! Katsomalla

Vierailija
9517/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako jostain vielä sellaisia silmälasien päälle laitettavia aurinkolasilisäkkeitä? Tarve olisi polarisoiville linsseille enkä haluaisi käyttää piilareita jotka mahdollistaisivat aurinkolasien käytön. Vahvuuksilla taas polarisoivat lasit maksavat jo ihan törkeästi.

Vierailija
9518/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, jos keksit palavat reunoista? Liian korkea lämpötila, vai onko pelti liian ylhäällä tai alhaalla?

Vierailija
9519/18386 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ihmiset jotka kehuvat olevansa suvaitsevaisia, ovat oikeasti yleensä niitä jotka ovat kaikista itsekeskeisimpiä ja vähiten suvaitsevia muiden mielipiteille?

Vierailija
9520/18386 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks Tenho Sauren ei saanu tehä viihdekasetteja Reinikaisen nimellä? Reinikainen on kuitenki yleinen sukunimi Suomessa. Ei mikään tuotantoyhtiö sitä omista.

Tätä kysymystä kannattaa lähteä purkamaan tekiänoikeuslain tarkoituksesta. Lain tarkoituksena on estää, toista henkilöä taloudelllisesti hyötymästä toisen työstä ilman mitään korvausta.

Edes osaa teoksesta ei saa käyttää, ellei kyseessä ole selkeästi uusi teos.

Tenho Saurenin esittämä poliisi Reinikainen on osa Tankki Täyteen ja Reinikainen poliisisarjoja. Yksi Reinikaisen tunnusomainne piirre oli kertoa humoristisia tarinoita.

Näin ollen Tenho Saurenin huumorikasetti nimellä Reinikainen ei ole tarpeeksi poikkeva alkuperäisestä teoksesta, jotta kasettia voitaisiin pitää täysin omana teoksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme