Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18390)
Kuinka lujaa naisen tissejä voi/saa puristaa?
Nauttiiko kauniit siis oikeasti kauniit naiset seksistä vai onko se vähän kuin pakkopullaan kun jokainen mies himoitsee heitä ?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lujaa naisen tissejä voi/saa puristaa?
Riippuu kyseisen naisen mielipiteestä.
Lausutaanko Lake Placid "Leik Pläsid" vai "Leik Pleisid"?
Käelle menos kirjoitti:
Nauttiiko kauniit siis oikeasti kauniit naiset seksistä vai onko se vähän kuin pakkopullaan kun jokainen mies himoitsee heitä ?
Nauttii.
Laitetaanko kananmunakartongit sellaisenaan keräykseen vai onko niillekin joku litistystekniikka?
Vierailija kirjoitti:
Laitetaanko kananmunakartongit sellaisenaan keräykseen vai onko niillekin joku litistystekniikka?
Minä revin kennot biojätepussin pohjalle imemään kosteutta. Kartonkikeräykseen sellaisenaan ylimääräiset kennot.
Kuinka vanhoiksi ovat eläneet vanhimmat henkilöt, joilla on ollut downin oireyhtymä?
Vierailija kirjoitti:
Minä aina tallon ne litteiksi niin eivät vie niin paljon tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhoiksi ovat eläneet vanhimmat henkilöt, joilla on ollut downin oireyhtymä?
https://www.holmleigh-care.co.uk/80-year-old-british-pensioner-worlds-o…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lina Medina niminen tyttö sai lapsen vain 5v8kk iässä vuonna 1939. Hänelle oli ilmeisesti alkanut murrosikä jo 2-vuotiaana, hän oli joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi ja sai lapden aivan liian nuorena mutta se mikä minua ihmetyttää on se että hän ei osannut kertoa kuka hänen hänen lapsensa isä oli. Miten niin ei oaannut? Luulisi, että 5-vuotiaalle osattaisiin selittää, että miten lapset saavat alkunsa ja tyttö osaisi sitten kertoa, että kuka tai ketkä häntä ovat hyväksikäyttäneet?
Viisivuotias ei ymmärrä mitä on seksi, raiskaus, hyväksikäyttö eikä osaa yhdistää niitä raskauteen, joka sekin oli äärimmäisen poikkeava hänen ikäisellään. Lisäksi tämä tyttö oli tyttö oli melko köyhästä perheestä pieneltä maaseutupaikkakunnalta ja silloin elettiin 1930-lukua.
Eiköhän pieni tyttö ole ollut aika traumatisoitunut kaikesta, varsinkin sitten kun päälle tuli lähtö pienestä kotikylästä pääkaupunkiin, lääkärien tutkimukset, synnytys, julkinen huomio, jne... Lääkärihän kertoi ettei lapsi osannut vastata kovinkaan selvästi mihinkään kysymyksiin.
Se on selvää, että perhe ei koskaan halunnut puhua asiasta, eikä ilmeisesti suostunut ottamaan vastaan rahaa että olisivat kertoneet julkisesti tytön tarinan. Joko he suojelivat lasta, joka oli joutunut jonkun ulkopuolisen hyväksikäytön kohteeksi, tai sitten hyväksikäyttäjä löytyi läheltä (oma isä, veli, muu sukulaismies), joten tietysti vaiettiin -- tytön isähän joutui aluksi pidätetyksi ja epäilyn alaiseksi, mutta vapautettiin kun todisteita ei ollut.
Itse pidän sukulaismiestä todennäköisenä tekijänä. Poika oli hyvin samannäköinen kuin äitinsä Lina, lisäksi poika kuoli jo 40-vuotiaana luuston sairauteen, joka voi viitata perinnölliseen tautiin. Perussa tänäänkin 60% lasten kohtaamasta seksuaalisesta väkivallasta tapahtuu kotona eli sukulaismiesten toimesta, joten voimme olettaa ettei 1930-luvulla tilanne ollut yhtään sen parempi, luultavasti päinvastoin. Ja edelleen näistä asioista vaietaan suvussa.
Aika surullista että vajaamielinen lapfi joutuu kokemqqn jotsin tuollaista mutts onneksi hän taatusti kuoli lapsensa syntyessä pois kärsimästä...
Hän on vieläkin elävien kirjoissa. 86vuotias.
Kannattaako selkä ja vatsalihaksia treenata samana päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Lausutaanko Lake Placid "Leik Pläsid" vai "Leik Pleisid"?
Ensimmäinen, siis "leik pläsid".
Onko kuukautiskiertoa mahdollista muuttaa siis sitä mihin aikaan kuusta kuukautiset alkavat?
Käelle menos kirjoitti:
Seksistä nauttiminen ei ole millään lailla ulkonäkösidonnaista.
Tietty itsetuntoon voi vaikuttaa se, kokeeko olevansa viehättävä vai ei, mutta itse seksistä nauttimisessa ulkonäöllä ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kuukautiskiertoa mahdollista muuttaa siis sitä mihin aikaan kuusta kuukautiset alkavat?
On.
https://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0…
Shameask kirjoitti:
Kannattaako selkä ja vatsalihaksia treenata samana päivänä?
Riippuu paljolti siitä millä tasolla treenaat. Tavallinen kaduntallaaja voi tehdä esim. koko kehoa käsittelevän kuntopiirin samana päivänä, monet saliaktiivit taas jakavat kehon osat eri päivinä treenattaviksi. Näissä on käsittääkseni yleistä että esim. kaikki selkäpuolen lihaksia harjoittavat liikkeet tehdään yhtenä, ja etupuolen lihaksia rasittavat toisena. Toki vaikutukset menevät joissain liikkeissä myös ristiin.
Kuinka kauan koronavirus voi elää kännykän pinnalla?
Haluaisin tehdä itse valitsemastani kankaasta remonttihaalarit. (joo, tiedän että raksahaalareita saa halvalla kaupasta, tämä onkin tee-se-itse-projekti) Mistä tällaiseen voisi löytää kaavat? Googletus ei oikein tunnu toimivan. Lasten haalareihin kaavoja luonnollisesti löytyy.
N. 95% varmuudella kyse on viimeisestä kohdasta, loput 5 % jakaisin poikkeavan käytöksen ja julkkiksen kaksoisolento -kohtiin.