Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18390)

Vierailija
9081/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikdi kaikki maailman naiset vihaavat miehiä ja seksiä?

Vierailija
9082/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvottiinko teille koskaan lapsena, että tuntemattomalle ihmiselle ei pidä sanoa puhelimessa, että isä tai äiti ei ole kotona? Minulle ei neuvottu ja sanoin aina tässä tilanteessa, jos joku minulle tuntematon ihminen kysyi isää tai äitiä, että hän ei ole kotona. Vasta joskus 11-vuotiaana luin eräästä lastenkirjasta, missä annettiin ohjeita erilaisiin pulmatilanteisiin, että näin ei pidä tehdä.

Ei minuakaan neuvottu tekemään näin. Pikkukaupungin syrjäinen rivitaloalue ei ollut mitenkään houkutteleva asuntomurtokohde, ehkäpä? (synnyin vuonna -80, jos sillä on merkitystä maailmankuvan kannalta) Sen sijaan muistan miten ripauksen vainoharhainen isoäitini vastasi puhelimeen aina "haloo" eikä ikinä nimellään koska "sittenhän ne tietää kuka täällä puhuu". Enpä muista yrittikö kukaan koskaan selittää hänelle tämän ajattelutavan pulmallisuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9083/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos julkkis antaa haastattelun iltapäivälehteen, saako hän siitä rahaa? Mietin kun varsinkin viime keväänä ja kesänä Pia Nykänen oli melkein joka päivä Iltasanomissa tai Iltalehdessä. Kuitenkin Facebookissa eräs entinen tenavatähti sanoi, ettei haastatteluista makseta. Hän ei kai ole ollut julkisuudessakaan 20 vuoteen. Jos lehti ei suoraan maksa, tuleeko silti jotain taloudellista tai vastaavaa etua?

En ole yhtään varma tästä, mutta luulisin, että julkkiksille maksetaan haastatteluista, kun toimittaja hänelle soittaa ja sen haastattelun haluaa. Toisin päin varmaan ei, eli jos joku itse soittaa ja haluaa tulla haastatelluksi. Kuvittelisin Nykäsen lesken saavan ainakin jonkinlaisen korvauksen haastatteluista.

Vierailija
9084/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvottiinko teille koskaan lapsena, että tuntemattomalle ihmiselle ei pidä sanoa puhelimessa, että isä tai äiti ei ole kotona? Minulle ei neuvottu ja sanoin aina tässä tilanteessa, jos joku minulle tuntematon ihminen kysyi isää tai äitiä, että hän ei ole kotona. Vasta joskus 11-vuotiaana luin eräästä lastenkirjasta, missä annettiin ohjeita erilaisiin pulmatilanteisiin, että näin ei pidä tehdä.

Tuollaiset neuvot on aika kakspiippuisia. Jos lapsena lankapuhelimeen vastatessa ei olisi saanut sanoa, ettei äiti tai isä ole kotona, olisi siis pitänyt valehdella, esim. että "ei pääse puhelimeen" ja sulkea luuri? Ajatuksena siis se, että soittaja on potentiaalinen murtovaras, joka aikoo tulla ryöstöretkelle, kun aikuiset ovat poissa kotoa.

Siitä olen kuullut, ettei somessa kannata mainostaa olevansa ulkomaanreissulla silloin ja silloin, koska joku pitkäkyntinen voi saada tietää, että kämppä on tuolloin tyhjillään.

Aika usein ennenvanhaan ja nykyäänkin maalla on ihmisiä, joilla on autot pihalla avaimet virtalukossa tai ainakin ovet lukitsematta, tai talon ovessa avain ulkopuolella tai kotoa pois ollessa jossain naurettavan helpossa "piilossa". Ryöstetyksi tuleminen on aina mahdollista, mutta harvaan asutulla alueella niin epätodennäköistä, että asukkaat ovat valmiit ottamaan riskin - tai eivät edes ajattele koko asiaa.

Vierailija
9085/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on vaatteiden koolla XXL ja 2XL ?

Vierailija
9086/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikö Pia Nykänen ilmoittanut Matin kuolemasta heti Seiskalle? Miksi olisi tehnyt, jos ei olisi saanut rahaa. Se oli Seiskan sivuilla jo ennen aamukuutta. Muut tiedotusvälineet heräsivät asiaan vasta kahdeksan jälkeen. Ne varmistivat asian Nykäsen lähipiiriltä, esimerkiksi äidiltä, joka silloin oli vasta saanut kuulla asiasta. 

Vierailija
9087/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ihmisiä jotka väittävät ilmaston lämpenemisen olevan vain suuri huijaus, niin kuka siitä sitten hyötyisi?

Ilmastonmuutoshysteriasta hyötyy monikin taho, mm. sähköautoteollisuus.

He voisivat yhtä hyvin myydä fossiilisia polttoaineita käyttäviä autoja ilman suuria kehityssatsauksia, joten tuo selitys ei kelpaa.

Kyllä tämän selityksen nyt on kelvattava. Aivan kuten senkin, että aseteollisuus hyötyy sodista. Vai vastaisitko siihenkin väitteeseen että "aseteollisuus voisi myydä vaikka ilotulitteita".

Vierailija
9088/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on vaatteiden koolla XXL ja 2XL ?

Ei mitään. Ja muistakaa, että kokomerkinnät ovat valmistajien määrittelemiä. Ei ole outoa käyttää eri kokoa olevia eri valmistajien tuotteita.

Vierailija
9089/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on ihmisiä jotka väittävät ilmaston lämpenemisen olevan vain suuri huijaus, niin kuka siitä sitten hyötyisi?

Ilmastonmuutoshysteriasta hyötyy monikin taho, mm. sähköautoteollisuus.

Sähköautoja väsäävät pääasiassa samat valmistajat kuin polttomoottoriautojakin, poikkeuksia on todella vähän. Näille perinteisille autovalmistajille pakkosiirtyminen sähköautoteknologiaan on erittäin kova taloudellinen haaste. He olisivat varmasti halunneet lypsää vanhoilla kehityskuluilla rahaa markkinoilta.

No: alkuperäiseen kysymykseen ei ole vaikeaa keksiä esimerkkejä. Esimerkiksi autonvalmistuhan on satojen tuotantoketjujen lopputuote, ja esimerkiksi sähkömoottorivalmistajat hyötyvät, vaikka varsinaiselle autoyhtiölle sähköön siirtyminen olisikin pakkopullaa.

Vierailija
9090/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksahtaako kaina6lot vähemmän jos niistä ajaa karvoituksen pois?

Riippuu ihmisestä. Esim. Minulla ajellut kainalot alkaa dödöstä huolimatta haisemaan todella pistävälle jo tunti pesusta. Kunnon pöheikkö niin vasta illalla on mieto haju.

Vierailija
9091/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä johtuu, ettei ihminen kierähdä unissaan lattialle nukkuessaan reunattomassa sängyssä?

Vierailija
9092/18390 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Labraa varten käskettiin olla 12 tuntia syömättä ja juomatta, mutta mitä jos ei pysty mitenkään olemaan juomatta tuota aikaa vaan tuntuu että kuolisi janoon? Mulle sanottiin, että vettä saisi ottaa pari kulausta, mutta se kuulostaa tosi vähältä.

Vierailija
9093/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset saavat yhden lapsen kerrallaan, mutta jodkus syntyy kerralla kaksi tai useampi lapsi. Kuinka monta ladta naiset siis keskimäärin saavat kerralla jos jakaa vaikka viime vuonna Suomessa syntyneiden ladten lukumäärän viime vuonna täällä tapahtuneiden synnytysten määrällä?

Vierailija
9094/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset saavat yhden lapsen kerrallaan, mutta jodkus syntyy kerralla kaksi tai useampi lapsi. Kuinka monta ladta naiset siis keskimäärin saavat kerralla jos jakaa vaikka viime vuonna Suomessa syntyneiden ladten lukumäärän viime vuonna täällä tapahtuneiden synnytysten määrällä?

Lähteenä monikkoperheiden sinut.

Äkkiseltään laskettuna yhdessä synnytyksessä syntyi vuoden 2018 tiedoilla noin 1,013 lasta :)

Vierailija
9095/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos julkkis antaa haastattelun iltapäivälehteen, saako hän siitä rahaa? Mietin kun varsinkin viime keväänä ja kesänä Pia Nykänen oli melkein joka päivä Iltasanomissa tai Iltalehdessä. Kuitenkin Facebookissa eräs entinen tenavatähti sanoi, ettei haastatteluista makseta. Hän ei kai ole ollut julkisuudessakaan 20 vuoteen. Jos lehti ei suoraan maksa, tuleeko silti jotain taloudellista tai vastaavaa etua?

Sekä Iltalehti että Iltasanomat ovat ilmoittaneet, että eivät maksa haastatteluista.

Jos kuvituksena on paljon eri vaatteissa olevai kuvia voidaan maaksaa kuvista palkkio. Eli hasstateltava toimii mallina.

Sen sijaan jotkin muut lehdet saattavat maksaa palkkioita. seuraavan .

Vierailija
9096/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juttelee anonyymisti ihmisten kanssa, niin miten voi varmistaa toisen olevan aikuinen tekemättä siitä kiusallista?

Vierailija
9097/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Labraa varten käskettiin olla 12 tuntia syömättä ja juomatta, mutta mitä jos ei pysty mitenkään olemaan juomatta tuota aikaa vaan tuntuu että kuolisi janoon? Mulle sanottiin, että vettä saisi ottaa pari kulausta, mutta se kuulostaa tosi vähältä.

Kyllä siihen pystyy, kun psyykkaa itseään ja ajoittaa labraan menon aamuun. Mulle muuten sanottiin viimeksi, kun menin otattamaan täysverenkuvaa, että 10 tuntia ravinnotta riittää. Silloin ainakin tein niin, että muistutin itseäni, että klo 21 jälkeen en saa ottaa yhtään mitään. Söin ja litkin vettä juuri sitä ennen ja pyrin menemään aikaisin nukkumaan. Sitten klo 7.00 kun labra aukesi, olin siellä suu kuivana ja odotin vain, että verikoe olisi ohi, jotta saisin juoda vettä. Suuta voi tosiaan kostuttaa ja siemaista ihan vähän, jos tuntuu, että muuten kuolee janoon.

Sekin auttaa, jos pääsee labraan autolla. Ei tule matkalla niin kova jano kuin jalkaisin tai pyörällä kulkiessa tulisi.

Vierailija
9098/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa epäonnistumisista sijoitusrintamalla? Joku tuutista toitotetaan Nordnetin tai muun pankin asiakkaan onnistumistarinoita... Vaikea uskoa, että todellisuus olisi niin ruusuista.

Vierailija
9099/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö yksittäisestä esineestä (vanha puutyökalu jossa on sekä metalli- että puuosia) poistamaan homeen hajun? Jos niin miten? Olen koittanut pesua tiskiaineella ja "hajunpoistoainetta" eli suihkutettavaa nestettä, mutta se ei ole auttanut.

Jos ei ole kovin rakas/kallis esine, koita upottaa klooriveteen niin, että homeitiöt kuolevat varmasti ja sitten ulos tuulettumaan.

Vierailija
9100/18390 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies sanoo videolla kohdassa 0.55 heti sorryn jälkeen?

Phil: Simon, thank you.

Simon: Um, yeah, thank you.

Laita youtubesta tekstitys päälle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä