Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18402)

Vierailija
8321/18402 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia lemmikin mielestä on ok pussata omistajaa, mutta omistaja ei saa pussata? Kokeeko se huulet puremisen yrityksenä?

Vierailija
8322/18402 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia lemmikin mielestä on ok pussata omistajaa, mutta omistaja ei saa pussata? Kokeeko se huulet puremisen yrityksenä?

Lemmikki "pussaa" yleensä nuolemalla, ihminen huulilla. Onhan siinä eroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8323/18402 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen söisi ainoastaan samanlaista heinää, kuin lehmät ja lisäksi tietty joisi vettä, niin kauanko sillä eläisi?

Vierailija
8324/18402 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kuullut että jos suvussa on kaksosia se nostaisi kaksosten saannin mahdollisuutta, Pitääkö paikkansa?

Vierailija
8325/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Australian rajalla ohjelmassa kuvatut kohtaukset käsikirjoitettua, vai aitoja kohtauksia? 

Miksi ovat antaneet luvan kuvata/näyttää teeveessä, jos on aitoja?

Vierailija
8326/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kuullut että jos suvussa on kaksosia se nostaisi kaksosten saannin mahdollisuutta, Pitääkö paikkansa?

Pitää.

Vierailija
8327/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää onko joku kiinnostunut vai vaan kohtelias?

Eri ihmiset ilmasee itseään tosi eri tavoin. Toisille vitsailu, naureskelu ja halailu on tavallista kaveruutta, toisille hymyily tarkottaa vakavaa välittämistä/kiinnostusta.

Paras tapa selvittää asia on tehdä alote suuntaan, johon haluaa asioiden menevän. Voi pyytää yhdessä johonkin tai alottaa enemmän keskusteluja tai laittaa yksityisviestiä.

Se on jännittävää, mutta ainakin saa selville asioiden tilan, ja sit elämä jatkuu, suuntaan tahi toiseen.

Vierailija
8328/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää milloin tourettea sairastava on tosissaan ja milloin se on vain yksi oireista?

Kysy: "Hei sori, en oo nyt ihan varma, oliks toi mitä sanoit, tic vai tarkotitko sitä oikeesti? En siis tunne sua kovin hyvin ja halusin vaan varmistaa. :)"

Vierailija
8329/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys ei ole provo, joten toivon saavani asiallisen vastauksen. Jos mies ja nainen seisovat kasvokkain tanssilattialla täysissä pukeissa onko mahdollista että nainen tuntee miehen elimen vai tapahtuuko tämä vain jos miehellä seisoo? Olen aseksuaali nainen, joten ei ole kokemusta seksistä ja nyt mietin käyttikö eräs mies minua seksuaalisesti hyväksi eilisissa bileissä tanssilattialla..

Ei voi tuntea elintä kasvokkain ollessa jos ei seiso. Siis jos ei laita käsiä toisen housuihin tmv, mitä kysyjä ei ilmeisimmin ollut kiinnostunut tekemään.

Vierailija
8330/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmällään kirjoitti:

Miksi monet naiset koettuaan avioeron, alkavat laittaa someen paljastavia kuvia itsestään.

Avioeron jälkeen ihminen on surullinen, epätoivoinen, hukassa ja hänellä saattaa olla surkea olo itsestään. Tällöin ihminen tarvitsee lohdutusta, hyväksyntää ja välittämistä. Jotkut eivät sitä osaa pyytää tai eivät pyynnöistä huolimatta saa. Some taas koukuttaa ihmistä vetoamalla näihin hyvin syviin, inhimillisiin tarpeisiin saada hyväksyntää ja huomiota. Osin tiedostamattomalla tunnetasolla ihminen reagoi sometykkäyksiin siten, että luulee saavansa hyväksyntää ja positiivista huomiota. Mitä pahempi olo ihmisellä on, sitä helpommin hän hakee huomiota erilaisilla korviketavoilla, kuten esim postaamalla paljastavia kuvia someen.

Vierailija
8331/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako äänekästä pierua naiset päästää keskimäärin päivässä?

En ole koskaan kuullut ainuttakaan.

M46

Noin 5-10.

N30

Vierailija
8332/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää.

Minä olen käsittänyt, että epäidenttisten kohdalla pitää. Ja heitähän on 70 prosenttia kaksosista. Eli se taipumus, että munasoluja irtoaa yhdessä kierrossa enemmän kuin yksi, on perinnöllistä. Sen sijaan identtinen kaksospari syntyy luonnonoikusta, kun hedelmöittynyt munasolu jostain (ehkä ulkoisesta) syystä jakaantuu kahtia. Ja tämä tapahtuu ennalta arvaamatta, ilman perinnöllistä ominaisuutta.

Vierailija
8333/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Panu Huuhtanen joku oikea tyyppi vai onko se joku sketsihahmo netistä, niinku Markku from Finland?

Vierailija
8334/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kiinnostunut retkeilystä, ulkoilusta, luonnossa liikkumisesta, marjastuksesta ym., onko se jotenkin huono tai nolo asia? Minä en ole yhtään kiinnostunut, mutta tätä en niinkään hehkuta, koska tuntisin olevani niin erilainen kuin muut.

Nyt sitten on pakko väärinkäsitysten välttämiseksi sanoa, että harrastan kyllä liikuntaa, ja juoksu- ja hiihtoharrastuksen myötä olen ulkona ihan riittävästi. Näiden lenkkien aikana en kuitenkaan koskaan esimerkiksi pysähdy vaikkapa maisemia ihailemaan. Lenkin jälkeen sitten haluan nopeasti suihkuun ja sisätiloihin, joissa olen loppupäivän. Lisäksi, olen huolissani luonnon saastumisesta ja ilmastonmuutoksesta. Uskon, että kaupunkiasujana kulutan luonnonvaroja jopa vähemmän kuin ulkoilmaihmiset, jotka omistavat omakotitalon ja kesämökin sekä säännöllisesti autoilevat paikasta paikkaan, vaikkapa sinne metsän lähelle.

Vierailija
8335/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut ostavat joka vuosi uuden talvitakin? Minulla kaapit pursuaa niitä jo nyt.

Vierailija
8336/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kiinnostunut retkeilystä, ulkoilusta, luonnossa liikkumisesta, marjastuksesta ym., onko se jotenkin huono tai nolo asia? Minä en ole yhtään kiinnostunut, mutta tätä en niinkään hehkuta, koska tuntisin olevani niin erilainen kuin muut.

Nyt sitten on pakko väärinkäsitysten välttämiseksi sanoa, että harrastan kyllä liikuntaa, ja juoksu- ja hiihtoharrastuksen myötä olen ulkona ihan riittävästi. Näiden lenkkien aikana en kuitenkaan koskaan esimerkiksi pysähdy vaikkapa maisemia ihailemaan. Lenkin jälkeen sitten haluan nopeasti suihkuun ja sisätiloihin, joissa olen loppupäivän. Lisäksi, olen huolissani luonnon saastumisesta ja ilmastonmuutoksesta. Uskon, että kaupunkiasujana kulutan luonnonvaroja jopa vähemmän kuin ulkoilmaihmiset, jotka omistavat omakotitalon ja kesämökin sekä säännöllisesti autoilevat paikasta paikkaan, vaikkapa sinne metsän lähelle.

Ei ole mitenkään huono asia.

Kuinkas olet tuollaisiin mietteisiin edes tullut?. Meillä kaikilla on omat kiinnostuksen kohteemme. Itseäni ei kiinnosta lomamatkat (lentokoneella) , koska on mielestäni vaivalloista ja turhaa rahan haaskausta : )

Vierailija
8337/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut ostavat joka vuosi uuden talvitakin? Minulla kaapit pursuaa niitä jo nyt.

Taitaa olla jokin ale syynä, niin tulee heräteostoksia

Vierailija
8338/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleeko alkuasukkaat?

Vierailija
8339/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkas olet tuollaisiin mietteisiin edes tullut?. Meillä kaikilla on omat kiinnostuksen kohteemme. Itseäni ei kiinnosta lomamatkat (lentokoneella) , koska on mielestäni vaivalloista ja turhaa rahan haaskausta : )

Ehkä tähän vaikuttaa se, että asun pohjoisessa. Täällä melkein kaikki hehkuttavat sitä ulkoilun ihanuutta. Sitten jos olen sanonut, ettei minua kiinnosta, alkaa jonkinlainen suostuttelu, vähän niin kuin vapaaehtoisesti lapsetonta painostettaisiin tekemään lapsia. Sanotaan tyyliin, että "Eikö se ole ihanaa, kun voi mennä nauttimaan metsän rauhasta? Kun meillähän on luonto tuossa lähellä." Kerran minua haukuttiin hienostelijaksi. Lisäksi kerrotaan, kuinka retkeily laskee verenpainetta, tekee hyvää terveydelle ynnä muuta. No, minulla on terveys kohdallaan muutenkin.

Vierailija
8340/18402 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tähän vaikuttaa se, että asun pohjoisessa. Täällä melkein kaikki hehkuttavat sitä ulkoilun ihanuutta. Sitten jos olen sanonut, ettei minua kiinnosta, alkaa jonkinlainen suostuttelu, vähän niin kuin vapaaehtoisesti lapsetonta painostettaisiin tekemään lapsia. Sanotaan tyyliin, että "Eikö se ole ihanaa, kun voi mennä nauttimaan metsän rauhasta? Kun meillähän on luonto tuossa lähellä." Kerran minua haukuttiin hienostelijaksi. Lisäksi kerrotaan, kuinka retkeily laskee verenpainetta, tekee hyvää terveydelle ynnä muuta. No, minulla on terveys kohdallaan muutenkin.

Ja vielä lisään, että täällä jonkinlainen käsitys tuntuu olevan, että ainakin osa ruoasta pitäisi hankkia itse. On kuulemma eettisesti oikein syödä lähiruokaa sekä nähdä, mistä ruoka tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme