Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18404)
Harrastavatko mitkään eläimet anaaliseksiä vai onko ihminen ainoa sellaista harrastava laji maan päällä?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin yksityishenkilönä lähettää/lahjoittaa joulusuklaarasian tai kukkakimpun tms. minua hyvin hoitaneelle sairaalan osastolle, miten pitäisi toimia? Ja ottavatko ne edes vastaan asiakaslahjoituksia? Jos ottavat, millaiset ovat rajat? Sen ymmärrän jos he eivät uskalla koskea itse leivottuihin pipareihin, mutta miten käy esim. kaupan pakkauksessa olevalle suklaarasialle?
Ottavat minun kokemuksen mukaan vastaan tuollaisia kiitoslahjoja, tosin oikeita kukkia ei enää sairaaloihin haluta tuotavan hajuyliherkkyyksien vuoksi. Mutta just esim suklaarasia on oikein hyvä, senhän voi itsekin käydä viemässä esim osastonsihteerin kansliaan joka toimittaa sen hoitajien kahvihuoneeseen:)
Mitä valkoista kastiketta kouluissa ja päiväkodeissa yleensä tarjoillaan kalapuikkojen kanssa?
Jos haluaisin perustaa b&b-tyyppisen majoituspalvelun, niin miten voin varmistua että osaan tehdä tarpeeksi hyvää ruokaa vieraille? Täyspainoinen kokin koulutus veisi aikaa, mutta tarvitaanko sellainen? Mitä muita vaihtoehtoja koulutukseen on olemassa?
Mikä on Hong Kongin mielenosoitusten tarkoitus?
Miksi minä en saa lyödä toisia jos minä haluan tehdä niin ja minun vanhemmatkin ovat sanoneet, että minulla on oikeus muita lyödä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä valkoista kastiketta kouluissa ja päiväkodeissa yleensä tarjoillaan kalapuikkojen kanssa?
Luultavasti kermaviilikastiketta tai maitokastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä en saa lyödä toisia jos minä haluan tehdä niin ja minun vanhemmatkin ovat sanoneet, että minulla on oikeus muita lyödä?
Toisten lyöminen on kielletty rikoslaissa. Sinä tai vanhempasi ette voi päättää muiden oikeuksista. Jokaisella on oikeus turvallisuuteen ja koskemattomuuteen, vaikka sinä tai vanhempasi olisitte tästä eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko panetukseen kuolla?
Nyt ainaskin tuntuu siltä.
Mikä vaivaa lapsia, teinejä ja aikuisia jotka yrittää tahallaan ärsyttää muita?
Mitä eroa on sillä kun esim. poliisi käskee tai käskyttää?
Miksi on isänpäivä yksikössä, mutta äideille on äitienpäivä monikossa?
Miksi ne jotka haluaa, että ihmiset olisivat yhtenäisiä eivätkä vihaisi toisiaan, tekee vastakkainasetteluja ja haukkuu sitä vastapuolta? Ainakin mun mielestä vastapuolen haukkuminen ja "eristäminen" tai muu kiusaaminen ei auta asiaan mitenkään vaan enemmänkin pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kermaviilikastiketta tai maitokastiketta.
Voi olla myös tartarkastiketta.
Kuinka usein vessan/kylppärin käsi- ja kasvopyyhkeet olisi syytä vaihtaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein vessan/kylppärin käsi- ja kasvopyyhkeet olisi syytä vaihtaa?
Marttojen ohje:
"
Kasvopyyhe kannattaa olla aina erikseen ja jos siihen kuivaa vain puhtaaksi pestyjä kasvoja, senkin voi pestä kerran viikossa. Käsipyyhkeet tulee pestä kuitenkin useammin.
Pikkarainen sanoisi, että käsipyyhkeet kannattaa vaihtaa ja laittaa pesuun vähintään kerran viikossa. Joskus useamminkin, olosuhteet huomioiden.
-Jos kotiin tulee esimerkiksi vieraita viikonlopuksi, heille kannattaa laittaa aina puhtaat käsipyyhkeet ja vieraiden lähdettyä käsipyyhkeet kannattaa taas vaihtaa uusiin."
Mikä sen tanssin nimi on jossa otetaan toista takaa lanteista kiinni ja ikäänkuin "hypitään" eteenpäin??? "Tanssijoita" voi olla kaksi tai useampi. Kyseessä ei ole siis letkajenkka. Eräänlaista biletyksen yhteydessä tapahtuvaa pölläilyä. Pam pam pam pam paada.
Eatmykysymys kirjoitti:
Mikä sen tanssin nimi on jossa otetaan toista takaa lanteista kiinni ja ikäänkuin "hypitään" eteenpäin??? "Tanssijoita" voi olla kaksi tai useampi. Kyseessä ei ole siis letkajenkka. Eräänlaista biletyksen yhteydessä tapahtuvaa pölläilyä. Pam pam pam pam paada.
Konga?
Kysymys pc,playstation jne peleistä joissa on päätarina,minipelejä ja erilaisia kerättäviä esineitä. Milloin tuon tyyppinen peli on pelattu läpi. Kun päätarina on pelattu vai kun pelaaja on pelannut kaikki minipelitkin ja löytänyt kaiken mitä pelissä voi löytää?