Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18405)

Vierailija
8041/18405 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että Mr on lyhennys sanasta mister, mutta mistä sanoista Mrs ja Ms on lyhennetty?

Vierailija
8042/18405 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että Mr on lyhennys sanasta mister, mutta mistä sanoista Mrs ja Ms on lyhennetty?

"Like Miss and Mrs., the term Ms. has its origins in the female English title once used for all women, Mistress."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8043/18405 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan kauniit huulet ja kädet talvikaudella, niin että ne eivät halkeile ja vuoda verta?

Vierailija
8044/18405 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen aviopuolisoista ottaa lainan omiin nimiinsä ja ostaa asunnon, meneekö asunnosta puolet kuitenkin toiselle erotessa?

Vierailija
8045/18405 |
31.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys:

Miksi Saija Tuupanen on Sami Hedbergin avovaimo?

Rakkauden takia.

Vierailija
8046/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen saa kerralla neljä lasta, joihin kuuluu kaksi paria identtisiä kaksosia, niin onko hän saanut kahdet identtiset kaksoset vai puoli-identtiset neloset?

Vierailija
8047/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos apteekkitestin mukaan on raskaana, minne sitten? Omaan tk?

Vierailija
8048/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos toinen aviopuolisoista ottaa lainan omiin nimiinsä ja ostaa asunnon, meneekö asunnosta puolet kuitenkin toiselle erotessa?

Avioliiton purkautuessa kumpikin puoliso saa osituksessa puolet molempien puolisoiden avio-oikeuden alaisen omaisuuden säästöstä. Ei siis ole tarvetta jakaa jokaista varallisuuserää puoliksi, kunhan kumpikin saa omaisuutta yhtä suuresta arvosta. Toki voidaan sopia myös muunlaisesta osituksesta, ja avio-ehdolla voidaan poistaa avio-oikeus kokonaankin.

Mutta kyllä, lähtökohtaisesti avio-oikeus koskee myös toisen puolison hankkimaa asuntoa. Tietysti myös velat vähentävät omaisuuden säästöä, eli vain asunnon "velaton osa" on sellaista varallisuutta, joka tulee jaettavaan pottiin.

Vierailija
8049/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita oman alueesi neuvolaan, sieltä sitten ohjataan sinne minne tarvitsee tai varataan eka aika.

Jos tulos oli jotenkin epävarma, voit odottaa pari päivää, ja uusia testin.

Vierailija
8050/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan kauniit huulet ja kädet talvikaudella, niin että ne eivät halkeile ja vuoda verta?

Osta sellaista Egyptin ihmevoidetta. Googlaa Egyptin ihmevoide.

Vierailija
8051/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet haluavat vain seksiä? Missä (jos missään?) on miehet jotka haluavat myös rakkautta, arjen ja juhlan, ilojen ja surujen jakamista, yhteistä elämää??

Vierailija
8052/18405 |
01.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet haluavat vain seksiä? Missä (jos missään?) on miehet jotka haluavat myös rakkautta, arjen ja juhlan, ilojen ja surujen jakamista, yhteistä elämää??

Minä haluan seksin sijaan noita muitakin mainitsemiasi asioita mutta minä tosin haluan niitä toisen miehen mutta en naisen kanssa. Seksi on minusta yliarvostettua eikä se kiinnosta minua juuri lainkaan. Olen siis itse ainakin jonkinlainen mies.

Vierailija
8053/18405 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi voi olla vaikeasti löydettävissä, mutta voiko endometrioosi olla oireeton tai erittäin vähä oireinen?

Vierailija
8054/18405 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos raskauden haluaa keskeyttää, terveyskeskuslääkärille. Jos haluaa jatkaa raskautta, oman kunnan äitiysneuvolaan. 

Vierailija
8055/18405 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometrioosi voi olla vaikeasti löydettävissä, mutta voiko endometrioosi olla oireeton tai erittäin vähä oireinen?

Voi olla täysin oireetonkin. Minulla löytyi sattumalöydöksenä, kun tehtiin munasarjakystan vuoksi leikkaus. 

Vierailija
8056/18405 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatteiden kuivapesu oikeastaan tarkoittaa? Voiko sillä mitenkään saada mitään puhtaaksi?

Vierailija
8057/18405 |
02.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vaatteiden kuivapesu oikeastaan tarkoittaa? Voiko sillä mitenkään saada mitään puhtaaksi?

Tarkoittaa pesulan tekemää vedetöntä kemiallista pesua. Ihan tehokkaita ne on, mutta ei mitään varsinaista tahranpoistoa kuitenkaan.

Vierailija
8058/18405 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa jos pysäköintikieltomerkin alla on kiekko (30min) ja kellon ajat? Saako siis näiden aikojen ulkopuolella pysäköidä vapaasti vai silloinkin kiekolla?

Miten tämä eroaa jos on nämä kaikki sinisellä pohjalla ja parkkipaikan merkki P? Silloin nyt ainakin saa ilman kiekkoa olla merkittyjen aikojen ulkopuolella, mutta mikä ero kieltomerkkiin?

Vierailija
8059/18405 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko munuaisia paistaessa haista pissa?

Vierailija
8060/18405 |
03.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää alakerran karvoituksen kasvu takaisin? Pitäis ekaa kertaa ajella kokeilumielessä pois.