Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18410)

Vierailija
7181/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kouluajoilta, että tunnin loppuessa muut olivat tosi nopeita poistumaan luokasta, ja vaikka itsekin yritin kiirehtiä, niin meni aikaa läksyjen kirjaamiseen (nopeasti kirjoitin teht.nrot ym. kirjan alussa pitämääni post it -lappuun) ja tavaroiden pakkaamiseen.

Miten luokasta voi päästä niin nopeasti pois?

Onko ihmisillä niin hyvä muisti, etteivät he kirjaa läksyjä ylös, vai onko siihen olemassa nopea tapa, jota en tajunnut?

Minua kiinnostaisi vastaus myös, koska oma poikani on ns. hidastelija. Hänellä kestää merkitä läksyt, kerätä kirjat, pakata reppu, mennä eteiseen, pukeutua ja selvitä ulos paljon kauemmin kuin toisilla eikä siksi meinaa ehtiä välitunnille.

Hänellä ei ole mitään sairautta, hän on vain temperamentiltaan sellainen. Osaa olla halutessaan sähäkkä ja nopea, mutta yleensä siirtymät vain kestää ja kestää..... Olisiko kenelläkään vinkkiä tähän?

Vierailija
7182/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan kouluajoilta, että tunnin loppuessa muut olivat tosi nopeita poistumaan luokasta, ja vaikka itsekin yritin kiirehtiä, niin meni aikaa läksyjen kirjaamiseen (nopeasti kirjoitin teht.nrot ym. kirjan alussa pitämääni post it -lappuun) ja tavaroiden pakkaamiseen.

Miten luokasta voi päästä niin nopeasti pois?

Onko ihmisillä niin hyvä muisti, etteivät he kiehkärjaa läksyjä ylös, vai onko siihen olemassa nopea tapa, jota en tajunnut?

Minua kiinnostaisi vastaus myös, koska oma poikani on ns. hidastelija. Hänellä kestää merkitä läksyt, kerätä kirjat, pakata reppu, mennä eteiseen, pukeutua ja selvitä ulos paljon kauemmin kuin toisilla eikä siksi meinaa ehtiä välitunnille.

Hänellä ei ole mitään sairautta, hän on vain temperamentiltaan sellainen. Osaa olla halutessaan sähäkkä ja nopea, mutta yleensä siirtymät vain kestää ja kestää..... Olisiko kenelläkään vinkkiä tähän?

Vaikeat siirtymät on yksi aspergerin oire? Ehkä hänen täytyy tehdä asiat aina tietyllä tavalla ja tietyssä järjestyksessä, laittaa tavarat paikoilleen ym ja sehän vie aikaa.

Muut voivat vain sulloa tai heittää tavarat reppuun, tai alkavat ennakoida ja pakata koska havainnoivat tutun opettajan tavat lähestyä tunnin loppua, tai ihan vain katsovat kelloa. Tai eivät kirjoita mitään ylös eivätkä välitä tehdä läksyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies38v kirjoitti:

Missä minun ääliö letku imu pipetti aikuinen autistinen rasvaa karvaa kaunis vaimo kiimainen vauva vit tu minun kukko?

Se on just siellä mihin sen viimeksi jätit. Takaan, että kukaan ei ole sitä vienyt, olet vaan hajamielisyyttäs unohtanu sen johki.

Mutta kun minulla ei koskaan ole ollut sellaista naista ja tarvitsen naisen jota saan aina halutessani nussia.

Vierailija
7184/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei muuten ole rasisti mutta hyväksyy muiden rasismin, niin onko hän silloin itsekin rasisti?

Vaikea vastata, kun kysymys ei selvitä mistä kyse. Millä tavalla on todistettu että ko. henkilö ei ole rasisisti? Miten ilmenee että hän hyväksyy muiden (keiden?) rasismin?

"Todiste" on se, että kyseinen henkilö itse väittää, ettei ole rasisti. Muiden rasismin "hyväksyminen" taas ilmenee siten, että hän äänestää puoluetta, johon rasismi pesiytyy muita puolueita useammin, eli toiminnallaan tämä ihminen osallistuu rasistien vallan lisäämiseen.

Vierailija
7185/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies38v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies38v kirjoitti:

Missä minun ääliö letku imu pipetti aikuinen autistinen rasvaa karvaa kaunis vaimo kiimainen vauva vit tu minun kukko?

Se on just siellä mihin sen viimeksi jätit. Takaan, että kukaan ei ole sitä vienyt, olet vaan hajamielisyyttäs unohtanu sen johki.

Mutta kun minulla ei koskaan ole ollut sellaista naista ja tarvitsen naisen jota saan aina halutessani nussia.

Sinun tarpeisiisi sopisi puhallettava nukke tai fleshlight, jos pelkkä reikä riittää. Aikuisten kaupoista eli erotiikkaliikkeistä löydät tarvitsemasi.

Vierailija
7186/18410 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapanani on imuttaa pakastepizzoista ylimääräinen rasva talouspaperiin paistettuani pizzan. Pizzasta riippuen talouspapereita menee 2-5. Kysyisin, että mitä arvelette paljonko tuolla imuttamisella saa kaloreita pois pizzasta? En tykkää siitä näkyvästä rasvasta siinä pinnalla ja sen vuoksi imutan sitä aina pois niin paljon kuin vain  irtoaa. Harrastaakohan kukaan muu samaa?

Vierailija
7187/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskotaan valheita toisista eikä kysytä siltä josta väitetään onko totta vai ei? Ja miksi valhetta pidetään totena, kum moni ihminen väittää sitä todeksi?

Vierailija
7188/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotkut sanat laukaisee vihan niin miten sitä voi hillitä?

Vierailija
7189/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lyhytkasvuisella miehellä mitään mahdollisuutta löytää elämänkumppania itselleen? Olen itse lyhyt mies ja minusta tuntuu, että jopa toiset lyhytkasvuiset aikuiset eivät tunnu kelpuuttavan lyhyttä miestä kumppaniksi. Jopa ystävänä olemiselle se tuntuu olevan joillekin este, että olen lyhyt ihan kuin se vaikuttaisi asiaan mitenkään.

Vierailija
7190/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kondensoivasta kuivausrummusta. Miksi se ei kerää vettä, vaikka siinä on vesiastia. Miksi kuivausrumpuni ei kuivaa. Oon käännellyt ohjekirjaa käsissäni enkä tajua. Tyhmä kysymys, mä en vaan tajuu mekanismia.

Vierailija
7191/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa laittaa hymiöitä (tai mitä emojeja ne nyt onkaan). Miten se tehdään?

Kukaan?

Vierailija
7192/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan?

En ole todellakaan mikään ekspertti, mutta ehkä tärkein kysymys on että mihin haluat niitä laittaa. Esim. tekstarissa tai facebook-viestissä pitää klikata/tökätä oikeata symbolia josta tulee esiin hymiövalikoima. Näistä sitten tökkäät/klikkaat haluamaasi ja se tulee viestisi seuraavaksi merkiksi.

Esim. tällä palstalla taas en tiedä yhtään miten niitä lisätään. Samoin saan usein työsähköpostiin vastauksia joissa on viimeisinä merkkeinä jotain tyyliin :J (kaksoispiste ja iso j), ja silloin ko. viestin lähtettäjä on nähnyt omalla sähköpostiohjelmallaan siinä kivan hymiön, minä vain nuo (vanhanaikaiseksi hymiöksi ehkä juuri ja juuri kelpaavat) merkit.

Vierailija
7193/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä islaminuskoisesta naisesta tuntuu kun on hunnutettuna kasvot peitettynä ja kaikki muut ympärillä olevat eivät ole?

Vierailija
7194/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapanani on imuttaa pakastepizzoista ylimääräinen rasva talouspaperiin paistettuani pizzan. Pizzasta riippuen talouspapereita menee 2-5. Kysyisin, että mitä arvelette paljonko tuolla imuttamisella saa kaloreita pois pizzasta? En tykkää siitä näkyvästä rasvasta siinä pinnalla ja sen vuoksi imutan sitä aina pois niin paljon kuin vain  irtoaa. Harrastaakohan kukaan muu samaa?

Jos sinulla sattuu olemaan jossain määrin tarkka keittiövaaka, voit yrittää seuraavaa: punnitset etukäteen vaikkapa viisi arkkia talouspaperia (tai no, nyt juuri tajusin että ei taida keittiövaa'an tarkkuus riittää) ja sitten punnitset paljonko viisi rasvaa imenyttä painaa. Pahus. Tämäpä onkin vaikea juttu. No, toisaalta jos vaaka ei näytä viidelle arkille mitään painoa, voinet olettaa että ne painavat alle gramman. Jos saat rasvaisille arkeille eri painon, voit kertoa tämän grammamäärän rasvan energiapitoisuudella... Muista että vaaka kertoo grammat, ja energiapitoisuudet kerrotaan useimmiten energiayksikkö / 100 grammaa.

Vierailija
7195/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan?

En ole todellakaan mikään ekspertti, mutta ehkä tärkein kysymys on että mihin haluat niitä laittaa. Esim. tekstarissa tai facebook-viestissä pitää klikata/tökätä oikeata symbolia josta tulee esiin hymiövalikoima. Näistä sitten tökkäät/klikkaat haluamaasi ja se tulee viestisi seuraavaksi merkiksi.

Esim. tällä palstalla taas en tiedä yhtään miten niitä lisätään. Samoin saan usein työsähköpostiin vastauksia joissa on viimeisinä merkkeinä jotain tyyliin :J (kaksoispiste ja iso j), ja silloin ko. viestin lähtettäjä on nähnyt omalla sähköpostiohjelmallaan siinä kivan hymiön, minä vain nuo (vanhanaikaiseksi hymiöksi ehkä juuri ja juuri kelpaavat) merkit.

Kiitos vastauksesta. Lähinnä tätä palstaa ajattelin. Tosiaan puhelimella osaan tietysti klikata emojeja, mutta tätä palstaa olen käyttänyt vain läppärillä. Pitäisikö, tai saako ylipäätään läppärille jostain sovelluksen josta emojit löytyvät?

Vierailija
7196/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan?

Kiitos vastauksesta. Lähinnä tätä palstaa ajattelin. Tosiaan puhelimella osaan tietysti klikata emojeja, mutta tätä palstaa olen käyttänyt vain läppärillä. Pitäisikö, tai saako ylipäätään läppärille jostain sovelluksen josta emojit löytyvät?

*pitäisikö jostain ladata*

Vierailija
7197/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä on ihailla paskapyörrettä kun vetää vessan? Jotkut kuulemma harrastavat, enkä ymmärrä moista touhua!

Vierailija
7198/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin saksalaiset tykkäävät tutkia paskaansa asioinnin jälkeen. Siksi saksalaisissa pöntöissä on ysein sellainen tasainen "tarjotin" mihin paska tippuu ja jää. Ja kun pönttö huuhdellaan niin vesi vie paskan alhaalla olevaan viemäriin.

Vierailija
7199/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan?

Kännykällä kirjoittamalla tänne viestejä saa ainakin laitettua hymiöitä (kännykän omasta hymiövalikosta)

Vierailija
7200/18410 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysysin virtuaalivaluutasta esim Bitcoin. Kannattaako siihen sijoittaa tai sitä hankkia? Ja mistä kannattaisi aloittaa. Kyse olisi melko pienistä summista ( maksimissaan 1000 e voisin siihen käyttää). Tiedän sen, että sen arvo on laskenut ja missään huippuhetkessä ei enää olla, mutta haluaisin silti kokeilla. Olin niin nuori silloin, kun olisi pitänyt siihen sijoittaa ja se onkin harmittanut, kun silloin ei tullut nämä asiat mieleenkään, mutta nyt haluaisin kokeilla. Olen jotain suomalaista Bittiraha sivustoa katsonut. Onko jollakin kokemusta siitä tai näistä jutuista yleensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi