Naiset, mitä mieltä olette tällaisesta vartalosta miehellä? (kuva)
Kommentit (14)
Ei oma ihanne, mutta en valittaisi.
Ruma naama vie huomion
Liian luiseva
taas tää italofutari. tykkään kyllä, ei liian buffi muttei plösökään.
Vähän enemmän lihaksia ja vaikkapa kalju, niin voisi kelvata. Muuten ruma mies, en tykkää moppipäistä.
Aika narukädet sanoisin. En itsekään ole mikään heikko tytteli joten miehen käsien tulee kyllä olla omiani paksummat..
ruista ranteeseen kirjoitti:
Aika narukädet sanoisin. En itsekään ole mikään heikko tytteli joten miehen käsien tulee kyllä olla omiani paksummat..
Naiset ovat niin omahyväsisiä, että valitsevat kumppaninsakin omien ominaisuuksiensa perusteella. "Täytyy olla painavampi/vahvempi/pidempi/ kuin minä, jotta mä näytän paremmalta siinä rinnalla". Miehet näkevät naisen yksilönä ja ihmisenä, eivät vain oman egonsa kohottajana.
Tulis itsellä pullukka olo tuon rinnalla.
Kun aloituksessa nimenomaan kysyttiin mielipidettä kyseisen henkilön vartalosta niin onko juuri minun mielipiteeni sen tähden omahyväinen että se osui sinulla arkaan kohtaan tai ei muuten vain vastaa omia mieltymyksiäsi?
Jos kuvassa olisi lähes rinnaton nainen ja kysyttäisiin mielipidettä hänen vartalosta niin varmasti tulisi kommentteja kuinka "naisen rinnat tulee olla suuremmat kuin omani."
Aloitus oli ja kysymys oli luonteeltaan pinnallinen ja vastaus sen mukainen.
Oikeassa elämässä parinvalinnassa vaikuttaa enemmän muut tekijät kuin hauiksen ympärysmitta ja henkisillä ominaisuuksilla on toki suurempi painoarvo. Onneksi nämä eivät kuitenkaan aina poissulje toisiaan. Toki aina löytyy ns. "epäsuhtia" pariskuntia mutta monesti pariskuntien elämäntavat vastaavat edes jollain tavalla toisiaan (urheiluhullu tuskin pariutuu sohvaperunan kanssa yms.)
Ei täysin oma ihanne, mutta kuitenkin miellyttävä. Antaisin 8,5/10.
Kyllähän ton eteen on tehty töitä, mutta ei oikein iske minuun. Keskivartalon suhde päähän ja käsiin on jotenkin hassu ja keskivartalo näyttää suhteettoman isolta käsiin verrattuna. Itse tykkään kalpeista ihmisistä, joten rusketuskin on vähän njääh. Muutenkin feminiinisemmän näköiset miehet ovat mieleeni ulkonäöllisesti.
👍🏼