Täh? Nyt jo ovis? keskenmeno tuli vasta viikko sitten! Help!
Vuoto alkoi viime perjantaina ja nyt jo pukkaa ovulaatiota? Miten kierto on näin sekaisin? Nomaalisti kiero on n.29-31 päivää. Nyt tulee pituudeksi vain 21 päivää jos vuotopäivistä alkaa kp 1. olen ihan pihalla!
Kommentit (11)
on heti mentävä lääkäriin. Saattaa revetä munajohdin pahimmassa tapauksessa! se on saatav pois sieltä!
Mulla kolmannet mensat (verenvuoto) kuukauden sisään. Miten päättelit että kyseessä keskenmeno?
Olen vieläkin seurannan alla, kun raskaushormoni ei meinaa laskea alle 10.
t:9
Mulla alkoi keskenmeno toispuoleisella kivulla ja verenvuodolla. Toinen verenvuotoaalto tuli 1,5 viikkoa siitä ja taas meni n 1-2 viikkoa ja tuli uusi vuotoaalto.
vuoto oli aika tummaa ja ei niin kamalan runsasta. nyt sitten tänä aamuna heräsin ekan kerran kipuun vas. alamahalla. Kipu lieveni aamupäiväksi, kunnes nyt on aika kipeä maha vasemmalta :( Lämpökään ei ole tippunut, mikä kertoisi ovulaatiosta. pitäisköhän soittaa neuvolaan? Ap
no toivottavasti sulla käy kaikki hyvin. Kuulostaa hurjalta.
T.11
plussaa ja sitten alkaa vuoto ja testi näyttää negaa... Siis miksi te testaatte noin varhaisessa vaiheessa?
on epänormaalia, koska kierto on kuitenkin aika säännöllinen. Huomasin siitä kierrosta ovulaation ja sen mukaan tiesin, koska menkat olisi pitäneet alkaa. Ap
Ja 6+4 alkoi verinen vuoto ja vasemman puolen vatsakipu, menin päivystykseen ja passittivat ambulanssilla yliopistolliseen jossa olin yön. Siellä siis ultrasivat ja totesivat 5 cm alkio vasemmassa munasarjassa. Päästivät kotiin, kun alkoi HCG laskea, ja nyt olen ravannut labrassa tämän tästä, jotta se laskee alle 10. Kävi siis yli 1000 jo. Nyt äsken juuri kuulin, että se oli 8 eli tilanne normalisoitunut. Paitsi siis kierron osalta, joka nyt on siis ihan sekaisin.
Lisään että ensimmäinen verenvuoto ei ollut runsasta, sitten seuraavan kerran (1,5 viikkoa) satoi kaksi päivää sellaista sadetta että oksat pois ja nyt taas vuodan.
Mene ap ihmeessä päivystykseen, voi hyvin olla kohdunulkoinen, kuulostaa siltä. Mulla oli raskausoireet hyvin voimakkaat huolimatta erittäin haaleasta plussasta.
mikä ei vuodon mukana olekaan keskeytynyt??? Vasen alamaha kipeä, kuin ovulaation aikana mutta silti mietityttää!