Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäsin että autokorjaamo koittaa huijata minua koska olen blondi mutta kaikki menikin tosi hyvin! :) :) :)

Vierailija
28.06.2017 |

Autooni piti ainoastaan vaihtaa vilkkunesteet ja se maksoi 350 euroa. Tosi edullista kun vertaa moniin muihin remontteihin mitä ystävättärilläni on ollut!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai

Ne kuluu käytössä. Siksi en käytä vilkkua. Korkeintaan juuri rattia kääntäessä

Vierailija
2/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa reilu liike! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas. Minulla meni taustapeilin laakerit vaihtoon.

Vierailija
4/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, ettei sinua huijattu? Olitko itse valvomassa, että todella vaihtoivat, jos vaikka vain lisäsivät vähän ja ottivat koko hinnan? Näitkö, että oli uusi sinetöity purkki, josta kaatoivat? Saattoivat vaikka käyttää toisesta autosta pois valutettua käytettyä nestettä.

Vierailija
5/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai

Ne kuluu käytössä. Siksi en käytä vilkkua. Korkeintaan juuri rattia kääntäessä

Minä käyn juuri tämän vuoksi aina keskustassa aina julkisilla. Ajan vain mahdollisimman suoria reittejä maantiellä enkä koskaan ohita, ettei tarvitse vilkkua käyttää. Säästää myös rattikenkiä ja rattilevyjä. Niiden vaihto ooppeliin on niin hemmetin kallista.

Vierailija
6/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autooni piti ainoastaan vaihtaa vilkkunesteet ja se maksoi 350 euroa. Tosi edullista kun vertaa moniin muihin remontteihin mitä ystävättärilläni on ollut!

Seuraavaa kertaa varten vinkki: kannattaa yleensä vaihtaa kerralla kaikki lamppunesteet ja niiden suodattimet. Maksaa vähän enemmän kerralla, mutta kun niitä eri valoja on niin monta, tulee kaikki vuorollaan vastaan ja yhteishinta yhden valon nesteitä kerrallaan vaihtaminen tulee huomattavasti kalliimmaksi aikaa myöten.

Vierailija
7/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nyt vähän ongelmissa, kun olen monta vuotta käyttänyt samaa huoltomiestä ja pitänyt luotettavana ja fiksuna. Katsastus on edessä ja yleensä käyn kerran vuodessa ja huoltomies on asiallisesti osannut neuvoa, mitä pitäisi tehdä.

Nyt en tiedä, mikä sille miehelle on tullut, liekö jotenkin seonnut, kun alkoi puhua niin hävyttömiä.

Sanoi, että rouvalla on nyt jalkopäässä ongelmaa. Tiivisteistä jotain puhui. Olihan mulla menkat, mutta varmasti ei vuotanut tamponi, kotona heti tarkistin pikkuhousut ja oli ihan puhtaat.

Sanoin sille äijälle, että konepelti kiinni, minä lähden nyt. Ja varmasti kerron kaikille kavereille, että ihan sika äijä, kannattaa varoa.

Tällä pikkupaikkakunnalla ei ole monta korjaajaa, siitä vähän ongelma, kun pitää löytää uusi huoltomies. Mutta kulkea varoituksetkin hyvin kylillä, että sen sian hommat vähenee.

Vieläkin punastuttaa, kun tuolla tavalla kohdellaan.

Vierailija
8/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten värihän se tosiaan vaikuttaa palvelun tasoon...taidat olla oikeasti blondi enkä puhu nyt hiusten väristä.

Vierailija
9/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa tuliko varmasti oikean väristä vilkkunestettä. Minulla oli laitettu sinistä ja kun vilkutin, kaikki luulivat ,että  hälytysajoneuvo tulee. Ei se toisaalta haitannut , antoivat hyvin tietä.

Oletko muistanut huollattaa pakoputken ääniyksikön? Olin kerran surusaattueessa autoineni, niin eikös auto rupea toitottamaan pakoputken kautta Toreadorien marssia. Siinä kyllä mietin ajanko sivuun , mutta urheasti vain pysyin saattueessa loppuun asti. Vainajan omaiset eivät enää tervehdi minua, ja kalliiksikin korjaaminen tuli.

Vierailija
10/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nyt vähän ongelmissa, kun olen monta vuotta käyttänyt samaa huoltomiestä ja pitänyt luotettavana ja fiksuna. Katsastus on edessä ja yleensä käyn kerran vuodessa ja huoltomies on asiallisesti osannut neuvoa, mitä pitäisi tehdä.

Nyt en tiedä, mikä sille miehelle on tullut, liekö jotenkin seonnut, kun alkoi puhua niin hävyttömiä.

Sanoi, että rouvalla on nyt jalkopäässä ongelmaa. Tiivisteistä jotain puhui. Olihan mulla menkat, mutta varmasti ei vuotanut tamponi, kotona heti tarkistin pikkuhousut ja oli ihan puhtaat.

Sanoin sille äijälle, että konepelti kiinni, minä lähden nyt. Ja varmasti kerron kaikille kavereille, että ihan sika äijä, kannattaa varoa.

Tällä pikkupaikkakunnalla ei ole monta korjaajaa, siitä vähän ongelma, kun pitää löytää uusi huoltomies. Mutta kulkea varoituksetkin hyvin kylillä, että sen sian hommat vähenee.

Vieläkin punastuttaa, kun tuolla tavalla kohdellaan.

Korjaus, ei jalkopäästä puhunut (automaattikirjoitus), enhän minä jalkaongelmista olisi niin hämmentynyt. Se puhui JAKOpäästä.

Vierailija
11/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeassa elämässä muuan tuttu sanoi että katsastus oli hylännyt autonsa, jarruhihna on vaihdettava. Eihän se ihminen autoista mitään tiedä ja arvuuttelin sitten mikä osa mahtaa olla kyseessä. kyllähän se siinä katsastuspaperissa lukisi mutta eipä se ollut sillä hetkellä saatavissa.Uusilla jarruletkuilla oli sitten saanut leiman paperiin.

Vierailija
12/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun autossa on semmoinen kalliiksi tuleva iso remontti. Ei ole ollut varaa tehdä yli tonnin jarrulaatikkoremonttia. Käsijarru ei pitänyt ja huoltomies sanoi, että jarrulaatikkoremonttia vuotaa. Toistaiseksi olen selvinnyt sillä, että jarrunestettä lisätään 3 kk välein. Se maksaa aina 50 euroa kerta. Olen kysynyt sitä, mistä reiästä sitä voisi lisätä itse, mutta on niin vaikeassa paikassa se reikä, että pitää ajaa montun päälle, että saa auton alapuolelta lisättyä.

En minä ole siinä käsijarrussa huomannut huononemista, mutta en uskalla olla noudattamatta ohjeita, kun huoltomies sanoi, että voi mennä autosta yllättäen tien päällä jarrut, jos nesteet on karannut.

Aika vähän minulle tulee kilometrejä, siksi tuo 3 kk on riittänyt. Nyt olen lähdössä pitempiä ajoja kesällä, pitäisiköhän minun käydä reissulla useammin huollossa? Vai uskaltaako lähteä ollenkaan?

Vierailija
13/13 |
13.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun autossa on semmoinen kalliiksi tuleva iso remontti. Ei ole ollut varaa tehdä yli tonnin jarrulaatikkoremonttia. Käsijarru ei pitänyt ja huoltomies sanoi, että jarrulaatikkoremonttia vuotaa. Toistaiseksi olen selvinnyt sillä, että jarrunestettä lisätään 3 kk välein. Se maksaa aina 50 euroa kerta. Olen kysynyt sitä, mistä reiästä sitä voisi lisätä itse, mutta on niin vaikeassa paikassa se reikä, että pitää ajaa montun päälle, että saa auton alapuolelta lisättyä.

En minä ole siinä käsijarrussa huomannut huononemista, mutta en uskalla olla noudattamatta ohjeita, kun huoltomies sanoi, että voi mennä autosta yllättäen tien päällä jarrut, jos nesteet on karannut.

Aika vähän minulle tulee kilometrejä, siksi tuo 3 kk on riittänyt. Nyt olen lähdössä pitempiä ajoja kesällä, pitäisiköhän minun käydä reissulla useammin huollossa? Vai uskaltaako lähteä ollenkaan?

Olen tässä pari viikkoa odotellut, että joku osaisi neuvoa, uskaltaako lähteä parin tuhannen kilometrin lomareissulle, kun ne käsijarrunesteet vuotaa. Loma alkaisi nyt, mutta jos se käsijarrulaatikko pitää vaihtaa, ei ole rahaa. Tietäisittekö Pohjois-Suomesta edullisia korjaamoita, missä niitä voisi käydä lisäämässä, jos sinnepäin lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan