Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te saitte miehenne suostumaan useampaan kuin yhteen lapseen?

Vierailija
28.06.2017 |

Miten ylipuhuitte miehenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni oikeastaan niin että mies ylipuhui minut. Itselleni olisi riittänyt yksikin, nyt niitä on kolme.

Vierailija
2/5 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kyllä mies ylipuhui minut. Tunnen paljon miehiä, jotka halusivat monta lasta.

Ja vihjeenä ylipuhumiseen, monta lasta tuntuu olevan nykyään statussymboli johtavassa asemassa olevien miesten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei kyennyt ylipuhumaan minua edes toiseen. Erottiin ja avioiduttiin uudestaan sopivampien kumppanien kanssa.

Vierailija
4/5 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa lapsi mutta muistelen että meillä nimenomaan isä olisi halunnut kaksi lasta. Äitini on itse perheestä jossa oli 6 lasta ja ei ollut niin innoissaan useammasta lapsesta kun oli jo itse lapsena joutunut paljon hoitamaan muita lapsia.

Vierailija
5/5 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä mies ylipuhui minut. Tunnen paljon miehiä, jotka halusivat monta lasta.

Ja vihjeenä ylipuhumiseen, monta lasta tuntuu olevan nykyään statussymboli johtavassa asemassa olevien miesten keskuudessa.

Ihan totta tuo statusasia, tuntuu kuin mieheni olisi jo raskauteni ansiosta päässyt jonkin salaseuran jäseneksi työmaailmassa, samantien tuli ylennyskin! Ja hän on koko ajan ollut sitä mieltä, että haluaa paljon lapsia, kolme tai neljä, minulle riittäisi kaksi tai maksimissaan kolme. Katsotaan jos siis tuohon kolmeen päästäisiin, mielestäni kuitenkin yksi kerrallaan, ennen kuin liikaa suunnittelee eteenpäin.