Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mirena on täyttä kusetusta!

Vierailija
28.06.2017 |

Minulle lähes pakkolaitettiin Mirena pari viikkoa sitten, vaikka sitä en olisi halunnutkaan. Se ei sopinut yhtään, joten mies nappasi sen pois. Purimme sen alkutekijöihin, koska halusin nähdä mistä se luovuttaa keltarauhashormonia. Koko värkki oli pelkkää muovia, jossa silikoninen osa päällä. Mitään hormonisäiliöitä en löytänyt. Laitoin Bayerille kysymyksen, josta pyydettiin puhelinnumeroa, että voisivat soittaa...
Eli, mihin sen teho mukamas perustuu? Tukkii munasarjat? Vai vierasesinevaikutukseen, eihän se ole normaalia kantaa sisällään silikonikapselia.
Jos harkitsette laittaa kierukkaa, suosittelen lämpimästi lukemaan kokemuksia siitä. Lääkäri ylisti sen maasta taivaaseen, mahtoi saada provikkaa jokaisesta laittamastaan kierukasta. Mitään sivuvaikutuksia ei pitänyt olla, ei ainakaan muistanut mainita niistä.
Henkilökohtaisesti ei enää ikinä moista minulle.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei sopinut sinulle? Minulla on se ollut ja muuten hyvä, mutta finnejä tuli hurjasti kasvoihin. Hormoneita siis sisältää. Nyt on kuparikierukka ollut pari kuukautta. Menkat runsaat aikaisempaan, mutta ei finnejä. Kyllä niissä pakkausselosteissa aika hyvin tietoa on ja toki jokainen etukäteen ne asiat selvittää ennen kuin hankkii. Haittavaikutukset on kuitenkin yksilöllisiä. Toisille sopii hyvin.

Vierailija
2/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa jännää pakkolaittoa. Missähän moista tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5. Nyt hei vähän edes yritystä näihin

Vierailija
4/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se satoihin tutkimuksiin perustuva tuoteseloste on täyttä kusetusta, AV:n anomyymiltä kuulee totuuden. Seuraavassa jaksossa AP purkaa osiin jonkun muun esineen, jonka toimintaa ei ymmärrä. Ehkä puhelimensa?

Vierailija
5/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aika paljon vain tuputetaan. Lähes pakotetaan. Sanotaan, ettei muuta ole tarjolla. Tuntuu vain jo sterilisaation läpi käyneenä hullulta ottaa vielä kierukka. ( Kyseessä runsaat kuukautiset. )

Vierailija
6/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahahaa, jep, jep. Ja oikein pakkolaitettiin. Siinä varressa olevan silikoni"hupun" alla oleva kerros on sitä hormonia.

Vierailija
7/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo toinen mirena menossa siis 12. vuosi. Ei kuukautisia kertaakaan näiden vuosien aikana. Mahtavaa! Samoin akne parantuu. Tosin en tiedä johtuiko mirenasta vai ikävuosista?

Laitto kyllä epämiellyttävää eikä sitä ois voinu kukaan laittaa mulle pakolla ilman et mut ois sidottu tai nukutettu :)

Vierailija
8/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nappasi kierukan pois..? :D

Vierailija
9/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyi olla maanantaikappale, jos hormoneja ei näkynyt!

Vierailija
10/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk kärvistelin sen kanssa ja sit otatin pois. Hiukset rasvottui, limakalvot kuivat, haluttomuutta, tiputteluvuotoa ja mielialanvaihteluja. Eli samoja oireita kuin e-pillereiden kanssa mitkä ei sopineet mulle lainkaan (kokeillut eri merkkejä). Silti mulle tuputettiin mirenaa kolmannen lapsen jälkeen ! Vaikka sanoin ettei hormonaalinen ehkäisy kät mulle. Onneksi mies meni vasektomiaan eikä tarvii enää miettiä näitä asioita.

Vierailija
11/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mies nappasi sen pois. Ehkä teillä muilla on niin tumpeloita miehiä, ettei olisi onnistunut. Onhan täällä ollut ketjuja, joissa on keskusteltu kierukan ottamisesta pois itse.

Alun perin menin lääkärille sterilisaation vuoksi, pillerit ei sovi. Lääkäri oli sitä mieltä, että kierukka on paras vaihtoehto, ja epikriisissäkin lukee, että ei halunnut alun perin sitä, joten en mitenkään olisi voinut ottaa selvää haittavaikutuksista, kun tarkoitus ei ollut sitä laittaa. Täällä sen sai ilmaiseksi.

Silikoniosuus on pelkkää silikonia, siitä ei kyllä erity mitään hormonia. Mahtoi olla todellakin maanantaikappale.

Edelleen uskon vahvasti, että teho perustuu munanjohtimien tukkiutumiseen. Ja siihen, että langan päät tuntuivat hyvin ikävästi mieheen. Siitäkään ei minimunaisten miesten puolisot tiedä mitään...

Vierailija
12/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena lisää rintasyöpäriskiä. Käyttäkää kuparikierukkaa nykyään on hyviä uusia merkkejä jotka eivät lisää vuotoa lainkaan!

Vierailija
13/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan järkevä nainen käytä synteettisiä hormoneja enää vuonna 2017?

Vierailija
14/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai laittoivatko he kierukan pildestäsi kohtuun väkisin? No huhhuh nehän saa kaikki kenkää ja äkkiä kun teet valituksen xD saadaan varmasti myös iso uutinen iltalehteen!

Vierailija
15/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoislääkärit eivät ole järkeviä naisia, keskutelupalstojen kouluttamattomat "tiedekriitikot" ovat?

Vierailija
16/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sulla ole mitään omaa tahtoa? Tottakai hormoneja tuputetaan, mutta pitää osata sanoa EI! Ärsyttää naiset jotka ei osaa sanoa lekureille tai terkkareille mitään vastaan! Ei ne sitä päätä mitä ehkäisyä te käytätte. Olet sitten oikein mennyt vielä laittamaan jalat haaralle vastoin tahtoasi??? Voi jessus sentään!

Vierailija
17/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirena lisää rintasyöpäriskiä. Voitte Googlata. Myös muut hormonivalmisteet lisäävät kaikista eniten hormonikorvaushoitoon tarkoitetut lääkkeet, vaihdevuosilääkkeet.

Vierailija
18/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisyrengaskn on pelkkää silikonia ulkonäöltään ja silti siinä on hormonia.

Vierailija
19/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne ottaa mitä tahansa hormonimoskaa mitä tuputetaan. Senpä takia naisille valmistetaankin kokoajan lisää ja lisää näitä tuotteita. Miehet eivät tällaiseen ikinä suostuisi ja onneksi myös naisista löytyy fiksuja yksilöitä. Ahdistaa naisten hormonaalisten syöpien yleistyminen ja naisten mielialaoireet, kun nehän eivät ole oikeasti naistenvaivoja vaan hormoneja käyttävien naisten vaivoja!

Vierailija
20/54 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoislääkärit eivät ole järkeviä naisia, keskutelupalstojen kouluttamattomat "tiedekriitikot" ovat?

Ei ainakaan ne lääkärit jotka ovat miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä