Kesäteatteria Turussa?
Moikka, tietääkö joku mikä olisi hyvä kesäteatteri turussa? Olen kuullut että vartiovuori on kiva lapsille, mutta haluaisin jotain mikä sopisi työporukalle. Ehdotuksia?
Kommentit (32)
Siis se mikä nyt siirtyi Linnateatterin pihalle?
Turun Nuori Teatteri on ollut edellisinä vuosina hauska, mutta nyt siellä on se ärsyttä Uuden Päivän näyttelijä niin itse en ehkä mene...
Turun nuoren teatterin on ainakin ollut joka kesä ihan tosi hauskoja ja hyvälaatuisia
Samppalinnassa on aikuisten näytelmiä. Ja Naantalin Emma teatterin esitykset on yleensä ollut hyviä
Ei Lari Halme ihan eri roolissa kuin Uudessa päivässä.En ole käynyt katsomassa mutta kehuja esityksestä olen kuullut.
Siis onko siellä joku toinenkin? Vai just se haluatko mökkiläiseksi?
Ne Turun nuoren teatterin on kyllä kans aikuisille! Aika roisiakin huumoria ollu viime vuosina :D
Eiku tää on eri, se joku ihan pihalla
Linnateatterin Haluatko mökkiläiseksi ja Naantalin Emma-teatterin Fingerpori olivat molemmat todella hauskoja. Muita en ole vielä nähnyt, mutta ainakin noita pystyn työporukalle suosittelemaan.
Mikä ihmeen turun nuori teatteri? Ihan uusi tuttavuus minulle.
Ei oo vielä kai tullut niitä esityksiä siitä ihan pihalla, mut me ollaan menossa heinäkuun puolivälissä, sit vast osaa sanoo. Aiemmat kesät ollu tosi hyviä.
Siis ollu Turussa jo monta vuotta, tekevät mun mielestä välillä parempia juttuja kuin ammattiteatterit :D mutta kesäisin niillä taitaa olla kans myös ammattinäyttelijöitä lavalla. Ainaki Kalle Lamberg oli joku kesä ja Lauri Tilkanen.
Itse olen myös käynyt siellä samppalinnan terassilla nuoren teatterin esityksissä..aina ollut hauskaa työkavereiden kanssa skumppapullo pöydässä.. ihania ja lahjakkaita nuoria.. mutta ovat nyt siis linnateatterin tiloissa vai..
Rölli oli TOSI IHANA!!! Menkää sinne!
Uusi päivä lol
Kesäteatteri lol
Lol
Linnateatterin pihalla esitetään sekä Turun Nuoren Teatterin Ihan pihalla että Linnateatterin Haluatko mökkiläiseksi. Emma teatterissa Naantalissa menee Fingerpori. Samppalinnassa ensin Eloheinäkesä ja myöhemin Rakkauden autokorjaamo. Vartiovuorella lapsille (ja miksei aikuisillekin) Rölli.
No Samppalinna...