Parempaa elämää 12 vuotias ei voisi elää!
Olen varakkaasta perheestä viikko tai kuukausi rahaa en saa mutta jos pyydän vaikka isältäni 300€ hän antaa sen heti minulle. Harrastan purjehdusta ja teatteria. Kaikki haukkuvat minua kermaperseeksi mutta minä vain nauran heille tiedän itsekkin että he ovat vain kateellisia. Vaateostoksilla känyn noin 2 kertaa viikossa ja joka kerta palaa ainakin 200€. Kaupassa menee rahaa vain minun ostoksiin noin 400€ ja käymme kaupassa päivittäin. Huvipuistoissakin käymme kesällä noin 3 kertaa. Huoneessani on kasoittain tavaraa mitä minun ikäinen vain toivoa voi! Ulkomailla käymme noin 1 kerran + risteilyt. Syksyllä siirryn yläasteelle, mutta kouluni olisi vaarallisessa paikassa siispä menen kotikouluun! Ettei oloni kotikoulussa tulisi yksinäiseksi saan ottaa sinne yhden kaverin mukaan.Tälläisen rikkaan lapsen elämää
Tiedän ettei kukaan usko minua, mutta näin se vain menee...
Kommentit (9)
Mielestäni rahalla saa ostaa palveluja. Varsinkin jos se raha on ansaittu rehellisesti. Uskon myös, että raha ei itsessään pilaa lasta. Se on muusta kasvatuksesta kiinni. Jos olisi mahdollisuus laittaa lapsi kotikouluun, niin tekisin sen. Koulumaailma on niin rankka nykypäivänä. Siis sosiaalisesti. Solvaamista ja pahoinpitelyä.
Kuluttamisesta voin olla vähän eri mieltä. Mutta voihan sitä kuitenkin aina valita ekologisen vaihtoehdon. Käsin tehty kallis nahkalaukku voi olla parempi kuin muovirutkale.
No satuahan tuo on, mutta ei tuo kovin kadehdittavalta kuulosta. Jossain vaiheessa on ankea paluu todellisuuteen, kun pitäisi itsekseen pärjätä. Vai ajattelitko asua vanhempiesi nurkissa koko ikäsi?
Kiva kun sun haave on kotikoulu! T. Kotikouluäiti
Nauratti mutta suu ei jaksanut kääntyä hymyyn.
Koulua kannattaa kyllä käydä, kun kirjoitus on tuota luokkaa.
Mahtaa olla kaapit täynnä vaatteita jos ostat kaksi kertaa viikossa lisää. Riippumatta siitä mitä rättejä hankit.