Vinkki, ei kannata ostaa vaatetta jossa on strassikiviä, ekassa pesussa puolet kivistä irtosi
Paidassa oli sydän, nyt ensimmäisen pesun jälkeen puolet on pois. http://aijaa.com/BPgAyC
Ne irronneet liimautuivat muihin pyykkeihin, joista sain ne nyppiä pois. Roskiin meni tuo paita.
Kommentit (24)
Pesitkö nurinpäin? Mulla on 7 vanhat farkut strassikivikoristeilla ja vain muutama niistä on vuosien varrella irronnut.
No liimallahan nuo on kiinni, joten todella alhaisessa lämpötilassa pitää pestä ja nurin päin.
No ei tuo ruma ole vieläkään. Minä käyttäisin mielummin tuollaista kuin sellaista jossa on sydän. :)
Pesu nurinpäin ja varmuuden vuoksi pesupussissa. Tämä neuvo siis vastaisen varalle, jos strassivaatteet vielä kiinnostavat.
Strassien kiinnityksessäkin löytyy laatueroja. Muutaman euron henkkamaukkapaidalta ei voi kovin paljoa odottaa. Jos olet maksanut paidastasi enemmän ja pessyt ohjeen mukaan, nurin päin ja pesupussissa, voit vaatia kaupalta hyvitystä.
Miksi roskiin? Olisit kiikuttanut ostopaikkaan ja reklamoinut! Paskaa laatua myydään niin kauan kun kuluttajat siihen alistuvat.
Tämmöisiä strasseilla, paljeteilla sun muilla helmillä koristeltuja halpisketjupaitoja, housuja tai mekkoja ei muutenkaan kannata ostaa. Halpisketjut kun muutenkin teettävät vaatteita halpamaissa, niin nuo pientä ja tarkkaa työtä vaativat on todennäköisimmin tehty lapsityövoimalla.
Vai oliko kuivapesu suosituksena?
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko kuivapesu suosituksena?
T-paidalle?
Käsinpesu tai jos uskaltaa ottaa riskin, sitten pesupussissa hienopesuohjelmalla. Maalaisjärkeä jo ostohetkellä mukaan. Olen nähnyt kovin koristeellisia vaatteita, joille ei suositella pesua ensinkään. Tällöin kemiallinen pesu pesulassa. Tulee kalliiksi. Nättejä toki ovat kaikkien meidän bling-blingiä haluavien mielestä...
Vierailija kirjoitti:
Pesitkö nurinpäin? Mulla on 7 vanhat farkut strassikivikoristeilla ja vain muutama niistä on vuosien varrella irronnut.
En pessyt nurinpäin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No liimallahan nuo on kiinni, joten todella alhaisessa lämpötilassa pitää pestä ja nurin päin.
Siinä se virhe varmaan tulikin, pesin 90 asteessa enkä kääntänyt nurinpäin.
Ap
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Pesu nurinpäin ja varmuuden vuoksi pesupussissa. Tämä neuvo siis vastaisen varalle, jos strassivaatteet vielä kiinnostavat.
Pitää muistaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Harmi. Mut on tollasenakin nätti!
Voisin minä sitä kotipaitana käyttää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä se virhe varmaan tulikin, pesin 90 asteessa enkä kääntänyt nurinpäin.
Ap
Älysit kuitenkin riisua sen päältäsi ennen pesua?
Pyykkimuija kirjoitti:
Strassien kiinnityksessäkin löytyy laatueroja. Muutaman euron henkkamaukkapaidalta ei voi kovin paljoa odottaa. Jos olet maksanut paidastasi enemmän ja pessyt ohjeen mukaan, nurin päin ja pesupussissa, voit vaatia kaupalta hyvitystä.
Se oli halpa paita enkä muistanut kääntää sitä nurinpäin ja pestä pesupussissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi roskiin? Olisit kiikuttanut ostopaikkaan ja reklamoinut! Paskaa laatua myydään niin kauan kun kuluttajat siihen alistuvat.
En minä sitä roskiin heitäkään, pesin sen väärin ja kyllä se vieläkin ihan kiva on.
Ap
Jos pesit ohjeen mukaan, niin palautus kauppaan!