Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysely, oletko koskaan saanut potkuja?

Vierailija
28.06.2017 |

Oletko koskaan saanut potkut töistä?
Jos olet niin oliko sinusta johtuvaa?
Ja mistä työstä?

Ap aloittaa.
Olin vastaa aloittanut työt pakkaamossa, minulle tuli terveydellisiä syitä jonka takia kävin lääkäreillä ja sain sairaslomaa. Mm. Selittämätön mahakipu, murtunut sormi, pahoinvointisuus ymsyms.

Silloin pomo irtisanoi minut. Olin koeajalla.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin sosiaalisesti ahdistunut enkä saanut itseäni paikalle kuin aina muutaman päivän viiveellä, vaikka työ oli vain kerran viikossa.

Anteeks tää on jo aika huvittava. Käytännössä, sun piti tulla maanantaina, mut ke raahauduit töihin silmät ristissä -anteeks Mä oon myöhässä, mikäs päivä tänään on?

Vierailija
22/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näkäräinen - mäkäräinen on Lapin pieni pirullinen hyttynen.

Mut ota sä vaan lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin sosiaalisesti ahdistunut enkä saanut itseäni paikalle kuin aina muutaman päivän viiveellä, vaikka työ oli vain kerran viikossa.

Anteeks tää on jo aika huvittava. Käytännössä, sun piti tulla maanantaina, mut ke raahauduit töihin silmät ristissä -anteeks Mä oon myöhässä, mikäs päivä tänään on?

:D Ei siinä ollut mitään kellonaikoja, hiivin sinne mieluiten öisin, etten kohtaisi ihmisiä.

Vierailija
24/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sain mäkkäristä potkut, sillä en siedä kiirettä ja olin varmaan melko hidas työntekijä. Syytä en siis tiedä, mutta arvelen noin. Sopimus purettiin koeajan puitteissa 2 kk:n työskentelyn jälkeen.

Nykyään teen työtä josta pidän, ei tarvitse palvella asiakkaita eikä pitää kiirettä, ja palkkaa saan sen 3000€/kk. Ei potkut minusta luuseria tehnyt.

Vierailija
25/25 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti. Ensimmäisen kerran YT-neuvottelujen jälkeen tuotanto- ja taloudellisista syistä, koko pulju lopetettiin paikkakunnalta. Samaan firmaan olisi päässyt toiselle puolelle Suomea. En lähtenyt. Toisen kerran, koska en saavuttanut tuotantotavoitteita. Tulos tai ulos. Sillä ei ollut merkitystä, että olin ollut onnettomuudessa ja omaiseni sairastui vakavasti. Muualle sen jälkeen kelpasin oikein hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme