Miksi en ole vegaani
Voisin vaikka ollakin jos ribsit ei olisi niin hyviä.. Tai tortillat kanalla tai jauhelihalla... Tai hampparit.. Tai salami... Serranokinkku.. Tsatsiki ja punaiseksi sisältä jätetty lammasvarras.. Leipäkebab.. Lohitäytteinen sushi.. Tonnikalanigirit.. Sashimi.. Savustettu siika.. Joulukinkku..
Ei helvetti. Hirveä nälkä. Paskavammainen syy voisi olla itsekkyys ja se että en kestäisi tekopyhää elämää.
Vegaanit ovat tekopyhiä.
En ole koskaan tuntenut vegaania joka ei olisi syönyt satunnaisesti lihaa, niin ajattelen että kaikki vegaanit syövät lihaa joskus ainakin salaa.
Voisin lähteä koiran kanssa kauppaan ostamaan molemmille vähän poron lihaa!
Kommentit (2)
Tuo sädekehänkiillotus on osuva kuvaus.. Olen 100% varma että ulkopuolelle joku voi esittää vegaania mutta salaa syö kuitenkin lihaa nurkan takana. Se on nykyään niin tärkeätä. Ei ne varsinaiset aatteet vaan se miltä näyttää ulospäin.
Itse ajattelen että vegaanius on vain yksi keino kiilottaa henkilökohtaista sädekehää ja luomaan illuusiota omas "paremmuudesta". Itse en laita ihmisiä "paremmuus" järjestykseen vaan jaan pikemminkin hyviin ja pahoihin ihmisiin.