Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puhelinta suosittelisit?

Vierailija
28.06.2017 |

Olisi tarkoitus vaihtaa puhelinta. Mitkä puhelimet tällä hetkellä parhaita? Myös perusteluja saa kertoa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä harkitsekaan mitään iphone- osastoa vaan kattele mieluummin oneplussan kännyköitä. Ainakin vielänhetki sitten oneplus 3 oli paras markkinoilla

Vierailija
2/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö.

iPhonet on kestäviä ja helppoja. Suosittelen 6s:ää tai 6s+:aa.

Yleensä Applen tuotteita moittii vain ne ketkä eivät ole sellaista itse omistaneet itse ja pitäneet käytössä. :)

Käyttis on todella helppo ja apple huolehtii päivityksistä aina, toisin kun muut merkit.

Niissä ne loppuvat aika lyhyeen monissa ja luuri ns.vanhenee, vaikka teknisesti kestäisikin.

Ne maksaa itsensä todellakin takaisin. Tablettikin ollut jo 4 vuotta eikä mitään vikaa.

Mulla on paljon sovelluksia kummassakin, kuvia ym., mutta tilaa vain 16Gt ja hyvin on riittänyt kun icloudiin saa mahtumaan.

Lisätilaa ostin tuossa ja maksaa 0,90e/kk.

Käy helposti maksuasiat ja sormenjälkitunnistin on helppo moneen, kuten pankissa.

Androideihin ja muihin on viruksensa, mutta applen tuotteissa ei niistä tartte murehtia ollenkaan.

Et tarvitse erillistä virussuojaa.

Ei ole asiaa mitä ei voisi iPhonella tehdä ja toisin kun väitetään, niin sovellukset on pääosin ilmaisesti saatavilla. Yhtään euroa en ole vielä mistään maksanut, en edes tabletin wordista powerpointteineen jne. Appstoressa on sitäpaitsi sovelluksia ym enemmän kuin millään toisella.

Kyseisten puhelinten puhelut ovat ilmaisia, samoin viestit ja kasvopuhelut.

Itse käytän terveyteen liittyviä ohjelmia. Puhelin mittaa ja tarkkailee unen laatuani ja nukuttuja tunteja, käveltyjä askelia ja paljon muuta. Ilmaiseksi.

Ikinä, koskaan ei ole tökkinyt mikään sivusto eikä toiminto. Ei ikinä ja vuosia olen appleja omistanut. Vaihtanut puhelimenkin vain vaihtamisen halusta uuteen. Tosin seiskaan ei kandennut rahaa vielä laittaa. Niin paljoa ei ominaisuudet lisääntyneet. Omalla pojalla on seiska. Onhan se toki isompi, mutta omaan käteen 6s tuntuu parhaimmalta.

On se helppoa kun valokuvat tallentuu myös tabletille ja sieltä ne on helppo tilata valokuviksi. Ihmiset aina jaksaa hämmästellä miten hyviä kuvia mun puhelimen kamera ottaa. Yllätyt itsekin jos hankit iPhonen.

Meileihin vastaaminen helppoa ja näyttö selkeä. Kaikkien asetusten säätö on tehty todella helpoksi ja selkeäksi löytää sekä etsiä.

Tulostin on langaton ja ei tartte kun nappia painaa puhelimella tai tabletilla niin tulostin tulostaa haluamani asian.

Kätsyä.

Niin se mun poikakin vastusti aikanaan näitä, mutta niin vaan ihastui ja on tietotekniikan ammattilainen.

Kokeile!Jälleenmyyntiarvo on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Yleensä Applen tuotteita moittii vain ne ketkä eivät ole sellaista itse omistaneet itse ja pitäneet käytössä. :)

Käyttis on todella helppo ja apple huolehtii päivityksistä aina, toisin kun muut merkit.

Niissä ne loppuvat aika lyhyeen monissa ja luuri ns.vanhenee, vaikka teknisesti kestäisikin.

Ne maksaa itsensä todellakin takaisin. Tablettikin ollut jo 4 vuotta eikä mitään vikaa.

Mulla on paljon sovelluksia kummassakin, kuvia ym., mutta tilaa vain 16Gt ja hyvin on riittänyt kun icloudiin saa mahtumaan.

Käy helposti maksuasiat ja sormenjälkitunnistin on helppo moneen, kuten pankissa.

Androideihin ja muihin on viruksensa, mutta applen tuotteissa ei niistä tartte murehtia ollenkaan.

Ei ole asiaa mitä ei voisi iPhonella tehdä ja toisin kun väitetään, niin sovellukset on pääosin ilmaisesti saatavilla. Yhtään euroa en ole vielä mistään maksanut, en edes tabletin wordista powerpointteineen jne. Appstoressa on sitäpaitsi sovelluksia ym enemmän kuin millään toisella.

Itse käytän terveyteen liittyviä ohjelmia. Puhelin mittaa ja tarkkailee unen laatuani ja nukuttuja tunteja, käveltyjä askelia ja paljon muuta. Ilmaiseksi.

Ikinä, koskaan ei ole tökkinyt mikään sivusto eikä toiminto. Ei ikinä ja vuosia olen appleja omistanut. Vaihtanut puhelimenkin vain vaihtamisen halusta uuteen. Tosin seiskaan ei kandennut rahaa vielä laittaa. Niin paljoa ei ominaisuudet lisääntyneet. Omalla pojalla on seiska. Onhan se toki isompi, mutta omaan käteen 6s tuntuu parhaimmalta.

On se helppoa kun valokuvat tallentuu myös tabletille ja sieltä ne on helppo tilata valokuviksi. Ihmiset aina jaksaa hämmästellä miten hyviä kuvia mun puhelimen kamera ottaa. Yllätyt itsekin jos hankit iPhonen.

Meileihin vastaaminen helppoa ja näyttö selkeä. Kaikkien asetusten säätö on tehty todella helpoksi ja selkeäksi löytää sekä etsiä.

Tulostin on langaton ja ei tartte kun nappia painaa puhelimella tai tabletilla niin tulostin tulostaa haluamani asian.

Kätsyä.

Niin se mun poikakin vastusti aikanaan näitä, mutta niin vaan ihastui ja on tietotekniikan ammattilainen.

Kyllä Samsungeissa on monet noista ominaisuuksista. Lisäksi Samsungien hinta-laatusuhde on mielestäni parempi. Ne ovat yleensä myös kestävämpiä kuin iPhonet. Tämä on vain minun näkemykseni ja mielipiteeni. Ap:lle suosittelen Samsungin mallia S6. On palvellut minua loistavasti ja kamera on erittäin hyvä.

Vierailija
4/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kätsyä.

Kyllä Samsungeissa on monet noista ominaisuuksista. Lisäksi Samsungien hinta-laatusuhde on mielestäni parempi. Ne ovat yleensä myös kestävämpiä kuin iPhonet. Tämä on vain minun näkemykseni ja mielipiteeni. Ap:lle suosittelen Samsungin mallia S6. On palvellut minua loistavasti ja kamera on erittäin hyvä.

Lisään vielä, että minulla on elämäni aikana ollut kolme Samsungin älypuhelinta enkä yhteenkään ole koskaan tarvinnut virussuojaa. 

Vierailija
5/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhone on kätevä, luotettava ja helppokäyttöinen. Ei jumittele eikä kaadu sovellukset. Myös vanhempi malli on aivan yhtä pitkäikäinen ja hyvä kuin tuo uusi seiska, jos hinta hirvittää. Esimerkiksi 6 ja 6s saa jo ihan mukavaan hintaan. Puhelinta riittää vuosiksi eteenpäin, ei käy kuin Android pohjaisilla, joita ennen käytin , että ohjelmisto päivitykset lakkaa 1-2 vuoden päästä puhelimen ostosta. En ole puhelimen himokäyttäjä vaan arvostan toimivaa ja nopeaa käyttöä sekä pitkä ikäisyyttä. Kamera on myös uskomattoman loistava!

Vierailija
6/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö.

Kätsyä.

On varmaan ihan ok, mutta onko sulla kokemusta kovin applen puhelimista? Anrdoid ei sovi kaikille ja tarvitsee virussuojan. Minulle vaikea. En pitänyt. Kaverit joutuneet ostamaan jo kolmannen tabletinkin kun itsellä yksi ja sama. Rikki ei ole mennyt meillä kellään perheessä nämä. Ei liikkuvia osia jne. Käsitys on eri kun oma kokemus. Maksoin tabletistanikin alle 300€ eli kavereilla mennyt se moninkertaisesti jo. Puhelimissa heillä menossa samoin joko toinen tai kolmas kun itsellä yhä tämä sama. Tosiaan itselle tärkeää myös se, että valmistaja huolehtii päivitysten saannista myös niihin vanhoihin malleihin mitkä poistuu myynnistä. Apple huolehtii. Ei ole nelonenkaan käyttökelvoton jos muuten toimiva. Näin ei ole usean muun puhelimen kohdalla vaan päivitykset loppuvat siihen. Applella on siltikin eniten sovelluksia ym. Tarvikkeiden, kuten kuorien ym hankinta helppoa ja halpaa, tarjonta iso eikä tartte olla applen edes. Ja niitä löytyy vanhoillekin malleille, muilla ei.

Tärkeintä on käyttökokemus. Pääasia, että sinä pidät omastasi, mutta toinen voi pitää toisesta ja haluan tuoda esille iPhonen hyviä puolia. Huonoja ei ole vielä tullut edes vastaan ja se on aika paljon minulle. :) En voi kun suositella ja miksi en siis suosittelisi.

Vierailija
7/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on One plus 3T. Täydellinen kännykkä omiin tarpeisiini: riittävästi tilaa, hyvä kamera, toimii hyvin yhteen työkoneeni (-ohjelmien) kanssa.

Vierailija
8/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor'it. Helppo käyttis. Hyvin on toiminut. Tarpeen ja rahatilanteen mukaan sitten malli.

Vierailija
9/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 vuotta vanha iPhone6 (64Gt) ja on toiminut hyvin. Suosittelen.

Vierailija
10/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita esim

1. Rita Hayworth - avain pakoon (1994)

2. Kummisetä (1972)

3. Kummisetä osa II (1974)

4. Yön ritari (2008)

5. Pulp Fiction: Tarinoita väkivallasta (1994)

Vierailija
11/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti iPhone! Virustorjunta paljon parempi kuin Android-laitteissa. Mitään virustorjuntasovelluksia ei tarvitse ollenkaan! Lisäksi Google ei vakoile, toisin kuin Android-laitteissa.

Vierailija
12/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

iPhone on kätevä, luotettava ja helppokäyttöinen. Ei jumittele eikä kaadu sovellukset. Myös vanhempi malli on aivan yhtä pitkäikäinen ja hyvä kuin tuo uusi seiska, jos hinta hirvittää. Esimerkiksi 6 ja 6s saa jo ihan mukavaan hintaan. Puhelinta riittää vuosiksi eteenpäin, ei käy kuin Android pohjaisilla, joita ennen käytin , että ohjelmisto päivitykset lakkaa 1-2 vuoden päästä puhelimen ostosta. En ole puhelimen himokäyttäjä vaan arvostan toimivaa ja nopeaa käyttöä sekä pitkä ikäisyyttä. Kamera on myös uskomattoman loistava!

Tätä samaa tarkoitin minäkin. :) Itsekin olen aika peruskäyttäjä, mutta se mitä käytän niin tahdon olevan sujuvaa. Koskaan ei ole tökkinyt. Sivut aukeaa, kaikki toimii, kuten pitää. Koskaan ei ole tarvinnut käynnistää uudelleen siksi, että menisi jumiin tmv.

Itsellä just 6s ja on hyvä mielestäni. Tytöllä 5s ja tosiaan pojalla seiska. Aiemmin itsellä oli 4s ja se on nyt laatikossa ja odottaa ekaluokkalaista. ;) Puhelin on myös varkaustilanteissa turvallinen. Sillä ei varas tee yhtään mitään jos sen suojaa ja käyttöön opastus on todella ohjattua ja helppoa.

Se, että joku ei ole androidiaan suojannut viruksilta ei tarkoita sitä etteikö niin kannattaisi tehdä. iPhonen kanssa vaan ei ole tarvetta kun sellaista uhkaa ei ole.

Gigantilta ainakin jos ostaa niin jos ei tykkää voi palauttaa ja vaihtaa toiseen. Suosittelen kokeilemaan. Akkukin on pysynyt hyvänä, puhun paljon ja lataan n.3 päivän välein.

Edelleen tuntuu, että suurimmat pelottelijat applen suhteen on ne kenellä ei ole tuotetta ollut käytössä.

Jos etsit ap helppoutta ja mukavuutta, hyvää kameraa ja kestävyyttä, suosittelen.Tätä ei ole tarvinnut kuin käyttää ja toisinaan hyväksyä päivitys. Siinä se. Huollossa omani ei ole ollut koskaan.

Vierailija
13/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahaa on, niin ei kai kukaan ota muuta kuin iPhonen???? Halvimmillaan saa jo 299 eurolla, joka on ihan pilkkahinta iPhonesta. Vaikka tuo iPhone 5S on jo kolme vuotta vanha malli, peittoaa se melkein kaikki Androidit.

Vierailija
14/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen Nokia 3310.

Ei mene rikki vaikka putoaa, ei lopu lataus kesken päivän, sill voi soittaa, muttei tarvitse kuluttaa aikaa somehölmöilyyn.

Edelleen paras puhelin.

Vierailija
15/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut perheenjäsenillä monenmerkkistä ja -hintaista viime vuosina, ja ainoat pettymykset ovat olleet Applen tuotteet ja Samsungin parin vuoden takainen "lippulaiva" - ei se räjähtävä malli kuitenkaan, sekä 3-4 vuotiaat Samsungin tuotteet, joita ei enää valmistajan toimesta päivitetä. Ehkä paras hinta-laatusuhde on kuitenkin löytynyt omasta viimeisimmästä luuristani, joka on Huawei P9 Lite. Kaikki sovellukset on pelannut loistavasti, multitasking sujuu (ei hidastele vaikka olisi useita ikkunoita auki samanaikaisesti), valmistaja päivittänyt jatkuvasti ja uusi Android-versio tuli meidän huusholliin ensimmäisenä Huaweille (muut käytössä olevat luurit tuo 2-v Samsungin lippulaiva sekä keskitason alta vuoden ikäiset Sony ja Samsung). Uuden hinta on itse asiassa noussut muutaman kympin siitä, millä hankin puhelimen vuodenvaihteessa, eli jälleenmyyntiarvo on hyvä - tosin en ole vaihtamassa lähivuosina sillä tykkään tästä kovasti.

Vierailija
16/16 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin sonya, oon tykännyt. Mulle merkkaa hyvä kamera ja edullinen hinta. Akku kestää 2 päivää ja lisäksi veden- ja pölynkestävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi