Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä 2v. pojalle synttärilahjaksi?

Vierailija
30.03.2006 |

Täällä on ollut paljon keskustelua pyöristä, mutta se taitaa olla enemmän 3 vuotiaiden (ja sitä vanhempien) juttu.

Joten mitä ihmettä ostaisin 2v. pojalleni synttärilahjaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin vähän pidemmällä perspektiivillä sanoisin, että meillä parhaita lahjoja on viime vuosina olleet legot (tuossa vaiheessa dublot), brion junarata eri osineen, roolivaatteet (meillä hittejä palomieskamppeet, poliisinhattu, remonttimiehen työkalupakki, lääkärilaukku) ja tietysti hyvä kirjat on pitkäikäisiä ja aina hyvä lahja. Niin ja kaikenlaiset pikkuautot, sekä parkkitalo.

Vierailija
2/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaista hiekkakaivuria ehdotan. Jossa lapsi istuu ja itse vetelee kahvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oon sille varannut sellaisen nikkarointipöytä-hässäkän (biltema). Iäsuositus on kyl 3v. enkä ole vielä lahjaa nähnyt että onko siinä jotain sellaista mikä pitäis takavarikoida jokskuks aikaa. On aina ihan sekaisin kun näkee jossain sahoja ja yrittää varastaa aikuisten ruuvimeisseleitä leikkeihinsä joten usko että mein jätkälle ainakin ihan omiaan tuo lahja..

Vierailija
4/4 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duploja on aikasta paljon ja ainakin kahdelta taholta tulossa tuota Brion junarataa.

Tuo hiekkakaivuri olisi varmaan aika IN. Asutaan kerrostalossa, mutta pihalla on kyllä hiekkalaatikko (joskin kovin autio...).

Erilaisia polkumopojakin on muutama...

Parkkitalossakin olisi ideaa...

Herra kun ei itse osaa vielä pyytää mitään :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan