Kysykää ihmiseltä
Ilmeisesti nyt hirveästi on kysymyksiä kaikille niin miksen osallistuisi tähän hauskaan!
Olen ihminen, asun Suomessa ja kuulun johonkin ikäluokkaan. Aivan älyttömän mielenkiintoista, eikö?
Kommentit (19)
Montako sormea sinulla on? Entä varvasta?
Vierailija kirjoitti:
Montako sormea sinulla on? Entä varvasta?
Molempia on kymmenen. Mietippä miten jännää, että oikein tasaluku kumpaakin!
Mihin sukupuoleen koet kuuluvasi, jos mihinkään? Onko seksuaalinen suuntautuminen sinulle tärkeä osa identiteettiäsi?
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö hengittämisestä?
Vähän se on tylsää, ei aina oikein jaksaisi. Mutta aion pysyä vahvana ja jatkaa hengittämistä. Stay strong sisters!
Näyttävätkö tulevaisuuden ihmiset alieneilta?
Olisitko mieluummin joku muu kuin ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sukupuoleen koet kuuluvasi, jos mihinkään? Onko seksuaalinen suuntautuminen sinulle tärkeä osa identiteettiäsi?
Naiseksi itseäni sanoisin, en koe sukupuoltani tai seksuaalista suuntautumistani kovin tärkeäksi osaksi identiteettiäni. Ihmisyys on tärkeämpää!
Vierailija kirjoitti:
Näyttävätkö tulevaisuuden ihmiset alieneilta?
Katsoin joskus videoita siitä mihin suuntaan evoluutio saattaa ihmisiä viedä ja olihan siellä alienmaisia vaihtoehtoja, kuten isommat silmät ja pää/otsa. Eli toivotaan!
Vierailija kirjoitti:
Olisitko mieluummin joku muu kuin ihminen?
Voisi olla mielenkiintoista olla jonkun muun planeetan asukas, mutta en tiedä niistä tarpeeksi osatakseni varmaksi sanoa. Ihmisyys on kuitenkin äärimmäisen jännittävää!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on elämän tarkoitus?
En ole vielä löytänyt, mutta tule mukaan ja etsitään yhdessä!
Jos sinun pitäisi nimetä itsesi jonkun taivaankappaleen mukaan, minkä nimen valitsisit?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun pitäisi nimetä itsesi jonkun taivaankappaleen mukaan, minkä nimen valitsisit?
Betelgeuze! Varmaan joutuisin paljon tavaamaan sitä ihmisille, mutta eihän mulla ole elämässä muuta kuin aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Eksytkö koskaan kotonasi?
Aika pieni on kotini, mutta välillä unohdan mihin olin menossa ja päädyn väärään huoneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta päivää on jouluun?
Liian monta, aina on liian monta päivää jouluun! Tarkalleen 180.
No johan on jännä kun ei kiinnosta!