Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi asunnon vuokraaminen

uusku
27.06.2017 |

Onko kellään kokemuksia asunnon vuokraamisesta Tori.fi? Voiko noihin ilmoituksiin luottaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta vuokraamisesta, mutta itse juuri suunnittelen laittavani asuntoni sitä kautta vuokrattavaksi. Mietin omasta puolestani sitä, että mahtaako löytyä luotettavaa vuokralaista näin:)

Vierailija
2/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vuosia sitten vuokrannut meille torista ulkomaan asunnon. Kaikki meni, kuten oli sovittu ja päädyimme tämän vuokralle antajan vakiasiakkaiksi neljän kesän ajan.

Nykyään olemme onnellisia oman asunnon omistajia kyseisessä ulkomaan kohteessa.

Olen toki kuullut huonojakin kokemuksia torista, kannattaa olla tarkkana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut olla Torissa, vaan jossain muualla ilmoituksia moderneista, kalustetuista vuokra-asunnoista, kohtuuedullisella vuokralla. Osoittautuivat huijaukseksi, niistä oli täällä pitkä ketjukin noin vuosi sitten. Liian hyvä ja halpa hälyttää epäilyksen.

Vierailija
4/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä asuntohuijaus ketju löytyikin. Ketjuun on linkitetty alkuperäinen ketju. Kannattaa lukea ennen vuokra-asunnon hakua!

http://www.vauva.fi/keskustelu/2611131/vuokra_asunto_huijaus_agnieszka_…

Vierailija
5/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilmoittanut Torissa asuntoa vuokrattavaksi ja valitettavasti yhteydenotoista 80% on lukutaidottomilta. Edellytän 2 kk vakuutta ja sitä, että luottotiedot ovat kunnossa. Todella moni ilmoittaa näytössä, että asunto OK, mutta vakuutta ei ole, joten voisiko saada avaimet heti. Tai sitten sanotaan, että luottotiedot eivät ole kunnossa, mutta vuokra on aina maksettu. Kun kysyn, voinko ottaa yhteyttä nykyiseen vuokranantajaan, niin alkaa kiertely ja kaartelu, että ei oikein käy, kun se ei tiedä, että ollaan muuttamassa. Toisaalta paras vastaani tullut huijausyritys oli sellainen, jossa suomalaistyttö kysyi, voidaanko sopimus tehdä poikaystävän nimellä, koska tyttö itse ei ollut muuttamassa, mutta poikaystävän kaverit tarvitsivat kämppää.

Vierailija
6/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmoittanut Torissa asuntoa vuokrattavaksi ja valitettavasti yhteydenotoista 80% on lukutaidottomilta. Edellytän 2 kk vakuutta ja sitä, että luottotiedot ovat kunnossa. Todella moni ilmoittaa näytössä, että asunto OK, mutta vakuutta ei ole, joten voisiko saada avaimet heti. Tai sitten sanotaan, että luottotiedot eivät ole kunnossa, mutta vuokra on aina maksettu. Kun kysyn, voinko ottaa yhteyttä nykyiseen vuokranantajaan, niin alkaa kiertely ja kaartelu, että ei oikein käy, kun se ei tiedä, että ollaan muuttamassa. Toisaalta paras vastaani tullut huijausyritys oli sellainen, jossa suomalaistyttö kysyi, voidaanko sopimus tehdä poikaystävän nimellä, koska tyttö itse ei ollut muuttamassa, mutta poikaystävän kaverit tarvitsivat kämppää.

Valitettavasti myöskään vuokraajien lukutaito ei ole aina kunnossa. Etsiessäni yksiötä tarjottiin kimppakämppiä tai asuntoa jopa eri kunnasta... 

Eipä onneksi tarvinnut tulla vastaan kuin yksi se yksi helmi, pari vuotta nyt samassa asunnossa ja homma toimii molemmin puolin.

Vierailija
7/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä etsin juuri Tori.fistä vuokralaista itselleni. Mieluummin löytäisin hänet/heidät itse kuin että joutuisin ottamaan vastaan yhteydenottoja, joista jo silmäilemällä näkee, ettei se johda mihinkään.

Mistä muualta voisi etsiä?

Vierailija
8/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä etsin juuri Tori.fistä vuokralaista itselleni. Mieluummin löytäisin hänet/heidät itse kuin että joutuisin ottamaan vastaan yhteydenottoja, joista jo silmäilemällä näkee, ettei se johda mihinkään.

Mistä muualta voisi etsiä?

Facebook

Vierailija
9/14 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen vanha enkä Facebookissa. Jos sinne menisin jonkun toisen auttamana, mistä siellä etsisin? Kyseisen alueen sivuiltako vai?

Vierailija
10/14 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkos kukaan vuokrannut ikinä asuntoja täältä: https://fiksuvuokraus.fi ?

Vierailija
11/14 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/14 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

djkielo kirjoitti:

onkos kukaan vuokrannut ikinä asuntoja täältä: https://fiksuvuokraus.fi ?

Elvytetään vanha ketju, onko teillä kokemuksia uudistetusta asunnot.tori.fi palvelusta. Ja sitten vastauksena djkielolle että olen itse vuokranantajana käyttänyt Fiksuvuokrausta jo muutaman (silloin nimi oli vielä Dwellet LVV) ja aina toiminut hyvin. Hieman eroaa perinteisestä kun asuntojen omistajat ja hakijat tapaavat asuntonäytöllä toisensa ilman välittäjää. Vaikuttaa enemmän vuokranantajan kuin vuokralaisen kokemukseen, mutta tosiaan asuntosijoittajana todella hyvä palvelu! 

Vierailija
13/14 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Nykyisen asunnon vuokrasin torin kautta, kaksi vuotta sitten.

Vierailija
14/14 |
05.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta.

Osaan voi luottaa, osaan ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän