Syyt kännykän kätkemiselle
Mieheni on alkanut piiloitella kännykkäänsä. Kun aloin kysellä asiasta, kieltää hän tietysti että mitään olisi meneillään. Hänen toiseen puhelimeensa tuli viesti(jonka näin sattumalta) jossa luki "Sain sun kuvan.." ja se herätti epäilykset yhdessä kätkemisen ja aamulla baarireissuilta kotiin tulemisen kanssa. Nämä aamuiset kotiinsaapumiset selitettiin sillä että on nukahdettu sohvalle jatkoilla. Kyllä kyllä, tiedän että merkit ovat selvät mutta toisaalta hän kiistää vilpittömästi kaiken ja vakuuttaa rakkauttaan.
Sen jälkeen kun olen kysellyt häneltä kännykän piilottelusta, on se mennyt sellaisiin mittasuhteisiin että juhannuksena mökillä ihmettelin jo, kun hän ei lataa kännyä ollenkaan. Latasi kyllä lopulta sellaisena ajankohtana kun kaikki olimme yhtäaikaa syömässä ja sen jälkeen puhelin taas häipyi piiloon. Suihkussa käydessäkin sitä ei jätetä näkyville. Mietin vaan voiko tälle käytökselle olla muuta syytä kuin toinen nainen...esim. uhkapelaaminen? Hänen tyylistään olisi että lähtee provosoimaan piilottelemalla puhelinta oikein kunnolla jos olen asiasta kysynyt...
Kommentit (21)
Ääni uhkapeleille. Veikkaus pyytää usein pelaajien kuvia ja kommentoi niitä sydämien kanssa takaisin ;)
Tähän lisäisin sen että on alkanut pitää kortsua lompakossa jonka kyllä piilotti jonnekkin kun se siellä huomasin ottaessani käteistä. Ja että hänellä on nykyisin naispuoleinen ystävä josta olen ollut mustasukkainen ja jota nyt ei sitten kuulemma voi tavata enää kun en muka hyväksy että hänellä on naispuoleisia ystäviä...mutta tämänkään ei tietysti tarvitse liittyä siihen piilotteluun...kai?
AP
Kyseessä uhkapeli, tietenkin. Suhteessa sinuun. Voitat, jos häivyt. Kulje pää pystyssä ja ala pitää itsestäsi huolta.
Kauanko aiot sietää tuota pettämistä? Siis pettäjähän valehtelee aina.
Meillä on avoin sopimus sen suhteen että seksiä saa harrastaa muiden kanssa kunhan käyttää ehkäisyä. En vaan ymmärrä tuollaista piilottelua kun kymmenen vuotta ollaan avoimesti asioista puhuttu..siksi mietin muuta kuin toista naista. Mutta toinen nainen minulle merkitsee sopimuksemme valossa enemmänkin ihastusta tai rakastumista:(. Sanoinkin hänelle että pidä se kumi siellä lompakossa mutta kuulemma olikin ottanut sen pois kun vie kuulemma tilaa. Sitten ihmettelee kun olen poissaoleva enkä kovin mukavaa seuraa aina. Haluaisin kunnioittaa hänen yksityiselämäänsä mutta oma kännyni kyllä on aina pöydällä kaikkien nähtävillä mikäli en sitä sillä hetkellä käytä. Tuntuu että olen yksin kun keskustellessamme asiasta kaikki päättyy siihen, mikä minua vaivaa. Tänä aamuna tuli 6.30 nukkumaan, oli kuulemma kahdesta(jolloin itse nukahdin) asti kaljoitellut toisessa huoneessa yksin ja nukahtanut ulos istuvalteen...housut helvetti olivat ihan kurassa...ja sitten puhuu minulle että parisuhde perustuu luottamukseen!
Uhkapelaamisestakin pitäisi pystyä puhumaan puolisolle mielestäni suoraan.
AP
Järkyttävää sinisilmäisyyttä. Nyt kissa pöydälle siellä. Ei tuossa auta näytellä poissaolevaa ja epämukavaa, jos mies kysyy mikä vaivaa, niin kerro mikä vaivaa. Sano miehelle, että jos sulla ei ole mitään piiloteltavaa siellä kännykässä, niin voit aivan hyvin näyttää vaikkapa viestit, ja epäluulot on sillä poispyyhkäistyt. Tietystikään ei pidä antaa sille ensin aikaa poistella viestejä. Jos ei näytä niin turha väittää, ettei mitään olisi.
Tottakai pettäjä peräänkuuluttaa luottamusta, sehän on hänen toimintansa mahdollistaja.
Ihemettelen suuresti näitä tossukoita jotka heti kun on vähän flirttiä jonkun toisen naisen kanssa menevät paniikkiin ja alkavat piilotella puhelimia, käyttäytyä oudosti ja vältellä keskustelua. Jos haluaa leikkiä sitä leikkiä, pitää pystyä pitämään pää kasassa. Jos pelkää että nainen ratsaa puhelimen, silloin poistetaan kaikki viestit, kuvat jne. säännöllisesti. Tai sitten vain pidetään puhelin näkyvillä kuin ennenkin...
En tosiaan edes osaisi ratsata sen puhelinta, itsellä ei älykännyä...pelkkä piilottelu tekee minut hulluksi.:(. Itse on syytellyt viestittelyäni facessa ja olen sanonut että ei muutakuin mennään katsomaan puhelimeni ja viestini...kun kysyin katsotaanko sinunkin..ei vastausta.
AP
en tajua naisia. sukka olohuoneen pöydällä aiheuttaa kauhean riidan, mutta eteiseen sammuminen tai pettäminen ei aiheuta reaktioita :D
Siis jos mitään salattavaa ei puhelimen viesteissä ole, niin eihän sitä tarvii piilotella. Mutta jos miehelläsi on sitten vaan se seksisuhde mihin on se antamasi lupa. Miksi sitten vauhkoat asiastasta?
Tiedät varmasti että salailtavaa on vaikka et halua myöntää itsellesi. Minä kestin kaikkea liian pitkään. Ole viisaampi. Älä pilaa elämääsi. Tulisiko sinusta minulle erotukikaveri?
Ensimmäinen virhe tällaisissa tilanteissa ja tapauksissa on mennä suinpäin kysymään asiasta.
Oikeasti olisi pitänyt olla hipihiljaa ja tarkkailla viileänä tilannetta.
Ensijärkytys / asian toteaminen saa mielen pois tolaltaan, niin sen jälkeen ei tee järkeviä päätöksiä (vaan menee syyttämään ja vetämään kilareita, "miehen näkökulmasta tyhjästä").
Ensimmäisen hämmennyksen jälkeen olisi pitänyt odottaa toista ja kolmatta tilannetta, ja varmistua siitä, että näki ja koki oikein. Tällöin ei jää epäilyksille sijaa.
Voin ymmärtää eroamista, kerran aikaisemmin sen olen kokenut mutta tästä miehestä en halua eroon, rakastan häntä valtavasti ja suhteemme on ollut niin hyvä- tähän asti. En ajatellut heti luovuttaa. Tsemppiä kaikille eropäätöksen tehneille, se päätös saa minulla vielä odottaa. Kyse on siitä miten saan miehen ottamaan vastuuta omasta käytöksestään.
AP
Tiedän 13 että näin olisi pitänyt toimia ja sitä yritin, vaan ei kantti kestä kun olen tottunut siihen että suoraan asioista puhutaan. Äsken herätin miehen unenpöppöröstään(lue krapula) ja kysyin missä oli liikuskellut. Ensin sanoi että pihassa...sitten se muuttuikin että ihan vaan kotikadulla. Tyhjiä tölkkejä ei ollut ilmaantunut yhtään lisää sitten sen jälkeen kun nukkumaan menin ja tuoksuakin oli oikein laitettu kaulalle..pelkän kävelylenkinkö takia. Menin ja haukuin hänet vitun idiootiksi kun ihmetteli taas mikä minua vaivaa kun kerta toisensa jälkeen herää tyhjässä sängyssä ja hermostuu kun kumppani on ties missä. Aika ajoin silti ajattelen olevani sairaalloisen mustasukkainen...en tiedä enää totuutta- siitä kilarit silloin tällöin.
AP
Onko seksielämänne muuttunut tilanteen myötä? Antaako haleja ja pusuja spontaanisti tai tekeekö aloitteita ylipäätään?
Muuten ei tee aloitteita kummankaan suhteen vedoten siihen että käytökseni on niin etäistä ja hankalaa. Jos olen hyvällä tuulella, saattaa seksiin tehdä aloitteen ja käydä kuumana. Haleja ja pusuja rupesi omasta aloitteesta tekemään kun kerroin että sitä todella toivoisin tässä tilanteessa kun tietää minun "kärsivän jostain mustasukkaisuusongelmasta" kuten hän sen muotoili.
Mieheni myös ottaa puhelimen mukaan jopa pissalle. Puhelin ei todellakaan unohdu pöydälle jos menee suihkuun, tupakalle, keittiöön, tai muualle missä voisin olla puhelimen seurassa. Jos viestiä tulee puhelimeen, ja olen vieressä niin näyttöä käännetään vähän sivummalle minusta etten näe mitään. Koskaan en ole ollut puhelimesta kiinnostunut, en kysynyt kelle viestiä laittaa tai keltä sitä tulee. Tiedän vain hänen entisen tyttöystävän lukeneen hänen viestejä salaa, josta ehkä voisi johtua nykyinen käytös, en tiedä. Välillä kummastuttaa mutta annan asian olla enkä sen suuremmin mieti. Myös tiedän hänen kerran järjestäneen muiden kanssa minulle yllätyksen viestin välityksellä jolloin myös piilotteli puhelinta, silloin kyllä epäilin kovin mistä kyse. Jälkeenpäin selvisi, onneksi en ruvennut suurempia sinkoilemaan
itse valmistelisin pakoa suhteesta ja kaupungista jos olisin tuollaisen naisen kanssa.