Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä on tapahtunut 80-luvun alussa syntyneille?

Vierailija
26.06.2017 |

Vielä 10 vuotta sitten niitä oli baareissa ja treffipalstoilla runsain mitoin. Useimmilla riitti vientiä ja ne tiesi sen. Käytös oli sen mukainen, eli usein heikko tai välttävä. Nyt kun tilannetta katsoo niin sen ikäluokan naisia on vähemmän mutta ne käyttäytyy paremmin. Onko realiteetit tullut vastaan vai mitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä tuli aikuisia, ja nykyään on muuta sisältöä elämässä kun baarit.

Vierailija
2/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on jo perheet, eikä toinen kierros vielä alkanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah hah, niillä on juurikin toinen kierros alkanut, nimittäin perheiden suhteen :D

Vierailija
4/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 10 vuotta sitten 25. En elä samaa elämää enää, toivottavasti et sinäkään.

Vierailija
5/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hah hah, niillä on juurikin toinen kierros alkanut, nimittäin perheiden suhteen :D

Tai sitten ensimmäinen kierros jos on kouluttautunut ja panostanut uraan.

Vierailija
6/13 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin 10 vuotta sitten 25. En elä samaa elämää enää, toivottavasti et sinäkään.

Niin mutta miksi se törkeä käytös muita ihmisiä kohtaan? En ole huomannut samaa 70-luvulla ja myöhemmin 80-luvulla syntyneissä.

Vierailija
7/13 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta miksi se törkeä käytös muita ihmisiä kohtaan? En ole huomannut samaa 70-luvulla ja myöhemmin 80-luvulla syntyneissä.

Kyllä törkeimmin muita ihmisiä kohtaan käyttäytyy oman kokemuksen mukaan 60-70-luvulla syntyneet naiset.

Vierailija
8/13 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo törkeästi käyttäytyminen tähän kuuluu? Eikö puhe ollut siitä, että onko heitä treffisivustoilla? 

Vierailija
9/13 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä törkeimmin muita ihmisiä kohtaan käyttäytyy oman kokemuksen mukaan 60-70-luvulla syntyneet naiset.

Missä he käyttätyvät törkeimmin? Tai törkeämmin kuin muut?

Vierailija
10/13 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kunnan vuokra-asunnossa mädännytään. Eka vuosikymmen opiskeluja, puoli vuosikymmentä yh:na, nyt uusi kumppani eikä rikastumaan tai elintasoa ole päässyt nostamaan missään välissä.

Vierailija
11/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni meistä on naimisissa ja elää tavallista kolmikymppisen elämää.

Vierailija
12/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tuosta pienesti itseni, ei ehkä 10 vuoden takaa, silloin odotin esikoistani ja olin olevinaan onnellisesti parisuhteessa...

Mutta 13-14 vuotta sitten olin vähän "huonostikäyttäytyvä" nuori nainen jolla oli vientiä, kaikesta huolimatta tai sen takia.

Nyt on ensimmäinen kierros lopuillaan ja vähän on sellanen sekava fiilis että mites nykyään toimitaan että pääsee sinne toiselle kierrokselle 😄

Vierailija
13/13 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ovat kasvaneet sen verran että se tyhjäpääpissistouhu on jo mennyttä aikaa.

Nyt voi sitten aikuiset miehetkin jo miettiä tuon ikäluokan vaihtoehtoa kun niiden päässä alkaa olla muutakin kuin nestettä. Mut ei kaikilla tietenkään, ja iso osa on myös pelannut itsensä ulos kentältä hankkimalla koiran tai lapsen.