Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä defenssimekanismi mulla kytkeytyy päälle kun minua naurattaa siskoni oksentaminen?

Vierailija
26.06.2017 |

Ja tämä on oikea kysymys, mitä olen siskoni kanssa miettinyt kerran jos toisenkin.

Eli jokusen kerran aikuisiällä olen nähnyt siskoni oksentavan joko oksennustaudissa ja humalan seurauksena.
Itse saan silloin aina hillittömän naurureaktion, jolle en vaan voi mitään. Nauran vedet silmissä samalla kun siskoni oksentaa.

En naura jos omat lapseni oksentavat tai joku täysin vieras ihminen. Vain siskoni oksentaminen saa minut nauramaan vedet silmissä ja se nauru ei ole mukavaa kuultavaa..Röhkivää ja alkukantaista. Ei siis mitään hihittelyä tai tekonaurua.
Siskoni kanssa ollaan tosi läheisiä ja rakkaita, mutta vessanpöntön päällä oksentaessaan hänkin miettii, miksi aina nauran.
En tiedä itsekään. Joku alkukantainen juttu tuon on oltava. Ilkeyttäni en tuota tee kuiteskaan.

Ollaan nelikymppisiä molemmat, ja tosiaan läheisiä

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on susta jotenkin niin nolo tilanne

Vierailija
2/3 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisarusrakkautta on olla vähän ilkikurinen😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisarusrakkautta on olla vähän ilkikurinen😉

Ei se kai oo sitäkään =)

Tosiaan nauran mahaani pidellen kaksin kerroin. En naura koskaan muutenkaan, joten miten oman siskoni oksentaminen saa minut nauramaan vedet silmissä.

En siis ole turhannauraja ollut koskaan. Ei naurata kummelit eikä akuankat.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi