Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annatteko vauvan olla kotona pelkässä bodyssa ja sukkiksissa/potkareissa? lapsi on 7 kk

Vierailija
30.03.2006 |

minusta tuntuu että pitäsi olla jotkut housut tai collegepuku. kun oma on noissa vaatteissa toivon ettei vieraita tule. ei siis kylmyyden takia vaan ulkonäkö seikoista johtuen siis tämä pukeminen. olenko vähn tiukkapipo vai miten teillä muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvät napakasti päällä, paidat kun on aina korvissa ja housunlahkeet polvissa. Kyläreissuille saatan vetästä collegehousut niiden päälle mutta nekin saa yleensä riisua tai tulee kuuma...

Vierailija
2/5 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolmevuotias juoksee pylly paljaana kotona, koska ei tykkää olla vaatteissa kotosalla. Hitto jos ei kotonaan saa olla sellaisessa asussa kuin haluaa, niin missä sitten?!?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt kotonaan saa olla niin kuin haluaa. Älä tule enää jos häiritsee!

Vierailija
4/5 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä meilläkin lapsi on noissa vaatteissa kotosalla, vaikka mua se ahdistaa. olen ajatellut että lapsi ehkä viihtyy niissä. ei vaan ois kyllä onnistunut meillä esikoisen aikana. silloin vaihdoin kyllä heti aamulla päivävaatteet lapselle. no nyt onkin jo neljäs menossa. ehkä mä opin vielä kun tiedän etten ole ainut

Vierailija
5/5 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö body ja sukkikset ole päivävaatteet!?! Onko mulla mennyt jotain tärkeää ohi?

Vierailija:

niin kyllä meilläkin lapsi on noissa vaatteissa kotosalla, vaikka mua se ahdistaa. olen ajatellut että lapsi ehkä viihtyy niissä. ei vaan ois kyllä onnistunut meillä esikoisen aikana. silloin vaihdoin kyllä heti aamulla päivävaatteet lapselle. no nyt onkin jo neljäs menossa. ehkä mä opin vielä kun tiedän etten ole ainut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi