Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki kiinnostavat sarjat on aina ensin jossain Netflixissä eikä heti normitelkkarissa?

Vierailija
26.06.2017 |

Olen odottanut jo pari vuotta koska Scream-kauhusarja (ei leffat vaan siitä moderni sarja) alkaisi näkyä vaikka kolmosella tai nelosella :/ Niin ärsyttävää. Enkä ole varma jaksanko koskaan vaivautua hankkimaan Netflixiä, olisi paljon helpompaa jos ihan peruskanavat voisivat suoraan ottaa ohjelmistoonsa sarjoja!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole aikaa odotella milloin ohjelmapäällikkö päättää laittaa jonkun ohjelman tulemaan. Minä maksan, ja minä päätän, siksi Netflix.

Mielestäni annat itsestäsi vain kärsimättömän ja lyhytpinnaisen vaikutelman. :)

"En voi odottaa yhtään. Kaikki minulle heti, nyt ja välittömästi! Kiirekiirekiire katsoa kaikki uudet sarjat just nyt, ettei vaan kukaan sano, että olen ajastani jäljessä. Aaargh! En voi odottaa huomiseen."

Tällaiseksihan maailma on mennyt.

Vierailija
22/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen odottanut jo pari vuotta koska Scream-kauhusarja (ei leffat vaan siitä moderni sarja) alkaisi näkyä vaikka kolmosella tai nelosella :/ Niin ärsyttävää. Enkä ole varma jaksanko koskaan vaivautua hankkimaan Netflixiä, olisi paljon helpompaa jos ihan peruskanavat voisivat suoraan ottaa ohjelmistoonsa sarjoja!

öööö. ...oiskohan asia niin että ne näytetään siellä just siks että porukat tilais Netflixin...eiku?

Kuinka pihalla ihan perusasioista voi ihminen olla?????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole aikaa odotella milloin ohjelmapäällikkö päättää laittaa jonkun ohjelman tulemaan. Minä maksan, ja minä päätän, siksi Netflix.

Mielestäni annat itsestäsi vain kärsimättömän ja lyhytpinnaisen vaikutelman. :)

"En voi odottaa yhtään. Kaikki minulle heti, nyt ja välittömästi! Kiirekiirekiire katsoa kaikki uudet sarjat just nyt, ettei vaan kukaan sano, että olen ajastani jäljessä. Aaargh! En voi odottaa huomiseen."

Tällaiseksihan maailma on mennyt.

En ole se jolle kommetoit, mutta mitä pahaa siinä on että haluaa katsoa ne heti eikä kolmen vuoden päästä? :D miksi kolme vuotta vanhojen sarjojen katsominen TV:stä tekee Paremmaksi ja Kärsivälliseksi Ihmiseksi? Samoinhan siinä vaan sitä viihteen tarvetta täytetään. Toinen vain tekee sen vähän myöhemmin.

Voihan ton tv katselunkin negatiiviseksi kääntää. "Olen niin ajastani jäljessä että katson sarjat vasta seitsemän vuotta myöhemmin kun ohjelmapäälikkö viimein päättää että tämä on nyt se sarja joka tulee. Mitä siitä vaikka en ymmärrä enää sarjassa olevia viittauksia ajankohtaisiin aiheisiin! Minä olen jääräpäisesti kiinni menneisyydessä että suostun katselemaan sitä jugurttimainosta kymmenen kertaa päivässä eri mainoskatkoilla vain jotta kaikki tietävät että Minullahan Ei Ole Kiire niinkuin niillä nykyajan hömpöttäjillä!!!!"

Vierailija
24/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki kiinnostavat sarjat ole myöskään Netflixisissä, osa on Hbo:ssa, Viaplayssa ja Cmoressa.

Ja osa ei ole missään noista mainituista, vaan tulee joskus telkkarista (jos tulee).

Aina voi ostaa blu-rayna, saapahan parhaan mahdollisen laadun sitten ainakin.

Vierailija
25/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole televisiota ja en maksa yleveroa. Mutta minulla on Netflix ja olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun. Alussa mietin onko se miten hankalakäyttöinen sekä pätkivä. Ei ole ollut.

Vierailija
26/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstityksien laatu on välillä huono noissa suoratoistopalveuissa kyllä (verrattuna esim. Yleen)... Cmoressa varsinkin, Netflix menettelee. Cmoresta katsoin useampia ruotsalaisia sarjoja ja välillä oli tekstitykset niin kuin olisi jonkin Google translatorin läpi viety.

Vierailija
27/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko alimmalla hinnalla katsoa useampi henkilö eri laitteilta? Tai yksi henkilö eri laitteilta?

Vierailija
28/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekstityksien laatu on välillä huono noissa suoratoistopalveuissa kyllä (verrattuna esim. Yleen)... Cmoressa varsinkin, Netflix menettelee. Cmoresta katsoin useampia ruotsalaisia sarjoja ja välillä oli tekstitykset niin kuin olisi jonkin Google translatorin läpi viety.

Tuo on totta, mutta useimmiten se ei häiritse ihmisiä, koska he eivät sitä huomaa. Jos osaa kieltä tarpeeksi tai ylipäätään tuntee aihetta, huomaa nuo kököt jutut, mutta sille joka ei tunne, niin se on se ja sama. Ja jos häiritsee, voi onneksi ottaa tekstit pois. Esimerkiksi Downton Abbeyn Nelflixin käännökset olivat paikoin luokattoman huonoja, sinuttelut ja teitittely sekaisin. Ylellä oli oikein. Kun häiritsi liikaa, otin tekstit pois.

Vierailija
29/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko alimmalla hinnalla katsoa useampi henkilö eri laitteilta? Tai yksi henkilö eri laitteilta?

Voi, mutta ei samaan aikaan. Samaan aikaan pystyy tietääkseni korkeintaan 2 katsomaan eri laitteilta.

Vierailija
30/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia maksetaan yleveroa, kun kaikki katsomisen arvoinen tulee ojstain Netflixistä yms. tai saa ladattua ilmaiseksi. Eihän yle ole kuin pujnavirhekuplan bropaganda välinen jolla mokutetaan tämä maa!

Vierailija
31/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta ei samaan aikaan. Samaan aikaan pystyy tietääkseni korkeintaan 2 katsomaan eri laitteilta.

Halvimmalla hinnalla voi kerralla katsoa vain yhdellä laitteella ja kuvanlaatu ei ole hd-tasoinen ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
32/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Mutta eriaikaan erilaitteilla voi katsoa.

Minä voin katsoa puhelimella, kannettavalla, ym. Mutta en samaan aikaan.

Vierailija
33/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvimmalla hinnalla voi kerralla katsoa vain yhdellä laitteella ja kuvanlaatu ei ole hd-tasoinen ja sen kyllä huomaa.

Minusta tuota HD kuvaa hypetetään aivan liikaa. Ohjelmassa on tärkeintä sen sisältö ei sen kauniit ulkokuoret.

Vierailija
34/34 |
27.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta, mutta useimmiten se ei häiritse ihmisiä, koska he eivät sitä huomaa. Jos osaa kieltä tarpeeksi tai ylipäätään tuntee aihetta, huomaa nuo kököt jutut, mutta sille joka ei tunne, niin se on se ja sama. Ja jos häiritsee, voi onneksi ottaa tekstit pois. Esimerkiksi Downton Abbeyn Nelflixin käännökset olivat paikoin luokattoman huonoja, sinuttelut ja teitittely sekaisin. Ylellä oli oikein. Kun häiritsi liikaa, otin tekstit pois.

Joo, mutta Cmorella oli tekstitykset välillä niin pahasti pielessä, että merkitykset oli käännetty päinvastoin eli juonen seuraamisen kannalta (jos ei ymmärrä alkuperäiskieltä) voi mennä todella hankalaksi kun on käännetty täysin päinvastoin kuin mitä pitäisi olla pahimmillaan. Ja vaikka ymmärtäisikin jonkin verran alkuperäiskieltä (esim. ruotsia) niin pitää ruveta kelailemaan taaksepäin ja varmistelemaan ja tarkistelemaan asioita. Jos ymmärtää erinomaisesti alkuperäiskieltä, niin eihän silloin tietenkään mitään ongelmaa ole. Harvalla suomalaisella tosin edes englannin osaaminen on todella hyvää (jos vaatii esim. sivistyssanojen tuntemusta tai vaikkapa slangin osaamista, riippuu toki vähän ohjelmasta mitä katsotaan, jossain ohjelmassa riittää vähempi osaaminen), muista kielistä nyt puhumattakaan. Samoin sanojen sijamuodot täysin päin v*ttua välillä Cmorella, ilmeisesti jotenkin ohjelmallisesti tuotettua teksitystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän