Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posliiniksi, mutta miten? HELP!!!

Vierailija
30.03.2006 |

Tästä on varmaan sadat kerrat keskusteltu, mutta mä en oo löytäny hyvää keinoa poistaa alapään karvoitusta. Jos sheivaan (ja vielä ihan upouudella terällä) jäljelle jää aina pikkuruinen sänki, karvoitus on kai sen verran " kovaa" , ei tunnu sileältä eikä näytä ihan posliinilta.

Karvanpoistoaineitahan ei sais edes kovin lähelle pimppiä laittaa, mutta oon kyllä kokeillut sillä kaikki karvat poistaa (ilman mitään sivuvaikutuksia) ja ihon alta loistaa mustia pisteitä, karvojen juuria kai. Kylmä- ja lämminvahat on kokeiltu, läheskään kaikki karvat ei lähde ja usein tulee mustelmia. Mitäs muuta vielä vois kokeilla? Ammattilaisen vahaukseen ei ole rahaa, varsinkin kun täälläpäin ei sellasia tehdä ja pitäis sitten lähtee vähän isompaan cityyn niitä poistattaan...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Philipsin bikinishave-laitetta. Ladattava sähkölaite. Ota sellainen, jossa on rajaimen lisäksi sellainen pää, jolla saa ajettua ihan puliksi.

Mulla ei iho ärsyynny tästä käsittelystä yhtään. Laite on lisäksi helppo pitää puhtaana. Päät voi pestä juoksevan vesihanan alla.

Laite maksaa noin 50 euroa. Saa ainakin Stockmannilta, varmaan muualtakin.

Vierailija
2/2 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nypi pinseteillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän