Kokemuksia Sepramista? Pystynkö palaamaan töihin?
Sain tänään ahdistukseen tuon lääkkeen, 10 mg aloituksella. Olen kuullut, että käyttö aloitetaan asteittain, puolikkaalla lääkkeellä ensin, mutta lääkäri määräsi kokonaisen.
Miten olette kokeneet tuon lääkkeen?
Olen iloinen jokaisesta vastauksesta :)
Kommentit (10)
Olen syönyt ehkä neljännesvuosisadan. Auttaa, mutta ei poista kaikkia elämän ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt ehkä neljännesvuosisadan. Auttaa, mutta ei poista kaikkia elämän ongelmia.
Minulla ei elämässä ole muita ongelmia kuin epämääräinen ahdistus, jonka takia lääkäriin menin. Päinvastoin, elämä on paremmin kuin koskaan.
Jospa tuo auttaisi sen verran, että pystyisin hoitamaan työni. Olen sen hoitanut tähänkin mennessä, mutta kaikki aika menee ahdistuksen hallitsemiseen ja työ kärsii.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä auttanut paljon, poistanut päivittäiset paniikkikohtaukset kokonaan ja pystyin käymään lukion normaalisti. Stressaavassa elämäntilanteessa annostusta piti nostaa, nyt on 20 mg/pvä ja opiskelen yliopistossa. Hyviä kokemuksia vain:)
Hienoa kuulla! :)
Ap
Toivottavasti saat lääkityksen kohdalleen ja siitä avun !! Aivan varmasti pystyt palaamaan myös töihin!Itse sain lääkityksen vaikean avioliiton myötä kunnes tilanne tasoittui ajan ja eron myötä.Nyt tilanne hyvä ilman lääkitystä ja vain lyhytaikainen sairausloma oli tarpeen.Jokaisella lomantarve tietenkin yksilöllinen.Iso peukku sinulle!! Ja että hait apua !
Jos on samantapainen kuin escitalopram, niin ahdistus voi alussa jopa pahentua. Paras teho voi tulla vasta kuukausien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saat lääkityksen kohdalleen ja siitä avun !! Aivan varmasti pystyt palaamaan myös töihin!Itse sain lääkityksen vaikean avioliiton myötä kunnes tilanne tasoittui ajan ja eron myötä.Nyt tilanne hyvä ilman lääkitystä ja vain lyhytaikainen sairausloma oli tarpeen.Jokaisella lomantarve tietenkin yksilöllinen.Iso peukku sinulle!! Ja että hait apua !
Kiitti!
Tsemppiä sullekin, kiva, kun asiat ovat paremmin :)
Ap
Lopetti itsemurha-ajatukset ja pidensi pinnaa. On ihan hyvä olo. Orgasmin saaminen vaikeutui, mutta mieluummin elän niin kuin tapan itseni.
Vierailija kirjoitti:
Lopetti itsemurha-ajatukset ja pidensi pinnaa. On ihan hyvä olo. Orgasmin saaminen vaikeutui, mutta mieluummin elän niin kuin tapan itseni.
Minä en saa orgasmia muutenkaan, eli win-win.
Itsellä auttanut paljon, poistanut päivittäiset paniikkikohtaukset kokonaan ja pystyin käymään lukion normaalisti. Stressaavassa elämäntilanteessa annostusta piti nostaa, nyt on 20 mg/pvä ja opiskelen yliopistossa. Hyviä kokemuksia vain:)