Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas sai pettyä kesään.On kylmä ja sataa koko ajan

Vierailija
26.06.2017 |

Suoli on muutenkin niin surkea paikka että olisi edes yksi ilo mutta eiiiii

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

....koska suurin osa kesästähän on nähty jo?

Vierailija
2/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoli....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itse aion nauttia viileydestä vielä kun voi 😉

Vierailija
4/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikutus alkaa jo juhannuksen jälkeen? Heinä- ja elokuu ovat yleensä lämpimämmät.

Vierailija
5/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaisiin useimmiten tyytyväisiä naukumisen sijaan. Lämmin sää on hyvä plussa, mutta valitettavasti aina ei vaan ole, edes kesällä.

Vierailija
6/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaa, vaikee pelata pelejä jos hikoilee +30 asteessa ja saa nukuttuakin paremmi

Vierailija
7/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja niinä parina hellepäivänä oli niin hiostava olo lähestyvän ukkosen vuoksi, ettei ne ees tuntuneet oikeilta hellepäiviltä. :/

Vierailija
8/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo oppinut ja varannut jo talvella kesäks etelänmatkan. Me vietetään aina koko kesäloma etelän auringossa.

Vierailija
9/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen elämä on pelkkää pettymystä pettymyksen perään.

Vierailija
10/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maasta kolmannes on napapiirin pohjoispuolella. Ei ole mikään ihme, ettei näillä leveysasteilla ole takeita pitkistä helleputkista. Ihmeen usein niitä on silti ollut.

Vierailija
11/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennekysymys. Olen ollut nyt viikon lomalla ja loma on mennyt lähes niin kuin kaavailinkin. Tänäänkin olemme jo perheen kanssa käyneet kävelemässä kymmenisen kilometriä ja nyt puoli porukkaa on vesillä auringonpaisteessa, toinen puoli tuli taas lekottelemaan mökille. Äsken keittelin itselleni kahvit ja join ne terassilla katsellen järvelle samalla, sitten otin tirsat riippumatossa. Vaatetta on aika paljon päällä, mutta mitä sitten? Onhan minulla niitä kaappi pullollaan. Täällä satoi aamupäivällä, mutta enää ei, eilen iltapäivä ja ilta olivat todella upeat ja auringonlasku saunan jälkeen oli upea. Viini on kylmää ja sauna oli kuuma.

Vierailija
12/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät kelit on näin työtä tekevän kannalta. Lomalla lentokone suuntaakin sitten muille, aurinkoisimmille maille.

Vierailija
13/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä etelään kesällä menijöitä. En voisi enää edes ajatella lähteväni jonnekin ällökuumiin ja narskuvan kuiviin kohteisiin makaamaan aurinkoon. Nuorena olen ollut mm. Kreikassa lomailemassa +35 lämpötilassa ja olen asunutkin maassa, jossa oli puoli vuotta +20-45 lämmintä yötä päivää, joten tiedän kyllä mitä se touhu on, mutta nyt en lähde kesällä enää kirveelläkään sellaiseen paikkaan. Mitä ihmettä siellä voi silloin tehdä? Siis sellaista fiksua, ei mitään auringossa makaamista, ryyppäämistä ja hieman kuumassa meressä lillumista, se ei ole fiksua millään tavalla ajateltuna.

Miksi ihmiset eivät mene etelään vaikka syyskuussa? Silloin siellä on mukavaa ja silloin meidänkin perhe sinne suuntaa.

Vierailija
14/14 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoli....

Oi maamme, Suoli, synnyinmaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä