Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia kun sairastuu?

Vierailija
26.06.2017 |

Jos on tehnyt lyhyitä pätkiä sijaisena ja sairastuu,niin miten menetellään ? Kolme päivää meni oma ilmoituksella ,mutta miten se käytännössä menee ? Pitääkö kuitenkin jokaisena aamuna ilmoittaa erikseen vielä,jos on sairaana?
Oon töissä vanhusten parissa ja haluaisin asiaan selvyyden vielä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu kuule aivan työpaikasta. Ei ole mitään yleispätevää sääntöä. Täällä sinua ei voida auttaa.

Vierailija
2/5 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaslomaa ja diapamia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina ilmoitetaan. Ei kai ne töissä voi odottaa koska joku sattuu tulemaan

Jos sulla on vain pieniä pätkiä eli uusi alkaa ha välissä on katkos, ne uudet ei ala sairaana lainkaan.

Voit ilmoittaa ettet ota sijaisuutta vastaan. Tässä tapauksessa et tarvitse todistusta. Etkä saa palkkaa

Vierailija
4/5 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitääks mun aamulla ilmoittaa jos en pysty tuleen töihin vai ilmotanks jo illalla siitä jos oon vielä kipeenä?

Pliis..ei tartte heti vastata tympeesti. Oon nuori ja ihan ekaa kertaa työelämässä valmistumisen jälkeen ( jos ei lasketa harjotteluja sairaanhoitaja opinnoissa ) tiiän,et on tyhmä kysymys,mut haluun kuitenkin olla tunnollinen ihminen ja tehdä niin kuin pitää .

Vierailija
5/5 |
26.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset vauva.fi mode ylläpito ihmiset ovat pääsääntöisesti terroristejä ja he tukevat supoa ja suomalaista kamelinpaska rikollisuutta.

Mitä ??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan