Toivoisitteko asuntoihin myöhäisempää hiljaisuutta?
Omistan kerrostalon ja ajattelin pistää hiljaisuuden kello kolmeen yönä. tulisitko innokkaasti?
Kommentit (12)
En muuten mutta suihkussa pitäisi voida käydä myöhäänkin.
Mulle sopis hiljaisuus kello 22-05.
Vierailija kirjoitti:
En muuten mutta suihkussa pitäisi voida käydä myöhäänkin.
Suihkussa saa käydä hiljaisuuden aikanakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelit?
onhan joka talossa muutama , joka puhuu kovaan ääneen kello yhteen asti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat tulisivat.
Ei likviditeettiä ja asialliset asukit lähtisivät. Lisäksi lait ja kaupunginasetukset ovat voimassa, ja työtätekevien on saatava unensa,itse asiassa lepo ja rauha ovat ihmisoikeus
Hiljaisuus voisi laskeutua naapurikämppään jo iltakasilta, mutta meille vasta puoliltaöin...
Ihan sama. En tule muuttamaan enää kertostaloon. Meillä saa puhua vaikka aamuun asti ja käydä suihkussa silloin kun siihen on tarvetta. Toki me jossakin määrin huomioidaan ne jotka herää aamulla töihin/ kouluun/menoihin.
Tää on muuten käänteinen jos tekee yötyötä. Missä kerrostalossa yötyötä tekevä pystyy asumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat tulisivat.
Ei likviditeettiä ja asialliset asukit lähtisivät. Lisäksi lait ja kaupunginasetukset ovat voimassa, ja työtätekevien on saatava unensa,itse asiassa lepo ja rauha ovat ihmisoikeus
et anna samaa oikeutta yöllä työskenteleville? miksi et vaadi 24h hiljaisuutta?
En. Niin yökukkuja kuin itse olenkin, kello 21 alkava hiljaisuus sopii minulle.
Eipä täällä muuta häiriötä ole kuin se että yläkerran mies tekee välillä jotain remppaa, mutta en minä niitä ääniä välitä illalla tuon myöhempään kuunnella.
Saanet heikon vuokranmaksukyvyn omaavia asukkaita tuollaisilla ajoilla.