mitäs olette tänään saaneet aikaiseksi? =)
Kommentit (37)
Nyt onkin loppupäivä aikaa touhuta lasten kaa ja istua tässä koneella.
pessyt lattiat ja imuroinut, pessyt kaks koneellista pyykkiä, syöttänyt vauvan kolme kertaa, aamupesut, tiskannut, keittänyt pullot, pyyhkiny pölyt...ööh... olikohan muuta... eli vaihteeks tällanen päivä :) HUH
aamulla oli niin energinen ja toiveikas olo että tänään teen ihan vaikka mitä ...ja sitten piti ' ihan vaan äkkiä' kurkistaa nettiin : (
lapset sain ruokittua ja kahvin keitettyä. siinä se.
onneks on vielä päivää jäljellä
-tiskannut
-laittanut ruokaa
-tehnyt lumityöt
-laittanut pyykit
-siivonnut lattiat
-käynyt suihkussa
-pessyt pöydät
oho paljon olen kerinny :)
Vauva on syötetty/hoidettu/laitettu nukkumaan mutta muuten en kyllä niin mitään. Pitäisi lakata notkumasta täällä ja mennä siivoamaan.
Lapset on pihalla ja pitäis kohta alkaa laittaa heille vähän sapuskaa.
sitten sain imuroitua ja laitettua tavarat paikoilleen, joo ja lapset sain just päikkäreille. Niin ja syötinhän mä lapset vielä.
Nyt hetki omaa aikaa. sitten tuleekin vähän vieraita.
Ainakin olen tänään (heräsin 6.15);
- käynyt suihkussa
- kylvettänyt lapset
- pukenut itseni, 2v ja vauvan
- syönyt aamupalan ja antanut aamupalaa lapsille (tein esim puuroa)
- tytön ja vauvan kanssa oltiin pihalla 30min.
- laittanut astianpesukoneen päälle + tyhjentänyt astiat kaappeihin
- laittanut 2 koneellista pyykkiä ja ne kuivumaan, nyt kolmas koneellinen päälle
- lukenut Hesarin ja iltapäivälehdet
- käynyt aamulla ruokakaupassa
- imuroinut eteisen ja keittiön
- keittiöstä pyyhkinyt tasot ja pöydät
- tehnyt sämpylöitä
- imettänyt vauvan 2 kertaa
- laitettiin muksun kanssa rairuohoa kasvamaan
- tehnyt 4v kans muovailuvahalla juttuja
- laulanut ja leikkinyt vauvan kanssa
- kastellut kukkia
- mesettänyt systerin kanssa, hakenyt googlesta tietoja, laittanut AV:lle viestiä, lähettänyt 3 sähköpostia
- miehen kanssa rakastellut
- keräsin pojan huoneesta lelut oikeisiin paikkoihin
- miehen kanssa puhuttiin puhelimessa 10min
- ystävän kanssa juoruttiin 15min puhelimessa
- vaihtanut kaikille puhtaat lakanat yms
- silittänyt eteisen verhot ja laittanut ne paikoilleen
- pesenyt eteisen ikkunat
- syönyt 3 Kinder buenoa
- katsonut telkkarista lastenohjelman ja 2 uutiset
- kuunellut radioo (nrj)
- pelasin 3 kertaa muksun kanssa Kimble peliä
- leikkinyt tytön kanssa Bratseillä
Tosin pesin sen koneessa vaikka olis pitänyt pestä käsin. Mutta ihan hyvä tuli
Kannattas roikkua vähemmän av:lla.
Otetaan nyt kaikki Stellasta mallia ja raahataan nämä läskit perseemme ylös penkistä! Kyllä jokaisen kolmen alle viisivuotiaan lapsen äidin pitää pystyä tuohon!
Sitten kotiin pojalle aamupalaa ja kaikki (mies, minä ja poika) lähdettiin tuohon kaupoille. Pojalle lenkkarit ja vapputarvikkeita. Samalla siis ulkoiltiin kun kävellen mentiin. Kun tultiin kotiin mies piirsi hetken pojan kans ja söivät nyt nykuttaa poikaa ja mulla siis hieman vapaata.
Ilta meneekin mulla pojan kans, mies iltavuorossa ja minä kotona jännitän, että synnytänkö tänään vai en vielä. Hoidan pojan.
Tänään (heräsin 9:00)
- käynyt suihkussa ja kylvettänyt vauvan
- syönyt aamupalan
- syöttänyt/juottanut vauvaa 5 kertaa.
- vaihtanut vauvan vaippaa 4 kertaa.
- ollut netissä
- leikkinyt vauvan kanssa, laulanut ja lukenut.,
- tilannut pizzaa ja syönyt sen
- puhunut puhelimessa 4 kertaa
- kastellut kukkasia/yrttejä
Etkä hommannut mitään isompien lasten kanssa?
Etkä pesenyt pyykkiä?
Mies lähti aamulla töihin ja mä jäin nukkuun, kun valvottiin vauvan kanssa yöllä niin paljon. Mutta kun mies tulee töistä ja saadaan vauvakin hoitoon...
Muksut mummilassa pari päivää hoidossa.
En ole pessyt pyykkiä, kun mies pesi eilen niitä illalla niin paljon.
Aamulla alko korpeemaan lehtipuhaltimella hiekan puhallus niin että soitin ensi töikseni herättyä huoltoon. Kertoivat että pitäisi ensin kastella puhallettava alue (arvatkaa vaan oliko).
Ärsyttää niin paljon tää joka keväinen ongelma, että soitin sitten kaupungin vaihteeseen, josta yhdisti ympäristövirastoon (tmv) ja sieltä kertoivat että on tulossa joku lakimuutos että niitä puhaltimia ei saa enää käyttä hiekan puhallukseen :)
No se huollon täti lupas ilmottaa huolto miehille että pitää kastella. tulin takasin pihaan ja siinähän ne puhalteli vieläkin ilman kastelua. kävinpä sitten sanomassa huoltosedille että ei näytä kovin kastellulta tuo piha. Lähtivät sitten pois. ja hetken kuluttua tulivat takaisn kastelu- ja lakaisuauton kanssa. Eli ihan vissiin, että saa aikaa kulumaan olivat ylipäätään tullu niitten puhaltimien kanssa pihaan mesomaan.
Nyt sitten on piha lakaistu ja pitäisi vissiin nurmikolta tulla hiekat " puhaltamaan" pois, mutta kun eivät vissiin uskalla tulla kun näkivät mut ensimmäiseksi. Kävivät puhaltimet lavalla vaan pyörähtämässä pihassa. Katsotaan kuinka tilanne jatkuu...
Vituttaa vaan. Lapset ovat kipeänä, pää hajoaa ja ahdistaa...