Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että tympii nämä mökkiviikonloput, kun aina pitää muka pelata jotain...

Vierailija
25.06.2017 |

Ei kiinnosta pätkääkään alkaa lätkimään jotain sulka, pesä, tai muutakaan palloa. Pakosta aina olen osallistunut, kun on muka ilonpilaaja jos en juokse pallon peräs. Nyt jo tultu pois, et paska onneksi ohi. Eilenkin piti mennä aivan hikisenä nukkumaan, kun pitkälle puoleenyöhön piti pelata pesäpalloa. Miesväen mielestä se on ilmeisesti ainut tapa pitää hauskaa. Sai vielä pelätä kokoajan ettei sormi taas murru, tai pallo lävistä päätä :( Hauskuus oli kyllä kaukana.
N.46v.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettuani aioin olla eri mieltä, mutten minäkään kyllä tuollaisia pelejä haluaisi pelata.

Vierailija
2/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin aikanaan jo 20-vuotiaana sanomaan, että EN PELAA, jos en halunnut pelata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas näitä tyyppejä jotka aina huudettiin vikana joukkueeseen liikkatunnilla...

Vierailija
4/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinun ikäisesi ihminen ei osaa vielä kieltäytyä vastenmielisestä tekemisestä? Hä? Ja vielä sitten antaa periksi tuollaiselle lahopäiselle painostukselle kuin että "olet ilonpilaaja, jos et tee kuten me sanotaan"! Mitä vi..ua? Senkun sanot siihen, että "sittenhän olen, miksi ihmessä mun pitäisi huhkia jossain pelissä, josta en yhtään itse tykkää? Sä siinä yrität nyt kovasti pilata MUN iloni ja rentoutumiseni!"

Oikeasti. Joo, on moukkamaista painostaa toista, mutta jos olet joka kerta kumminkin lähtenyt pelaamaan, niin olet tullut opettaneeksi mökkiseuralaisesi siihen, että sinua kannattaa painostaa, koska aina annat periksi.

N50

Vierailija
5/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas näitä tyyppejä jotka aina huudettiin vikana joukkueeseen liikkatunnilla...

Kivat sulle, jos eet oo joutunu sitä kokemaan..

Vierailija
6/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en minäkään tuollaisista peleistä piittaa. No joku pieni sulkapalloerä menee ja mölkky, mutta en minä montaa tuntia tuollaista jaksaisi.

Vierailija
7/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelit ensin ja sitten saunaan:)

Vierailija
8/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pelata, mutta kohtuus kaikessa. Pesäpalloa vihaan. Mölkky, kroketti ja petankki on ok, mutta pari peliä illassa on tarpeeksi. 

Vierailija
9/13 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut, että sori mulla on hyvä kirja kesken, pelatkaa te.

Vierailija
10/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelaan mökillä vaan pleikkaria

Vierailija
11/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun lähdetään retkelle tai piknikille joidenkin on pakko ottaa pallontai joku helvetin peli mukaan! Mikseivät ihmiset osaa vaan rentoutua ja olla!

Vierailija
12/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaavatko aikuiset keskenään krokettia? O_o

Vierailija
13/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelaavatko aikuiset keskenään krokettia? O_o

Miksei? Hauska pelihän se on, ja haastavakin, kun on epätasainen maasto. Oikein leppoisa seurapeli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi