12v tyttö ei suostunut saunomaan mökillä serkkupoikiensa kanssa
Serkkupojat ovat suurinpiirtein saman ikäisiä ja ihan uimapuvut päällä olisivat saunoneet. Arvatkaa kuinka noloa on kun mökin isäntä joutuu pilkkommaan juhannusaattona saunaan lisää klapeja koska tämä yksi diiva halusi saunoa yksinään! Miten voikaan olla noin itsekäs tuon ikäinen tyttö.. saa kyllä kuulla kuultavansa kunhan päästään kotiin.
Kommentit (12)
En olisi minäkään suostunut enää tuon ikäisenä, oli uimapuku päällä tai ei. Miksi tyttö ei tullut vaikka vanhempien kanssa? Vai halusiko välttämättä yksin?
Olipa siinä surkea isäntä, kun oikein joutui klapeja lisää pilkkomaan. Oli pieni klapivarasto juhannusta varten. Olis pyytänyt tytön isää pilkkomaan. Ymmärrän kyllä hyvin, ettei tyttö halunnut saunaan serkkupoikien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En olisi minäkään suostunut enää tuon ikäisenä, oli uimapuku päällä tai ei. Miksi tyttö ei tullut vaikka vanhempien kanssa? Vai halusiko välttämättä yksin?
Meillä oli lasten/nuorten vuoro aikaisemmin päivällä ja myöhemmin illalla sauna oli kokonaan aikuisten käytössä, mutta ei hän olisi sinne aikuisten kanssa sopinut.
sinusta ei ole käsikirjoittajaksi, kun et pysty tämän parempia tarinoita kirjoitttamaan.
Tuollaisia "erityisherkkiä" ne nykypäivän nuoret ovat. Minä olisin potkinut persuksille kunnes olisi mennyt saunomaan. Jos aina välttelee epämukavia tilanteita niin eipä sitä elämää pysty ollenkaan elämään!
Eiköhän tuo ole jokaisen oma asia kenen kanssa haluaa saunoa iästä riippumatta. Varhaisteinityttö ei välttämättä halua saunoa poikien kanssa oli alasti tai ei. Sitä paitsi millaisia nuo pojat ovat ehkäpä hänellä on huonoja kokemuksia näistä pojista. Anna lapsesi itse päättää asiasta vai millainen hirviövanhempi itse olet.
Ei muuta kun eristätte koko suvusta ja lähetätte ambomaahan 20 vuodeksi tapoja oppimaan. Tai johonkin, ihan sama mihin. Australiakin kelpaa.
Olen vissiin ainoa joka on AP:n kanssa samaa mieltä? Jos kerran uimapuvussa ollaan niin mikä on ongelma.. vaihtoehdot ovat joko saunoa poikien kanssa tai olla saunomatta. Jos kerran aikuisten kanssa syystä tai toisesta voinut. Yhdelle ei saunaa pidetä lämpimänä tai lämmitetä.
Melko nolo provo.
En pisteytä ollenkaan.
0/5