Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorison suosikkimerkit? Haluan yllättää 13-vuotiaan kummipoikani jollain tosi trendikkäällä vaatteella. Millä?

Vierailija
25.06.2017 |

Apua kaivataan hieman tällaiselle täti-ihmisille, joka ei tiedä, mikä on nuorison vaatemerkeissä kuuminta hottia. Nyt saa myös maksaa vähän enemmän. On spesiaalijuhla tulossa. Suositelkaa jotakin tosi kivaa vaatetta pojalle.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tiedustella vanhemmilta, mitä poika mahtaisi haluta. On saattanut jopa kinuta vanhemmiltaan jotain tiettyä vaatetta. Muuten mahdoton tietää, tuon ikäiset ovat todella tarkkoja tyylistään.

Vierailija
2/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo. Kaikki teinitkään ei ole minkään trendien perään eikä kaikki tykkää samasta joten turha kysellä mikä on in. Kaikki ei vaan ole massaihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kummipoika pukeutuu?

Vierailija
4/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo. Kaikki teinitkään ei ole minkään trendien perään eikä kaikki tykkää samasta joten turha kysellä mikä on in. Kaikki ei vaan ole massaihmisiä.

Kenties kummitäti tuntee nuoren sittenkin paremmin kuin sinä, jos ajattelee,että voisi ilahtua.

Vierailija
5/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä pojan vanhemmilta että tulisi mieleinen. Meillä teinin suosikkeja on tällä hetkellä hollister, billebeino, nike,

Vierailija
6/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bille beino

Vierailija
7/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta löytyy vaikka mitä.

Vierailija
8/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsen kanssa kauppaan! Tulee varmasti mieleinen! Tai lahjakortti oikeaan liikkeeseen!

Vierailija
9/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän teinien suosikit on tällä hetkellä Abercrombie&Fitch, Hollister, Nike ja Adidas. Myös Hilfiger ja Puma kelpaavat :-)

Vierailija
10/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vanhemmilta mitä merkkejä löytyy ja millainen tyyli on, onko kenties pyytänyt jotain vaatetta.

En ole enää teini mutta parikymppinen ja tuntuu että edelleen tuntuu kestosuosikkina olevan vanssit, niket, adidas jne urheilutrendit ja skeittimerkit. Mutta riippuu tosiaan tyylistä.

Vierailija
11/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nykyään ainakin mun piireissä tykätään panostaa kenkiin, merkkikengät on haluttu asia.

Vierailija
12/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän teinien suosikit on tällä hetkellä Abercrombie&Fitch, Hollister, Nike ja Adidas. Myös Hilfiger ja Puma kelpaavat :-)

Näitä merkkejä olen nuorella itsekin nähnyt.

Tuo Bille Beino vai mikä se oli (mainittiin parissa aiemmassa), on ihan tuntematon minulle.

Ja olen kysellyt äidiltään, mutta hän sanoo, että kyllä minä osaan ostaa jotakin. Ei ole osannut tai halunnut antaa vinkkejä.

ap

Vierailija
13/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nykyään ainakin mun piireissä tykätään panostaa kenkiin, merkkikengät on haluttu asia.

Onko vielä Nike Air ym. vastaavat hyvässä huudossa nuorten keskuudessa?

ap

Vierailija
14/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs Superdry? Se on aika kallis merkki, mutta onko sillä hyvä maine?

ap

Vierailija
15/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Off white, yeezy, bape.

Vierailija
16/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandossa myydään vaikka mitä merkkejä, en tiedä myykö ne lahjakortteja.

Vierailija
17/19 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

GAP!

Vierailija
18/19 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billebeino on kotimainen merkki, valmistaa tekstiilit (hupparit, swetarit, t-paidat) 100% kierrätetystä materiaalista, molemmat asioita joita arvostan suuresti tyylikkyyden ohella.

Vierailija
19/19 |
28.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollister on ihan ohi, älä sitä ainakaan hanki!

T. Teini

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme