Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö olla huolissaan anopista

25.06.2017 |

joka innokkaana hankkinut syntymättömälle lapsellemme valmiiksi etukäteen kysymättä tavaroita, mm. mieleisensä rattaat ja pinnasängyn? Varmaankin tarkoittaa ihan hyvää. Mutta jotenkin tuntuu oudolta ja herättänyt epämiellyttäviä viboja tulevasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkällä raskaus on? Loppuraskaudesta ok, mutta itse en antaisi ennen rakenneultraa ostaa mitään. Sen verran monta kamalaa kokemusta lähipiirissä.

Ja kunhan ei viimeisillä pennosillaan ostele.

Vierailija
2/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolissaaan mutta kannattaa pitää selkeä linja siinä että ttaako noita tavaroita vai ei.

Ja vaikka anoppi kuinka hankkisi kotiinsa täyden varustuksen, ei hänellä silti ole lapseen mitään oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hankkinut noi teidän kanssa asiasta neuvottelematta, niin kyllä, olisin huolisssani. Täällä on lukuisia ketjuja, yksi ihan tuorekin, siitä, kuinka anopit ja äidit roudaa kysymättä oman mielensä mukaista tavaraa lapsiperheisiin.

Vierailija
4/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos hankkii tarvittavia tavaroita, mutta kaiken pitäisi olla sinun valitsemaasi. Näin itse toimin, terv. yksi anoppi.

Vierailija
5/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa hyvää vai haluaa tuppautua perheeseenne? Haluaa edelleen päättää poikansa asioista?

Mä ensin pidin vastaavaa käytöstä anoppini höpsähtäneisyydellä, esikoiseni on hänen ensimmäinen lapsenlapsi. Mutta, ensin rattaat, sitten halutaankin jo olla ihan tosissaan päättämässä vauvan nimestä, kummeista, mitä vauvalle puetaan, syötetään... joka käänteessä vielä haukkuen miniä, joka on tyhmä eikä osaa yhtään mitään. Aikamoisen helvetin käynyt läpi anopin kanssa, ei olla minkäänlaisissa väleissä nyt. Koska mun ei tarvitse ottaa henkisesti turpaani joka tapaamisella. Ei tarvi, vaikka kyseessä on rakkaan mieheni äiti. Eipä tuo mieskään äitiänsä tapaa kuin pakon edessä, meni anopin ilkeyden ja puuttumishalun takia välit heiltäkin.

Vierailija
6/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibasi ovat oikeassa. Sinun pitää alkaa nyt jo alustaa sitä, ettet halua hänen ostavan teille tavaroita. Mieti, miten toimit. Noihin eivät tepsi pelkät sanat. Täytyy jotenkin konkreettisesti osoittaa, että ostelu ei käy.

Vierailija
7/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole ole saanut valita vielä yksiäkään vaatteita vauvalleni kun mummot niitä kilpaa roudaavat niin en ole hennonut ja osittain ylikiltteyttäni olla niitä käyttämättä. Ja onhan tässä säästänyt mutta toisaalta onko se ihan kiva ettei mikään mitä on omalla lapsella ole itse valittua ja täysin mieluista.

Vierailija
8/9 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä anoppeja. Täytyykin tästä selailla vanhoja ketjuja aiheesta. Raskaus on puolessa välissä. Itse en juurikaan ole ehtinyt tekemään vielä hankintoja. Vielä tuo käytös tuntuu viattomalta, mutta kun niitä kauhutarinoitakin on kuultu niin täytyypi tarkastella tilannetta mihin on menossa. Ei jaksaisi mitään valtataisteluja, mutta minkäs teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme