Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen ei saa huomiota omalta mieheltään

Vierailija
25.06.2017 |

niin alkaako hän kerjätä huomiota silloin muilta miehiltä ja erityisesti kavereiden miehiltä? Tiedätkö tällaisia naisia? Säälitkö heitä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti riippuu ihmisestä. Jos nainen on kaunis/seksikäs niin ei hänen tarvitse mitenkään huomiot "kerjätä". Ainakin oma vaimoni saa huomiota vierailtakin miehiltä ihan yllin kyllin. Sen olen kyllä huomannut, että vaimoni on myös kotona viehättävämpi kun hän on käynyt esim. Baarissa ja vieraat ovat siellä yrittäneet häntä iskeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ei ole ikinä tarvinnut "kerjätä"huomiota muilta miehiltä.Riittää,kun kävelee vaan ohi niin jo huomaa.En ymmärrä miten kerjätään huomiota muilta miehiltä?

Vierailija
4/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ei ole ikinä tarvinnut "kerjätä"huomiota muilta miehiltä.Riittää,kun kävelee vaan ohi niin jo huomaa.En ymmärrä miten kerjätään huomiota muilta miehiltä?

No siten että tuodaan itseään koko ajan tykö, esitetään tyhmää jotta joku mies tulisi auttamaan ym.

Kyllä tällaisiakin naisia on.

Vierailija
5/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ylös

Vierailija
6/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa vähän niin että huomionkerjääjä keksii kyllä aina syyn käytökselleen, jos tulee konflikteja - ja se syy on varmaan aina muissa.

Vierailija
7/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa huomion pelkällä läsnäolollaan ja toiset eivät saa vaikka kuinka tekisivät itsensä tykö.

Vierailija
8/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Haaveilevat siitä lempeästä ja huomaavaisesta adoniksesta salaa. Odottavat koska löytyy ja jättävät nyksän.

Vierailija
9/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sinä tiedät mitä huomiota ja paljonko toisten parisuhteessa on?

Flirttailu kuuluu elämään, eikä liity siihen että on parisuhteessa.

Itse mieluummin kysyn apua kuin junnaan yksin ongelmien kanssa. Meistä on moneen!

Kaikki ei ole kuin sinä ja oleta että koska lähestyt jotenkin niin sulle pitää antaa.. Et ilmeisesti saanut.

Vierailija
10/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis luulee kaikkien tuttujensa kuolaavan ja yrittävän iskeä hänen miestään 😀 Voi olla hyoleti. Hän tuskin kiinnostaa heitä pätkääkään, vaikka on juuri sinulle mieleen.

Vierailija
11/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti riippuu ihmisestä. Jos nainen on kaunis/seksikäs niin ei hänen tarvitse mitenkään huomiot "kerjätä". Ainakin oma vaimoni saa huomiota vierailtakin miehiltä ihan yllin kyllin. Sen olen kyllä huomannut, että vaimoni on myös kotona viehättävämpi kun hän on käynyt esim. Baarissa ja vieraat ovat siellä yrittäneet häntä iskeä.

Ettei kyse olisi siitä, että itse pidät häntä viehättävämpänä kun muutkin häntä haluavat. Ei kovin epätavallista, ja pätee molempiin sukupuoliin.

Vierailija
12/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siten että tuodaan itseään koko ajan tykö, esitetään tyhmää jotta joku mies tulisi auttamaan ym.

Kyllä tällaisiakin naisia on.

Huomiota kerjäävien naisten syyt on syvemmällä kuin omassa miehessä. Huomiohakuisia ihmisiä on sekä miehissä että naisissa riippumatta ovatko sinkkuja vai parisuhteessa eikä hyväkään parisuhde paranna sitä.

Vierailija
13/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun ei oo koskaan tarvinnut kerjätä, vaikkei mua esimerkiksi kaveriporukan miehet pidä yhtenä naisista. :D

Vierailija
14/14 |
25.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kannattaa erota, niin saa flirttaila ja vaikka harrastaa seksiäkin iha hyvällä omallatunnolla.

En jäisi suhteeseen, jossa nainen ei huomioisi minua. Olen hyvä kumppani ja ansaitsen päivittäisiä rakkaudenosoituksia ja säännöllistä seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi