Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ammattisi ja miten paljon tiedät asiakkaittesi yksityisasioista?

Vierailija
24.06.2017 |

Itse olen siivoojana eräässä liikkeessä. Kyllä siellä aika paljon tulee juteltua kaupan työntekijöiden kanssa heidän yksityiselämästäänkin ja joskus kuulen myös sivukorvalla kun jotkut työntekijät juttelevat keskenään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrinen sairaanhoitaja ja tiedän todella paljon potilaitteni yksityisasioita, jopa niitä kipeimpiä.

Vierailija
2/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkakuski ja en tiedä asiakkaista yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse uteliaana kyselemässä asiakkaidesi yksityisasioita vai miksi ne sinua kiinnostavat? Entisessä duunissa oli siivooja, joka jaksoi jopa raportoida mitä oli löytänyt minun kollegojeni roskiksista. Kun en ollut innostunut, siirtyi sitten seuraavaan huoneeseen kertomaan miten ylpeä tuolla toisessa huoneessa istuva on. Ja tämä toistui päivästä toiseen.

Vierailija
4/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattia en kerro, mutta ihan liikaa tiedän asiakkaistani. Lausuntoja lääkäreiltä ja sosiaalityöntekijöiltä, yhteydenottopyyntöjä lakimiehiltä oikeudenkäyntejä varten. Kuitenkin työ työnä ja salassapitovelvollisuus.

Vierailija
5/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ihmisille välttämättömän tuotteen asiakaspalvelussa olen tällä hetkellä. Ainoa asia mitä tiedän on ihmisten henkilötiedot, maksu- ja yhteydenottohistorian

Vierailija
6/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen striptease baarissa töissä. Katselen kun ukot viettää naisten seurassa aikaa ostelee heille kalliita juomia ja on hassua nähdä niiden ukkojen kauhistunut ilme kun ne päivisin kävelee vastaan vaimojensa kanssa ja tunnistavat minut.

Vierailija
7/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoshuoltajana kun olin sairaalassa piti laittaa tietosuoja laatikkoon potilaskertomuksia.

Vierailija
8/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisluokanopettajana tiedän oppilaista ja taustoista todella paljon enemmän kuin tiesin luokanopettajana. Se on hyvä. Osaa hiukan suhteuttaa asioita.

Vierailija
9/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun ohjaaja ja jotakuinkin kaiken. Ja vaitiolovelvollisuus on 100%

Vierailija
10/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa osastonsihteerinä työskennellessä tiedän potilaista, tutuista ja tuntemattomista, enemmän kuin haluaisin tietää.

Vierailija
11/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen myyjänä ja asiakkaista tietysti näkyy päihde- ja mt-ongelmat. Sit joskus on naisia, jotka on saaneet pataan mieheltä (musta silmä tms. väkivallan jälkiä).

Asiakkaista saa tietysti paljon tietää myös sen perusteella, mitä itse kertovat, ajan kanssa tulee kuitenkin puhuttua monista asioista puolin ja toisin. Itse saan vinkkiä erilaisista asioista asiakkaasta, voi vahingossa ilmetä koulutustasoa tai jotain muita yksityiskohtia.

Ajattelen, että onneksi en tiedäkään kaikkia asiakkaiden asioita, juurikin koska on noita ikäviä asioita.

Vierailija
12/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjä. Tiedän koko nimen, osoitteen, puhelinnumeron ja ostohistorian.

Vierailija
13/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja olen ja toki potilaiden yksityisasioita tulee paljon tietoon. Potilaat tuntuvat usein puhuvan hoitajille hyvin raastaviakin asioita, mutta eivät puhu näistä välttämättä lääkärille ollenkaan. Joskus tulee vastaan sellaisiakin juttuja, että on pakko mennä varmistamaan lääkäriltä, että hänkin tietää asiasta, jos sillä sattuisi olemaan hoidon kannalta merkitystä.

Vierailija
14/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajana tiedän paljon asiakkaista/potilaista. Kaiken pidän salassa.

Vierailija
15/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastensuojelun ohjaaja ja jotakuinkin kaiken. Ja vaitiolovelvollisuus on 100%

Niinku minkä kaiken luulet tietäväsi?

Vierailija
16/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse uteliaana kyselemässä asiakkaidesi yksityisasioita vai miksi ne sinua kiinnostavat? Entisessä duunissa oli siivooja, joka jaksoi jopa raportoida mitä oli löytänyt minun kollegojeni roskiksista. Kun en ollut innostunut, siirtyi sitten seuraavaan huoneeseen kertomaan miten ylpeä tuolla toisessa huoneessa istuva on. Ja tämä toistui päivästä toiseen.

Siis muuten vaan jutellaan niitä näitä ajankuluksi. Ollaan ystävystytty kohteeni työntekijöiden kanssa, koska olen ollut yli 10v siellä siivoojana. Heidän kanssaan pystyy juttelemaan melkein mistä vaan. Ap

Vierailija
17/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulun aineenopettaja. Useimmista en tiedä juuri mitään muuta kuin opintomenestyksen.

Joidenkin huoltajat selvittävät hyvinkin seikkaperäisesti, missä erikoislääkärissä ja miksi heidän lapsensa on ollut poissaolon takia. Joistakin tiedän oppimis- tai käytösvaikeusdiagnoosin, jos oppilas sen vuoksi tarvitsee tukea opintoon, mutta varsinaisesti se on erityisopettaja, joka nämä asiat tietää ja kertoo sitten minulle (vain huoltajan luvalla). Terveystietoja minulla ei ole lainkaan, koska myös terveydenhoitajalla on salassapitovelvollisuus. Hän pyytää huoltajilta luvan silloin, kun oppilaalla on sairaus, joka vaikuttaa opiskeluun tai on esim. kohtausaltis tai vaatii vaikkapa piikityshoitoa ja oppilaalle on siksi järjestettävä rauhallinen tila. Perheiden tilasta en tiedä mitään, paitsi jos huoltajat itse haluavat sanoa (varsinkin vanhempainvartissa erovaimot haluavat usein avautua ja haukkua eksäänsä, joo ei kiinnostaisi pätkääkään). Kerran koulussamme oli oppilas, jonka vanhemmista toinen oli häiriintynyt ja jolla oli lähestymiskielto ja meidän piti valvoa, ettei kyseinen huoltaja lähesty koulua ja koulun pihaa ja lastaan, koska sitten piti heti soittaa poliisit paikalle.

Mutta siis periaatteessa en tiedä oppilaistani oikeastaan mitään. En edes halua tietää, henkilökohtaiset asiat eivät kuulu minulle. Jos oppilas kuitenkin haluaa avautua minulle tai edes vihjauksenomaisesti puhuu kiusaamisesta tai huonosta olosta vaikkapa aineessaan, otan heti vinkistä vaarin ja alan käsitellä asiaa. Toki oppilaiden hyvinvointi on minulle tärkeää. Itse varsin kauheassa lapsuudenkodissa kasvaneena olisin toivonut, että joku olisi huomannut ja auttanut.

Vierailija
18/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstinkäsittelijänä sairaalassa tulee sadoista potilaista tietoa viikossa.

Vierailija
19/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritti keventää omaa työpäiväänsä puhumalla mukavia/jauhamalla paskaa ja et lähtenyt mukaan. Tosikko?:)

Vierailija
20/37 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis muuten vaan jutellaan niitä näitä ajankuluksi. Ollaan ystävystytty kohteeni työntekijöiden kanssa, koska olen ollut yli 10v siellä siivoojana. Heidän kanssaan pystyy juttelemaan melkein mistä vaan. Ap

Ja lisään, että jos joku minulle kertoo henkilökohtaisia asioitaan, niin en kyllä mene lavertelemaan niitä toisille työntekijöille. Ehkä siksi mun kanssa on niin helppo jutella mistä vaan. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan