Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisiko joku mulle yhden asian mitä en joissain toisissa naisissa ymmärrä..

N22v
24.06.2017 |

Eli hermostuessaan (aiheesta tai ei) jotkut kokevat että on OK tuhota miehen tavaroita, miksi? Itselle ei IKINÄ tulisi mieleenkään rikkoa poikaystäväni vaatteita, tietokonetta, pleikkaria tai mitään muutakaan. Ei vaikka olisin kuinka vihainen. En usko että tuo antaa hyvää esimerkkiä lapsillekaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudesta jäänyt lelujen heittelystä päälle.

Kehittymätön psyyke tuollaisella ihmisellä.

Vierailija
2/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa vastata kun ikinä en ole omia tai miehen tavaroita tuhonnut.

Enkä tiedä ketään joka niin toimisi.

Itsehillinnän ongelmiahan nuo ovat että purkaa aggressiota väkivallalla esineisiin tai ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse valitettavasti nähnyt ja kuullut tällaisesta... oman kaverin muija (nyttemmin tosin ex) suuttui kaverilleni aina ties mistä ja viimeisen kerran heitti kaverini harrastusvehkeet ja kitaran parvekkeelta alas..

Ja sillä kerralla koska kaverini soittotunnit ja harrastus (potkunyrkkeily) olivat hänelle liikaa. (Eli kaverini olisi ilmeisesti pitänyt olla työssäkäynnin jälkeen AINA kotona!) Miksi? En minäkään estä mun äijjää käymään harrastuksissa eikä hän mua. Ei voi olettaa että toinen haluaa nököttää kotona 24/7.... tai tehdä AINA sitä mitä toinen tahtoo.

Vierailija
4/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuhonnut mutta kerran heitin exän vaatteet 7. kerroksesta alas. Ihan ansaittua. Tuli parin päivän ränniltä kotiin ja hihitteli vielä että kenen vaatteet lentäneet ulos.  Oli viimeinen pisara kun vei munkin pankkikortin mukaan lähtiessään. Ei vienyt enää.

Vierailija
5/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin esineitä kuin ihmisiä. Minä itse en särje esineitä, mutta en sen takia että olisi hvtin hieno ja järkevä ihminen, vaan siksi että olen lähtöisin köyhästä perheestä,  esineiden rikkoutuminen oli aina suuri menetys ja ai herrajee jos niitä olisi tahallaan rikkonut...turpaan olisi tullut. (jälkeenpäin olen ollut kiitollinen lapsuudenkodin opetuksista: osta kestävää ja laatua ja vain sitä mitä tarvitset, pidä huolta, kierrätä).

Vierailija
6/6 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin esineitä kuin ihmisiä. Minä itse en särje esineitä, mutta en sen takia että olisi hvtin hieno ja järkevä ihminen, vaan siksi että olen lähtöisin köyhästä perheestä,  esineiden rikkoutuminen oli aina suuri menetys ja ai herrajee jos niitä olisi tahallaan rikkonut...turpaan olisi tullut. (jälkeenpäin olen ollut kiitollinen lapsuudenkodin opetuksista: osta kestävää ja laatua ja vain sitä mitä tarvitset, pidä huolta, kierrätä).

Mieluummin ei KUMPAAKAAN. Ei esineitä, ei ihmisiä. Epävakaat ihmiset jotka eivät osaa hillitä raivoaan heittelevät esineitä tai lyövät. Sellaisista suhteista kannattaa lähteä ASAP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan