Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi iltaa mennyt viiniä juodessa ja tänään myös viinilasi täyttyy, muita?

Vierailija
24.06.2017 |

Ollaan toki tehty muutakin esim. liikuntaa, mutta aika paljon on tullut juotua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en itse harrastanut liikuntaa. Mutta hyvää ruokaa ja viiniä nautin. Nyt viides päivä menossa.

Vierailija
2/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Join eilen ,375 L:n pullon samppanjaa, tänään tuskin juon mitään. Jääkaapissa on kyllä lisää samppanjaa (ja muutama lonkero viime juhannukselta), mutta eipä taida maistua. Katson telkusta Confederations cupia ja paistan lättyjä 😋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1503. päivä vesilinjalla menollansa...

Vierailija
4/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1503. päivä vesilinjalla menollansa...

Hienoa! Alkoholi on melkoinen turhake.

Vierailija
5/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika paljon on tullut juotua.

Saan käsityksen että määrät vaivaavat sinua, eli miksi "tulee juotua"?

Vierailija
6/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli raitis, mutta torstai-iltana lipitin burgundia ja muskattia, tänään mennyt moselia, nyt burgundipullo työn alla. Ja portviiniä ja muskattia viinikaapissa odottamassa. Nam!

Vierailija
7/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen täysin alkoholiton juhannus menossa 20 vuoteen. Noin 16-vuotiaasta lähtien ryypännyt joka juhannus. Alkoholi ei ole mielestäni ollenkaan turhake, mutta välillä on vaan parempi pitää taukoja.

Vierailija
8/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vedin perseet. Ei muistikuvia.

Tänään ei mitään.

Vierailija
9/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join eilen 10 cl viiniä ruoan kanssa, illalla toisen lasin ja tänään vielä yhden lasillisen ruoan kanssa. Ei ollut kyllä tarkoitukseni ryypätä, vaikka tässä maassahan pelkästään viinipullon katselu on ryyppäämistä.

Vierailija
10/10 |
24.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, eiliseen piti lopettaa, mutta sit jostain se ajatus tuli ja laskeskelin vähän tulevia menoja, ja Pr***an aukioloajat tarkastettuani kävin hakemassa vähän - eihän nyt tietenkään viiniä, herra jumala - mutta muljua, gebardia, keskiketterää tai miten sitä nyt haluaa kutsua.

Ja kyllä mä en tuopin täyttymistä just huomaa, mutta tyhjenemisen kuitenkin. Ja lopun kuittina kiitän teitä arvon veronmaksajat. Tehän tämän minulle mahdollistatte.

Enkä siksi avaudu yhtään miten nihkeää seuraavasta kolmesta viikosta minulle tulee, mutta onhan edes nyt kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme